Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا سهرابیان اعلام کرد خبر تعلیق بادبانی ایران درست نیست.

طرفداری - علیرضا سهرابیان توضیحاتی درمورد شایعات تعلیق بادبانی ایران ارائه داده است.

علیرضا سهرابیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص انتشار خبری مبنی بر احتمال تعلیق قایق بادبانی ایران از سوی فدراسیون جهانی اظهار داشت: 

فدراسیون جهانی بادبانی برای ما نامه فرستاد و اعلام کرد که «حق عضویت خود را پرداخت نکرده‌اید، اما زمان برای پرداخت آن دارید، با این وجود در رای‌گیری اخیر نمی‌توانید شرکت کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

» در جواب نامه فدراسیون جهانی اعلام کردیم که در تحریم هستیم و از طریق بانکی نمی‌توانیم پول را واریز کنیم و همچنین بدهی‌های گذشته را نیز در مجامع، مسابقات یا توسط تیم اعزامی پرداخت کردیم. فدراسیون جهانی نیز توضیحات ما را پذیرفت.

رئیس فدراسیون قایقرانی تاکید کرد:

در نامه نگاری‌ها هیچ صحبتی در مورد تعلیق نبود. مگر در یک زمان کوتاه می‌شود فدراسیونی را تعلیق کرد، آن هم کشوری که همیشه حق عضویت خود را پرداخته است؟ زمانی که سه دوره حق عضویت را نپرداختیم یا زمانی که به فدراسیون آمدم و حق عضویت را نداده بودند تعلیق شدیم؟ پیش از این نیز در آب‌های آرام، رویینگ و بادبانی پیش آمده که حق عضویت  فدراسیون قاره‌ای و آسیایی پرداخت نشده باشد و تعلیق هم نشدیم. آنها شرایط تحریم کشور ما را می‌دانند.

سهرابیان گفت:

من برای کارهای پوچ و بیهوده وقت ندارم. در فشار اقتصادی و شیوع کرونا که همه چیز را بهم ریخته، برخی اخبار غیر واقعی منتشر می‌کنند. به این دوستان قول می‌دهم نامه تعلیق نیامده و اگر هم ارسال شد، حتما اعلام می‌کنم.

وی خاطرنشان کرد:

جالب است که فدراسیون جهانی به مشکلات ما واقف است، اما  دوستانی که در داخل کشور هستند و این خبر را پخش می‌کنند، از این مسائل بی‌خبر هستند. تاکید می‌کنم کلمه تعلیق واقعیت ندارد و اینکه عدم پرداخت حق عضویت و شرکت نکردن در رای گیری را تعلیق اعلام کردند، مثل این است که تا کسی عطسه می‌کند، بگویند کرونا دارد.

رئیس فدراسیون قایقرانی گفت:

اگر برخی آرزوی تعلیق دارند، بدانند که این اتفاق نمی‌افتد. کسانی که بحث تعلیق را مطرح کردند، در این شرایط شیوع کرونا در جهان برای من بلیت بگیرند تا حضوری بروم و حق عضویت را پرداخت کنم. آیا می‌توانند؟

منبع: طرفداری

کلیدواژه: علیرضا سهرابیان فدراسیون جهانی بادبانی ایران حق عضویت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۶۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زارعی: دغدغه ما برای مالکیت استقلال و پرسپولیس برطرف شد

رئیس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای گفت: یکی از بزرگ‌ترین دغدغه‌های ما در کسب مجوز حرفه‌ای داشتیم حل شد و پس از مکاتبه با AFC دیگر حرف و حدیثی باقی نمانده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مصطفی زارعی در مراسم واگذاری مالکیت دو باشگاه پرسپولیس و استقلال گفت: امیدواریم که در آینده اتفاقات خوبی برای دو باشگاه رقم بخورد. شأن برگزاری این جلسه در وزارت اقتصاد این است که قرار است یک اتفاقات بزرگی در ورزش ما بیفتد و ورزش را به عنوان یک صنعت نگاه کنیم. در جهان، ورزش چیزی حدود 2 درصد تولید ناخالص کشورهای پیشرفته را به خود اختصاص می‌دهد و در کشورهای همسایه ما هدف‌گذاری‌شان برای 3 سال آینده 3 درصد است. صنعت ورزش به عنوان یک صنعت پولساز و اقتصادی جایگاه خودش را در دنیا پیدا کرده است و کشور ما هم نیاز هست که به این سمت حرکت کند و فکر می‌کنم نقطه آغاز این کار واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی است.

مکاتبه فدراسیون فوتبال با AFC و حل مشکل مالکیت سرخابی‌ها

 

وی ادامه داد: یکی از بزرگ‌ترین دغدغه‌هایی که ما همیشه در کسب مجوز حرفه‌ای داشتیم، حل شد. با کنفدراسیون فوتبال آسیا هم چک کردیم و این مشکل برطرف شد. اسنادی که داشتیم را برای AFC ارسال کردیم و دیگر حرف و حدیثی باقی نماند. ان‌شاءالله دو باشگاه هم تلاش کنند که بقیه نواقص هم برطرف شود و بتوانند مجوز بگیرند. اینکه هر دو باشگاه  الان در این مقطع واگذار شدند نشان‌دهنده عزم جدی است که نه تنها حل مشکل مجوز بوده بلکه نگاه روبه جلویی وجود داشته است. خوشبختانه این اتفاق مبارک رخ داد و هر دو باشگاه همزمان واگذار شدند که اتفاق بسیار خوبی است.

رئیس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای خاطر نشان کرد: امیدواریم که این اتفاق، ایستگاه آغازی باشد و سرعت پیشرفت فوتبال و ورزش‌مان را بیشتر کند و شاهد پیشرفت ورزش و فوتبال باشیم. جا دارد که از همه همکاران‌مان در فدراسیون فوتبال و اعضای هیئت رئیسه فدراسیون، آقایان تاج و نبی تشکر کنم. بسیار بسیار پیگیری صورت گرفت تا این اتفاق افتاد. فکر می‌کنم در دو سال اخیر که من مسئولیت گرفته‌ام، هر مدیری که از سوی سازمان خصوصی‌سازی می‌آمد یکی از اولین جلساتش را با فدراسیون فوتبال برگزار می‌کند. همین الان تا به امروز که این مراسم برگزار می‌شود وزارت ورزش به دنبال حل مشکلات دیگر است. روز گذشته یک جلسه چهار ساعته با مسئولان شرکت توسعه داشتیم که استادیوم آزادی هم یک تکان اساسی بخورد. همه این مسائل حاصل این است که همه دوستان در بدنه ورزش متوجه اهمیت فوتبال و اثرات اقتصادی و اجتماعی فوتبال در نزد مردم شده‌اند، ما هم خوشحال هستیم که در این راه یک نقش کوچک داشتیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • چرا یزدانی به اردوی تیم ملی نیامد؟/ در انتظار دیدار با دبیر
  • وعده جدید: ورزشگاه آزادی متحول می‌شود
  • زارعی: دغدغه ما برای مالکیت استقلال و پرسپولیس برطرف شد
  • دو ایرانی بالاترین مدرک جهانی اتومبیلرانی را به دست آوردند
  • اعتراض استان مرکزی به رأی کمیته انضباطی برای سیدحسین حسینی
  • اسرائیلی‌ها بدانند هر عملی انجام دهند با واکنش بزرگ ایران مواجه می‌شوند
  • محرومیت سنگین یک پرسپولیسی تعلیق شد
  • اینتر با اینزاگی فقط برای قهرمانی‌ها می‌جنگد
  • واکنش آرمین به وتوی عضویت فلسطین: شرم آور است
  • ایران در انتظار اعلام رسمی فدراسیون جهانی ژیمناستیک برای تایید سهمیه المپیک