Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار زرین‌دشت گفت: به‌منظور اتمام پروژه آبرسانی از سد رودبال داراب به شهرستان زرین‌دشت از محل اعتبارات ملی ۲۵میلیارد تومان اختصاص یافته است.

به گزارش خبرنگار سرویس شهرستان‌های خبرگزاری فارس از زرین دشت، ابراهیم خرم امروز در جلسه کمیته برنامه‌ریزی این شهرستان از کاهش ۲۸ درصدی بودجه سال ۹۹ (۳ درصد نفت و گاز، اعتبارات استانی و توسعه متوازن) این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان با رایزنی و تعامل ارزنده به دنبال جذب اعتبارات در سطح استانی و ملی باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر نگاه اولویت‌دار به پروژه‌ها، افزود: منابع دولت بسیار محدود است پس می‌طلبد مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان با اقدام کارشناسانه پروژه‌ها را سامان دهند.

رئیس کمیته برنامه‌ریزی شهرستان زرین‌دشت بیان کرد: اگر مدیران دغدغه خدمت داشته باشند می‌توانند با تلاش مضاعف و همت جهادی اعتبارات را جذب کنند.

وی با اشاره به کاهش چشمگیر اعتبارات ۳ درصد نفت و گاز، استانی و اعتبارات توسعه متوازن امسال در زرین‌دشت خاطرنشان کرد: کل بودجه امسال شهرستان زرین‌دشت، ۱۷ میلیارد تومان ابلاغ‌شده که نسبت به سال گذشته ۲۸درصد کاهش داشته است.

نماینده عالی دولت در زرین‌دشت در بخش دیگری از سخنان خود با ابراز خرسندی از اختصاص اعتبار خوب برای آبرسانی به این شهرستان گفت: به‌منظور اتمام پروژه آبرسانی از سد رودبال داراب به شهرستان زرین‌دشت از محل اعتبارات ملی ۲۵میلیارد تومان اختصاص یافته که با تزریق این مقدار اعتبار به زودی شاهد اتمام این پروژه و بهره‌مندی مردم از آب آشامیدنی سالم هستیم.

خرم همچنین به جذب اعتبار سه و نیم میلیارد تومانی به پروژه ۲ بانده شدن راه دولت‌آباد به حاجی‌آباد که تا دهستان خسویه انجام و مسیر خسویه تا حاجی‌آباد نیز گریزی زد و بیان داشت: پروژه ۲ بانده شدن مسیر دولت‌آباد به حاجی‌آباد، هشت میلیارد تومان اعتبار داشته است که سه و نیم میلیارد آن تخصیص داده شده که بابت دیون  ۱۰کیلومتر اول که قبلا به بهره‌برداری رسیده پرداخت شده است.

فرماندار زرین‌دشت بیان داشت: با اتمام پروژه 2 بانده شدن محور دولت آباد-حاجی آباد فصل جدیدی در کاهش تصادفات جاده‌ای در شهرستان زرین دشت آغاز می‌شود.

خرم تأکید کرد: امسال هیچ پروژه جدیدی معرفی نخواهد شد و تمام تمرکز دولت بر پروژه‌های ناتمام است.

انتهای پیام/ م

منبع: فارس

کلیدواژه: فرماندار زرین دشت زرین دشت پروژه آبرسانی سد رودبال فارس شهرستان زرین دشت میلیارد تومان حاجی آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۶۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵۰۰ میلیارد تومان برای نوسازی مدارس استان بوشهر اختصاص یافت

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی زاده ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تمرکز امسال استان بوشهر علاوه بر سایر موارد مهم و اولویت دار، بر روی آموزش و پرورش است و برنامه‌های متنوعی برای بهبود سطح کیفی تعلیم و تربیت و پرورش آینده سازان کشور، تدارک دیده‌ایم.

استاندار بوشهر از تخصیص ۲ هزار و ,۵۰۰ میلیارد تومان برای نوسازی مدارس استان بوشهر خبر داد و خاطر نشان کرد: در نخستین اقدام و به دنبال پیگیری‌های صورت گرفته، تفاهم نامه‌ای بین استانداری بوشهر و سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور منعقد و مقرر شد ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان به طرح‌های اولویت دار نوسازی مدارس استان بوشهر تزریق شود.

محمدی زاده تصریح کرد: بر اساس تفاهم نامه منعقده، مبلغ هزار میلیارد تومان توسط استانداری و هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان نیز توسط سازمان نوسازی مدارس کشور تأمین می‌شود.

استاندار بوشهر در ارتباط با جزئیات این تفاهم نامه نیز گفت: از مجموع اعتباراتی که توسط استانداری تأمین شده، ۷۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات تملک دارایی استان، ۱۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات مسئولیت اجتماعی صنعت نفت و ۲۰۰ میلیارد تومان نیز از محل مولدسازی به نوسازی مدارس استان بوشهر ابلاغ می‌شود.

محمدی زاده ابراز داشت: ۷۰۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی نوسازی مدارس، ۳۰۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات خیرین و ۵۰۰ میلیارد تومان نیز از اعتبارات کشوری مولدسازی تخصیص یافته است.

وی افزود: با این اقدام، بیش از ۱۷۰ مدرسه استان بوشهر، تجهیز و نوسازی شده و به عنوان اولین و تنها استان کشور هستیم که سرانه و تراکم فضای آموزشی به میزان استاندارد رسیده و مشکل فضای فیزیکی مدارس استان نیز به طور کامل رفع می‌شود.

کد خبر 6084533

دیگر خبرها

  • تامین آب شرب در بخش آکرم آباد یزد
  • اختصاص ۲۵۰۰ میلیارد تومان برای نوسازی مدارس در استان بوشهر
  • فقط ۳ درصد اعتبارات نوسازی مدارس استان به کبودراهنگ اختصاص یافت
  • جذب اعتبارات مورد نیاز طرح‌های آبرسانی البرز ویژه پیگیری می‌شود
  • اختصاص ۶۰ هکتارزمین در شهرستان بستان آباد برای نهضت ملی مسکن، جوانی جمعیت و فرزندآوری
  • ۸۰ درصد اعتبارات عمرانی به بخش عشایر دشتی اختصاص داده شده است
  • ۲۵۰۰ میلیارد تومان برای نوسازی مدارس استان بوشهر اختصاص یافت
  • اختصاص ۶۰ هکتار زمین به ملی مسکن در شهرستان بستان آباد
  • اختصاص ۳ همت از محل مسئولیت‌ اجتماعی وزارت نفت به کهگیلویه و بویراحمد
  • پروژه‌های نیمه تمام گیلان تعیین تکلیف شود