Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-19@17:41:02 GMT

افزایش50درصدمبتلایان کرونا درکالیفرنیا

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۵۶۳۵۸

فرماندار کالیفرنیا از افزایش ۵۰ درصدی شمار مبتلایان به ویروس کرونا در این ایالت خبر داد. ناطقان: به نقل از پایگاه اینترنتی هیل، گاوین نیوزوم، فرماندار کالیفرنیا در یک کنفرانس خبری اعلام کرد طی دو هفته گذشته شمار مبتلایان به ویروس کرونا در این ایالت تا ۵۰ درصد افزایش داشته است.

به گفته این مقام، شمار مبتلایان از ۳ هزار و ۸۶۸ تن در ۲۲ ژوئن به ۵ هزار و ۷۹۰ تن در روز ۶ ژوئیه رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیست و پنج درصد مبتلایان ۱۸ تا ۴۰ سال هستند و نزدیک به ۱۴۰۰ زندانی در زندان ایالتی سن کوئنتین به این بیماری مبتلا شده اند.

نیوزوم همچنین از اعمال فاصله گذاری اجتماعی، تدابیر بهداشتی در اماکن عمومی و تشدید بازرسی‌ها خبر داد.

در همین حال، شهر لس آنجلس در کالیفرنیا بالاترین شمار مبتلایان به کرونا را به خود اختصاص داده است. مقامات بهداشتی محلی لس‌آنجلس با نگرانی از امکان تشدید بحران ابتلا به کرونا، تدابیری همچون ممنوعیت نامحدود سرو غذا در داخل رستوران‌ها، بستن موقت سواحل، تعطیلی موزه‌ها و دستورالعمل جدید برای ماسک زدن در باشگاه‌های ورزشی این ایالت را اتخاذ کرده اند. ساکنان لس‌آنجلس ماه مه برای شرکت در اعتراضات گسترده علیه پلیس به خیابان‌ها ریختند و با بازگشایی مشاغل و بحث هالیوود برای نحوه از سرگیری فعالیت، اقتصاد منطقه به کندی شروع به رونق گرفتن کرد. اما افزایش شمار مبتلایان و تلفات موجب نگرانی درباره تغییر این روند شده است.

در همین حال، آتم بورک، عضو مجمع نمایندگان ایالتی کالیفرنیا، روز دوشنبه در توئیتی اعلام کرد تست کرونایش مثبت بوده است. در همین راستا، ساختمان مجمع نمایندگان کالیفرنیا برای ضدعفونی شدن بسته شد.

تاکنون ۲۷۷ هزار و ۸۰۰ مورد ابتلا به کرونا در این ایالت ثبت شده است که از این تعداد ۶ هزار و ۴۵۲ مورد جان باخته اند. منبع: باشگاه خبرنگاران برچسب ها: مبتلایان ، کرونا ، کالیفرنیا

منبع: ناطقان

کلیدواژه: مبتلایان کرونا کالیفرنیا شمار مبتلایان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۶۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) ترس و وحشت مانع از کارزار انتخاباتی در مانیپور

فرارو- خیابان‌های مانیپور، ایالت کوچک و خشونت‌آمیز در شرق دور هند علی‌رغم اینکه پرجمعیت‌ترین کشور جهان به سمت انتخابات عمومی می‌رود، ساکت است.

به گزارش فرارو، ۳.۶ میلیون ساکن مانیپور از اولین کسانی خواهند بود که در انتخابات هفت مرحله‌ای روز جمعه (۱۹ آوریل) رای می‌دهند، اما مبارزات انتخاباتی به دلیل ترس از خشونت پشت در‌های بسته برگزار می‌شود.

درگیری در این ایالت ابتدا بر سر تمدید بالقوه حقوق اقلیت «کوکی‌ها» که ۱۶ درصد از جمعیت ایالت را تشکیل می‌دهند، رخ داد که باعث ناراحتی اکثریت «میتی‌ها» شد که ۵۳ درصد را تشکیل می‌دهند.

ساکنانی مانند فرانسیس کیشام از دولت نارندرا مودی به دلیل شکست در پایان دادن به آنچه که منتقدان ترکیبی از هرج و مرج و جنگ داخلی می‌نامند ناامید هستند.

او به همراه همسر و دو فرزندش در یک اردوگاه پناهندگان زندگی می‌کند که به دلیل درگیری که در آن حداقل ۲۲۰ نفر از ماه می‌ کشته شدند، آواره شده‌اند.

کیشام گفت: (نارندرا مودی، نخست وزیر هند) در حال حاضر چه می‌کند؟ آیا مانیپور بخشی از هند نیست؟ آیا ما شهروند هند نیستیم یا چه؟

جنگ بین میتی‌ها و کوکی‌ها، منطقه را به دو منطقه تحت محاصره تقسیم کرده است.

دولت مودی ناآرامی‌ها را ناشی از هجوم پناهجویان از کشور همسایه میانمار می‌داند.

در حالی که نظرسنجی‌ها حاکی از پیروزی مودی است، منتقدان می‌گویند مانیپور، که توسط حزب BJP مودی اداره می‌شود، یک شکست امنیتی و تصویری نادر برای او است.

دیگر خبرها

  • نمایش «واپسین نفس» به جشنواره سراسری تئاتر ایثار راه یافت
  • سرنوشت زباله‌های ناشی از رونق انرژی خورشیدی در هند چه می‌شود؟
  • پیگیری مطالبات جامعه آزمایشگاهیان کشور
  • (تصاویر) ترس و وحشت مانع از کارزار انتخاباتی در مانیپور
  • توانایی واکسن سازی ایران را جهانی کردیم
  • گم شدن پول‌هایی که قرار بود خرج بی‌خانمان‌های کالیفرنیا شود
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • ارتش ۸ شهید مدافع حرم را تقدیم انقلاب کرده‌ است
  • مبتلایان به دیابت در نیشابور ۳ برابر شد
  • سه برابر شدن مبتلایان به دیابت در نیشابور