Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس موضوع معیشت مردم را باید در رأس مسائل اقتصادی مورد توجه قرار دهد.

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، به نقل از خبرگزاری خانه ملت، فاطمه مقصودی با بیان اینکه مجلس هرگز تعطیلی ندارد،گفت: به روستاهای مناطق حوزه انتخابیه سرکشی کرده و مسائل مشکلات مردم، کارخانه ها ،شهرک‌ها و شهرک‌های صنعتی را رسیدگی می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: دیدارهای مردمی با مردم برگزار می‌شود، مشکلات و مسائل مردم و حرف‌های مردم را می شنویم و تا جایی که بتوانیم در جهت رفع مشکلات مردم تلاش می‌کنیم.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس موضوع معیشت مردم را باید در رأس مسائل اقتصادی مورد توجه قرار دهد، ادامه داد: مشکلات عمده روستاها مشکل آب و مشکلات آب زراعی و آب آشامیدنی است، از آنجا که در منطقه سد وجود ندارد، اغلب روستاها مشکلات آب آشامیدنی و آب زراعی دارند.

وی با بیان اینکه جاده‌ها و راه‌ها مشکل دیگر روستاها است، بیان کرد: با توجه به سیل سال گذشته در منطقه ما، جاده‌های مواصلاتی را از بین رفته و پل‌های ارتباطی را تخریب شده است. رودخانه‌های منطقه نیاز به لایروبی دارند، همچنین بازسازی پل‌ها و جاده‌ها باید در اولویت باشد.

مقصودی با اشاره به مشکلات حمل و نقل محصولات کشاورزی، تصریح کرد: در حال حاضر فصل کاشت محصول است و برای حمل و نقل محصولات کشاورزی در حوزه انتخابیه بروجرد و اشترینان مشکلاتی وجود دارد و حمل و نقل محصولات کشاورزی به سختی انجام می‌شود.

وی با اشاره به اقتصاد روستاها، عنوان کرد: مشکلات اقتصادی در روستا بسیار زیاد است؛ در حوزه انتخابیه بنده و منطقه لرستان محدودیت‌هایی وجود دارد و در واقع مناطق محروم زیاد دارد و جوانان روستا مشکلات اشتغال دارند که این موضوعات در دیدارها و سرکشی به روستاها مطرح می‌شود و امیدواریم در مجلس با مطرح کردن این موضوعات در رفع نیازهای مردم حوزه انتخابیه میسر باشیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: بروجرد لرستان اشترینان مجلس نماینده بروجرد حمل و نقل محصولات کشاورزی حوزه انتخابیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۶۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار زودهنگام باهنر به نمایندگان مجلس دوازدهم 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمدرضا باهنر دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین، در خصوص ضرورت اجرای دقیق برنامه هفتم گفت: در هر صورت برنامه هفتم پاشنه آشیل ما است. یعنی ما الان در مسأله رشد اقتصادی، تورم و ضریب جینی در بخش اقتصاد، مشکلات اساسی داریم و یکسری از این مشکلات باید با خرد و تدبیر حل شود. متأسفانه بیشتر نمایندگان مجلس و دولتمردان می‌خواهند با مسائل عاطفی مشکلات را حل کنند.

وی در گفتگو با ایلنا، با بیان اینکه مسائل عاطفی مشکل را حل نمی‌کند، گفت: یعنی اگر تولید در کشورمان از مصرف پیشی نگیرد، این داستان ادامه پیدا می‌کند. اینکه مقام معظم رهبری چندین سال است که شعار سال را تولید یا مصرف بهینه قرار دادند، کاری است که مجلس دوازدهم باید انجام دهد و محور برنامه آن هم برنامه هفتم است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: برنامه هفتم برای رشد اقتصاد، تورم و ضریب جینی، اهدافی را مشخص و زمینه‌هایش را هم فراهم کرده است. ان‌شاء‌الله همت کنیم و یا حسین هم بگوییم و کار را راه بیندازند.

باهنر در پاسخ به این سوال که برای افزایش سرمایه اجتماعی باید چه اقداماتی صورت بگیرد، گفت: نمایندگان و منتخبین مردم باید طوری کار کنند که مردم به آینده امیدوار شوند. خدایی ناکرده اگر ناامیدی، ضعف و رخوت وجود داشته باشد، سرمایه اجتماعی وضعیت خوبی نخواهد داشت.

27218

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897718

دیگر خبرها

  • طرح‌های صنعتی باید پیوست زیست محیطی داشته باشد
  • مجلس درباره مباحث ارزی و معیشتی مردم نشست برگزار کند
  • تقویت زیرساخت های کشاورزی در حوزه جنوب ایلام یک ضرورت است
  • انتقاد شهاب الدین صدر از نمایندگان؛ چرا صدای مجلس بلند نمی‌شود
  • باهنر: اغلب نمایندگان مجلس و دولتمردان می‌خواهند مشکلات را با مسائل عاطفی حل کنند
  • انتقاد صریح شهاب الدین صدر از نمایندگان؛ این همه قیمت دلار و سکه بالا رفته اما صدای از مجلس بلند نمی‌شود /مجلس بعدی لایحه حجاب را یکبار دیگر مرور کند
  • مصرف زکات برای رفع مشکلات اجتماعی+ فیلم
  • هشدار زودهنگام باهنر به نمایندگان مجلس دوازدهم 
  • افراط و تفریط در حوزه حجاب باعث فاصله گرفتن مردم از تصمیم‌گیران می‌شود
  • بازدید نماینده مردم بروجرد از مجتمع فرآوری خاک‌های صنعتی