Web Analytics Made Easy - Statcounter

بنابر اعلام استانداری خراسان جنوبی محمدصادق معتمدیان روز سه‌شنبه در گفت و گویی اظهار داشت: موضوع مطالعات، اکتشاف، استخراج و توسعه صنایع فرآوری ذخایر معدنی استان از جمله مواردی بوده که با استقبال شرکت‌های دولتی برای سرمایه‌گذاری واقع شده است.

وی ادامه داد: در همین راستا از ظرفیت سازمان زمین شناسی و شرکت‌های ایمیدرو و شستا در زمینه بهره‌برداری از معادن استان استفاده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار خراسان جنوبی به سفر ۲ روزه مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی اشاره کرد و گفت: شستا از مجموعه‌های اقتصادی توانمند کشور است که قبل از این هم در استان سرمایه‌گذاری‌های موفقی داشته است.

وی با بیان اینکه مدیرعامل شستا در این سفر با حضور در شهرستان‌های طبس، قاینات و نهبندان به رصد شرایط موجود پرداخت، افزود: در جلسه روز گذشته که به منظور جمع‌بندی نتایج سفر و توافق ما با شستا به جهت توسعه سرمایه‌گذاری‌ها بود، مقرر شد شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی، مبلغ یک هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان در استان سرمایه‌گذاری کند.

معتمدیان متذکر شد: مهمترین توافقات ما با شستا در بخش ذغال بود و با توجه به اینکه بزرگترین واحدهای مکانیزه استخراج ذغال کشور در طبس متعلق به شرکت صدر تأمین وابسته به شستا است مقرر شد این مجموعه حداقل هزار میلیارد تومان برای توسعه شرایط موجود و ایجاد فازهای بعدی در ذغالسنگ طبس سرمایه‌گذاری کند.

وی گفت: با این حجم سرمایه‌گذاری، ضمن تثبیت ۲ هزار و ۵۰۰ شغل موجود، یک هزار و ۲۰۰ شغل جدید نیز ایجاد می‌شود.

استاندار خراسان جنوبی به ظرفیت انرژی‌های پاک و تجدیدپذیر استان اشاره کرد و گفت: ایجاد نیروگاه بادی ۲۵ مگاواتی در منطقه درح شهرستان سربیشه از توافقات صورت گرفته در این جلسه است.

وی از تدبیر استان در تعریف پروژه‌هایی متناسب با حوزه فعالیتی شستا در شهرستان‌های مختلف گفت و تصریح کرد: ایجاد کارخانه آهک هیدراته با سرمایه‌گذاری ۲۰۰ میلیارد تومانی شستا از دیگر مصوبات جلسه است.

معتمدیان گفت: مطالعات توجیهی این طرح تا ۲ ماه آینده انجام می‌شود و چنانچه مانعی نباشد، عملیات اجرایی این پروژه به زودی در شهرستان قاینات آغاز می‌شود.

وی اضافه کرد: برای راه‌اندازی واحد فرآوری بنتونیت در شهرستان سرایان نیز مجوزهای لازم اخذ شده است و این پروژه نیز به زودی عملیاتی می‌شود.

برچسب‌ها محمدصادق معتمدیان جهش تولید خراسان جنوبی هیأت مدیره شستا سرمایه گذاری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جهش تولید خراسان جنوبی هیأت مدیره شستا سرمایه گذاری جهش تولید خراسان جنوبی هیأت مدیره شستا سرمایه گذاری سرمایه گذاری خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۶۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمام نیروها در حال خدمت‌رسانی هستند

ایسنا/خراسان جنوبی فرماندار شهرستان زیرکوه گفت: با توجه به طغیان رودخانه‌های بخش شاسکوه، تمامی نیروها در حال خدمت‌رسانی در این منطقه هستند.

محمد غیرتی، در گفت و گو با ایسنا گفت: در پی بارندگی های شدید از روز گذشته در شهرستان زیرکوه، بند خاکی نوده و طغیان تمامی رودخانه های بخش شاسکوه شکست.

وی افزود: تمام نیروها در حال خدمت رسانی هستند و برای ماشین آلات سنگین و لودر جهت مدیریت سیلاب فراخوان داده شده است.

فرماندار زیرکوه اظهار کرد:خسارت جدی به قنوات، بخش کشاورزی، باغات، زیرساخت ها زیرکوه به ویژه شهر حاجی آباد و آبیز وارد شده است.

وی با بیان اینکه حجم بارندگی بسیار بیشتر از پیش بینی ها بوده گفت: حجم خسارت ها هم بسیار بالاست و امکانات شهرستان پاسخگوی نیاز این شهرستان نیست و نیازمند کمک تمامی شهرستان های استان هستیم.

 غیرتی افزود: با توجه به احتمال ادامه بارش ها امکان افزایش خسارت ها بالاست و هم اکنون هیچ برآوردی نمی شود کرد.

وی یادآورشد: بیشتر قنات ها به صورت جزئی آسیب دیده اند و به تعدادی هم آسیب کلی وارد شده است.

 فعالیت سامانه بارشی جدید از عصر سه شنبه در خراسان جنوبی آغاز شد و امروز در برخی مناطق استان شدت گرفت.

بارش‌های رگباری باعث جاری شدن روان آب در معابر شهری و روستایی شهرستان‌ زیرکوه شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی گفت: بارندگی‌های امروز به بخش‌هایی از راه‌های روستایی در مناطق غرب استان خسارت زد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تمام نیروها در حال خدمت‌رسانی هستند
  • امدادرسانی ۱۶ تیم سیلاب هلال‌احمر خراسان‌جنوبی در سیل زیرکوه
  • ۴ شهرستان خراسان جنوبی، گرفتار سیلاب
  • امدادرسانی هلال‌احمر خراسان‌جنوبی به ۴ شهرستان گرفتار در سیلاب
  • امدادرسانی هلال احمر خراسان جنوبی در ۴ شهرستان گرفتار در سیلاب
  • امدادرسانی هلال احمر خراسان جنوبی در 4 شهرستان گرفتار در سیلاب
  • واریز ۷۰۰۰ میلیارد ریال به خزانه از محل فروش مرزی فرآورده‌های سوختی در خراسان جنوبی
  • جابه‌جایی بیش از ۸۹هزار مسافر توسط ناوگان عمومی خراسان جنوبی
  • سرمایه گذاری ۶۵۰۰ میلیاردی در منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی
  • سرمایه گذاری ۶ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومانی سرمایه گذاران در منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی