Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-19@12:21:57 GMT

سرقت مسلحانه مردان نقابدار از طلافروشی در تهران

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۵۶۵۱۱

سرقت مسلحانه مردان نقابدار از طلافروشی در تهران

خبرگزاری ایسنا: معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی ویژه غرب استان تهران از سرقت مسلحانه چهار مرد نقابدار از یک طلافروشی در شهرستان بهارستان خبر داد.

سرهنگ مهدی سرپناه در این باره گفت: حوالی ساعت 13 امروز یک دستگاه سواری پژو 405 با چهار نفر سرنشین که صورت خود را پوشانده بودند، مقابل یک طلافروشی در شهرستان بهارستان غرب استان تهران توقف کرده و با شلیک چند تیر از یک قبضه اسلحه کلاشینکف که همراه خود داشتند، وارد طلافروشی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این افراد مقادیری طلا را به سرقت برده و بلافاصله از محل متواری شدند.

سرپناه با بیان اینکه این حادثه خسارت جانی در پی نداشت، گفت: حدود 9 تیر در جریان این سرقت مسلحانه شلیک شده اما هیچ‌کدام منجر به مصدومیت یا تلفات نشده است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی ویژه غرب استان تهران افزود: در پی این حادثه تیمی ویژه در پلیس غرب استان تهران تشکیل شده و اقدامات برای شناسایی و دستگیری این سارقان در حال انجام است.

منبع: فردا

کلیدواژه: سرقت مسلحانه طلافروشی غرب استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۶۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عذرخواهی فراجا از حادثه رژه امروز ارتش در مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، سردار غزلی فرمانده یگان ویژه پاسداران خراسان رضوی گفت: در پی نقص سیستمی که منجر به فعال شدن آبپاش خودرو در مراسم بزرگداشت روز ارتش شد مراتب عذرخواهی خود را از حاضران در مراسم و اصحاب رسانه اعلام می ‌داریم.

 

مسئول روابط عمومی قرارگاه شمال شرق نیروی زمینی ارتش نیز گفت: اتفاق عجیب صورت گرفته در روز ارتش سهوی بوده است.

 

سرهنگ علی کمالی با اشاره به اتفاق عجیبی که در رژه امروز ارتش افتاد، اظهار کرد: ماشینی که مقابل سکو آبپاشی کرد متعلق به ارتش نبود و ماشین یگان ویژه فراجا بوده است.

 

وی با بیان اینکه آبپاشی بر روی حاضران در رژه، کاری سهوی بوده است، گفت: راننده یگان ویژه فراجا صرفا قصد داشت قابلیت های ماشین را نشان دهد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • جایگاه مردان و زنان در بی‌آرتی‌های تهران تغییر کرد
  • تغییر جایگاه مردان و زنان در اتوبوس‌های بی.آر.تی
  • تغییر محل نشستن مردان و زنان در اتوبوس های بی.آر.تی
  • جایگاه مردان در اتوبوس‌های بی آرتی به وضع گذشته برمی‌گردد
  • عذرخواهی فراجا از حادثه رژه امروز ارتش در مشهد
  • حادثه عجیب در رژه روز ارتش در مشهد
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در خرم‌آباد
  • قهرمانی تیم نفت تهران در لیگ برتر شطرنج مردان کشور
  • نتایج بازی‌های چهارم مرحله نیمه پایانی لیگ بسکتبال دسته یک حرفه‌ای مردان
  • ارتش نقش بسزایی در تأمین امنیت پایدار منطقه دارد