Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، خبرگزاری فرانسه شمار جان باختگان ویروس کرونا در قاره اروپا را بیش از ۲۰۰ هزار نفر اعلام کرد.

این شبکه خبری اعلام کرد: «آمار کشته‌های کرونا در اروپا از ۲۰۰ هزار نفر فراتر رفت.»

آمار‌های جدید این خبرگزاری نشان می‌دهد ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار و ۸۶۰ تن در اروپا به بیماری کووید-۱۹ مبتلا شده اند و ۲۰۰ هزار و ۲ نفر جان باخته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آمار‌ها حاکی از این است که امروز بیش از ۸ هزار نفر در اروپا به این ویروس مبتلا شده اند که بیش از ۶ هزار تن آن‌ها در روسیه بوده است. همچنین امروز بیش از ۲۷۰ تن بر اثر این بیمار جان باخته اند.

کرونا از اوایل ماه مارس در اروپا نمایان شد و همچنان در قاره سبز قربانی می‌گیرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا اتحادیه اروپا کرونا در اروپا هزار نفر ۲۰۰ هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۶۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جان باختگان تصادفات جاده‌ای ایام نوروز امسال به ۵۴۹ نفر رسید

سردار محمدباقر سلیمی در جلسه راهبری تصادفات جاده‌ای استان قم که با حضور احمد وحیدی وزیر کشور و جمعی از مسئولان استان برگزار شد گفت: از ۲۴ اسفندماه سال گذشته تاکنون و در ایام سفر‌های نوروزی ۷۳ هزار تصادف در نقاط مختلف کشور رخ داد.

معاون عملیات پلیس راهور کشور گفت: در سوانح رانندگی صورت گرفته، ۴۵۴ نفر از هموطنان در محور‌های برون شهری و ۹۵ نفر نیز در تصادفات دوره شهری جان باختند.

سردار سلیمی با اشاره به آماری از تعداد مجروحان تصادفات رخ داده از ۲۴ اسفندماه سال قبل تاکنون گفت: ۱۴ هزار و ۶۱۰ نفر از هموطنان در این تصادفات دچار مجروحیت شدند که استان‌های تهران، خوزستان، فارس، قم، گلستان و اصفهان به ترتیب بیشترین آمار را داشتند.

سردار سلیمی همچنین بیان کرد: طی این مدت ۳۴۰ میلیون تردد در محور‌های مواصلاتی استان‌های کشور ثبت شده که استان‌های تهران، مازندران، خراسان، قزوین و قم بیشترین تردد‌ها را داشتند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • کاهش ۳۳ درصدی جان باختگان تصادفات در آذربایجان غربی
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۱۰ فروردین؛ ۲۹ فوتی و ۳ هزار ابتلای جدید
  • نبستن کمربند ایمنی عامل نیمی از فوتی‌های حوادث جاده‌ای در قزوین
  • ۵۸۵ نفر جان باختگان تصادفات نوروزی تا نهم فروردین 03
  • فعالیت ۵ مرکز درمان بیماران مبتلا به کرونا در نوروز
  • کاهش شمار جان باختگان و مصدومان تصادفات در راه‌های استان تهران
  • سازندگان واکسن برکت از قهرمانان ملی هستند/ روایتی متفاوت از یک دستاورد علمی
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۹ فروردین؛ ۳۳ فوتی و ۵ ابتلای جدید
  • افزایش میزان استفاده از فضای مجازی در نوروز و ضرورت حفظ امنیت کودکان
  • جان باختگان تصادفات جاده‌ای ایام نوروز امسال به ۵۴۹ نفر رسید