Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر از افزایش شمار قربانیان کرونا در استان خبر داد و گفت: متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته بستری مبتلایان به ویروس کووید ۱۹ در استان بوشهر روند صعودی داشته است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، سعید کشمیری بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با اشاره به وضعیت قرمز شهرستان‌های استان بوشهر ضمن هشدار به مردم، بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی تاکید کرد و اظهار داشت: با توجه به اینکه در حال حاضر هیچ واکسن و دارویی برای پیشگیری و درمان بیماری کرونا وجود ندارد تنها از طریق قطع زنجیره انتقال ویروس می‌توان از ابتلا به بیماری جلوگیری کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی را رسالت و مسئولیت اجتماعی همه مردم در برابر ویروس کرونا دانست و تاکید کرد: همه مردم  باید به عنوان یک مسئولیت اجتماعی با رعایت فاصله گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک، پرهیز از حضور در تجمعات غیرضروری و شستشوی صحیح و مکرر دست‌ها زنجیره انتقال کرونا را قطع کنند.

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر استفاده نکردن از ماسک، حضور در مراسم عروسی، عزاداری و دورهمی‌های خانوادگی از دلایل اصلی افزایش موارد ابتلا به کرونا در استان بوشهر دانست و تصریح کرد: برای کنترل و پیشگیری از کرونا باید همه توصیه‌های بهداشتی رعایت شود.

کشمیری از روند صعودی شمار قربانیان کرونا در استان خبر داد و گفت: متاسفانه در 24 ساعت گذشته تعداد جان باختگان به سبب ویروس کرونا در استان بوشهر افزایش یافته است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر با اشاره به  افزایش  بیماران بستری در بخش های کرونایی بیمارستان‌های استان خاطرنشان کرد: اکنون تعدادی از بیماران در بخش مراقبت‌های ویژه icu بیمارستان‌ها بستری هستند و تعدادی از آنها با کمک دستگاه اکسیژین‌ساز تنفس می‌کنند.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر از بهبودی تعدادی از بیماران کرونایی خبر داد و تصریح کرد: خوشبخانه در 24 ساعت گذشته تعدادی از بیماران بستری‌های بخش‌های کرونایی با حال عمومی خوب از بیمارستان مرخص شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه در این مدت  افرادی با علائم حاد تنفسی به مراکز درمانی استان بوشهر مراجعه کرده اند تاکید کرد: استفاده از ماسک، رعایت فاصله گذاری فیزیکی، توجه به بهداشت فردی، دستورالعمل‌های بهداشتی، پرهیز از مسافرت در پیشگیری از کرونا تاثیرگذاری فراوانی دارد.

تداوم وضع ناگوار شیوع کرونا در بوشهر؛ دانشگاه علوم پزشکی استان نسبت به برپایی دورهمی‌ها هشدار داداستاندار بوشهر: 4 شهرستان استان در وضعیت قرمز قرار دارد/ روند صعودی ابتلا به کرونا در بوشهربیماران، بستری‌ها و فوتی‌های بخش کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر افزایش یافت

کشمیری از ایجاد محدودیت‌ها در نقاط مختلف استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا استفاده از ماسک برای همه مردم در ادارات، نقاط پردد و بازار الزامی و این در حالی است که بخشی از صنوف پرخطر به مدت یک هفته تعطیل شده است.

انتهای پیام/190/ح

R41363/P/S6,53/CT11 بیشتر بخوانید... ابتلای ۲۰۰ نفر به کرونا در یکی از روستاهای گلستان پس از شرکت در عروسی؛ ظرفیت بیمارستان‌ها دیگر جوابگو نیست گزارش ویدئویی| روایت تسنیم از ‌درد و رنج بیماران کرونایی در بیمارستان ۵ آذر گرگان /‌ فرش قرمز گلستانی‌ها برای کرونا‌ ۲۰ درصد بیماران کرونایی استان گلستان در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کرونا در استان بوشهر بیمارستان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۶۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت ارائه خدمات به افراد بی حجاب در ادارات

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ مهدی نادری در جلسه شورای اداری شهرستان فلاورجان با اشاره به لزوم رعایت حجاب و عفاف در جامعه و جلوگیری از هنجارشکنی گفت: ادارات و نهاد‌ها به افراد و مراجعه کنندگان بی حجاب خدمات ارائه ندهند.
وی همچنین با اشاره به فرسودگی دستگاه‌های دیالیز در بیمارستان شهر فلاورجان افزود: به منظور خدمات به بیماران کلیوی ۵ دستگاه دیالیز جدید تحویل بیمارستان امام خمینی شهر فلاورجان شد و به زودی به بیماران خدمت رسانی می‌کند.
فرماندار فلاورجان با اشاره به عملیات وعده صادق و پاسخ یه تجاوزات رژیم صهیونیستی افزود: جنایات این رژیم با همکاری مستکبران جهانی سالهاست که منطقه خاورمیانه را به آتش کشیده که با این پاسخ دندان شکن و هدفمند معادلات در منطقه به نفع دکترین دفاعی ایران اسلامی که همان دفاع بازدارنده است تغییر کرد.

دیگر خبرها

  • صرف هزینه ۱۲۵۰ میلیارد تومانی برای بیمارستان بهارستان
  • شمار قربانیان سیل در افغانستان به 66 نفر رسید
  • آخرین وضعیت مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس بندرعباس - تهران / ترخیص ۱۰ مصدوم حادثه + اسامی
  • ممنوعیت ارائه خدمات به افراد بی حجاب در ادارات
  • آخرین وضعیت مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس بندرعباس _ تهران
  • روند افزایشی دمای ‌خوزستان‌
  • افزایش شمار قربانیان سیل و رعد و برق در پاکستان به ۶۳ نفر
  • روایت رهبر انقلاب از حضور در اولین مراسم ۲۹ فروردین تا برشماری ویژگی‌های ارتش | ماجرای اجرای مراسم روز ارتش مقابل بیمارستان محل بستری امام خمینی(ره)
  • مبتلایان به دیابت در نیشابور ۳ برابر شد
  • سه برابر شدن مبتلایان به دیابت در نیشابور