Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر ورزش و جوانان گفت: با ورود دو باشگاه پرطرفدار استقلال و پرسپولیس به بازار بورس و خصوصی‌ شدن آنها وزارت ورزش و جوانان می‌تواند سایر وظایف حاکمیتی خود را اجرا کند.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت وزارت ورزش، مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان در جلسه خصوصی‌سازی سرخابی‌های پایتخت گفت: این کار مشترکی که توسط وزارت ورزش و جوانان و سازمان خصوصی‌سازی، در راستای سیاست‌های دولت درحال انجام و یک کار بزرگ تاریخی در عرصه ورزش کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با ورود دو باشگاه پرطرفدار استقلال و پرسپولیس به بازار بورس و خصوصی‌ شدن آنها وزارت ورزش و جوانان می‌تواند سایر وظایف حاکمیتی خود را اجرا کند. 

وزیر ورزش و جوانان  گفت: دو باشگاه استقلال و پرسپولیس از ظرفیت‌های مالیاتی درخصوص مصوبه پنجاهمین جلسه شورای هماهنگی اقتصادی سران قوا به تاریخ ۳ خرداد ۹۹ که به تایید مقام معظم رهبری نیز رسیده است، منتفع خواهند شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: پرسپولیس استقلال خصوصی سازی وزیر ورزش ورزش و جوانان وزارت ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۶۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) انتقاد خیابانی از واگذاری استقلال و پرسپولیس: این خصوصی‌سازی نیست

سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • (ویدئو) انتقاد خیابانی از واگذاری استقلال و پرسپولیس: این خصوصی‌سازی نیست
  • رئیسی کیا: شکست در واگذاری استقلال و پرسپولیس شکست خصوصی‌سازی است/ فدراسیون جلوی رقابت مالی ناسالم و پول پاشی را بگیرد
  • معاون وزیر ورزش: واگذاری استقلال و پرسپولیس، آرزوی دیرینه هواداران است
  • مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها منصوب شد
  • واکنش وزارت ورزش به شایعات پتروشیمی و بانکی
  • کناره‌گیری وزارت از اداره پرسپولیس و استقلال
  • اسبقیان:واگذاری استقلال و پرسپولیس،آرزوی دیرینه هواداران است
  • پرسپولیس و استقلال واگذار شدند اما خصوصی نشدند! / پرسپولیس به ۴بانک و استقلال به پتروشیمی فروخته شد؛ از این جیب به آن جیب
  • بررسی روند خصوصی‌سازی سرخابی‌ها در مجله فوتبال
  • دیدار فرامرز ظلی با وزیر ورزش پس از ترخیص از بیمارستان