Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-25@04:07:25 GMT

توافق پرسپولیسی‌ها باکالدرون؟

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۵۶۶۳۱

 به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، فارس نوشت:معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس گفت: پالس های مثبتی از کالدرون دریافت کرده ایم و می خواهیم با او مصالحه کنیم.

 

مهدی خواجوند درباره محکومیت باشگاه پرسپولیس به پرداخت بیش از 750 هزار دلار در پرونده شکایت گابریل کالدرون و دستیارانش اظهار داشت: باید دلیل صدور این احکام آسیب‌شناسی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوشبختانه برخی برنامه‌های صدا و سیما چندان مقصر این مسائل را امور حقوقی باشگاه‌ها نمی‌دانند. بدون تعارف انجام تعهدات قرارداد در زمان خود اهمیت زیادی دارد.

 

وی افزود: آقایانِ مدیر پیش از امضای قرارداد باید پیش بینی امکان پرداخت مبلغ آن را هم داشته باشند. من وظیفه حقوقی دارم که طبق آن وقتی دعوایی به من ابلاغ می‌شود باید پاسخ مناسبی به آن داده و پروسه قانونی اش را طی کنم. در زمان خود و در فرجه‌های پیش بینی شده چنین اتفاقی می‌افتد.

 

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس که با بخش خبری ساعت 14:30 صحبت می‌کرد ادامه داد: مراحل مربوط به انعقاد قرارداد، پیش بینی بودجه، اتمام همکاری با یک بازیکن، مربی و فسخ قرارداد، در پروسه خود باید اتفاق بیفتد. تصمیم به اتمام همکاری می‌تواند با مذاکرات مناسب و پرداخت حداقلی حق و حقوق به سرانجام برسد اما به دلایل متعدد در فوتبال ایران چنین اتفاقی رخ نمی‌دهد.

 

خواجوند تصریح کرد: حکم پرونده کالدرون صادر شده است و من به عنوان یک شخص حقوقی در فرجه مناسب قانونی آن را پیگیری می‌کنم اما خوشبختانه پالس های مثبتی از کالدرون دریافت کردم. رسول پناه مدیریت باشگاه هم به صورت جدی پیگیر حل و فصل این پرونده‌ها است تا بتوانیم همزمان با پیگیری مراحل حقوقی، مصالحه خوب و مناسبی هم با این آقایان داشته باشیم که ان‌شاءالله این اتفاق می‌افتد.

 

وی درباره زمان باشگاه پرسپولیس برای پرداخت طلب کالدرون بیان کرد: این پرونده و تمام پرونده‌های دیگر ما از لحاظ زمان به خوبی مدیریت شدند. برای این پرونده فرجه یا مهلت خاصی تعیین نشده و باید در مهلت مقرر شرح تفصیلی حکم را دریافت کنیم تا ببینیم استدلال فیفا برای محکومیت باشگاه پرسپولیس چه بوده است.

 

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: پس از ابلاغ گرندز حکم، 21 روز برای اعتراض به حکم و استیناف نظر داریم که این موضوع در دادگاه CAS انجام می‌شود. اگر طبق مذاکراتمان به صلح برسیم، تجدیدنظرخواهی در دادگاه CAS منتفی می‌شود اما امیدوارم با جدیت رسول پناه در پیگیری پرونده‌ها قبل از این که باشگاه دچار مشکلی شود آنها را تمام کنیم. هرچند اکنون ‌نگرانی خاصی در مورد تصمیم کمیته انضباطی فیفا نداریم.

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: کالدرون ورزشی پرسپولیس ورزش فوتبال جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۶۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورد جالب ستاره پرسپولیسی/ اوسمار مخالف جدایی بود!

آفتاب‌‌نیوز :

شهاب زاهدی بهترین گلزن پرسپولیس در نیم فصل نخست بود و چند گل ۳ امتیازی را هم برای تیمش به ثمر رساند. شهاب که بعد از سال‌ها بازی در بیرون از ایران دوباره به پرسپولیس برگشت، از طرف هواداران فشار زیادی را تحمل می‌کرد و به گفته خودش همین فشار زیاد باعث شده بود تا او نتواند آنطور که دلش می‌خواهد کار کند. وقتی پیشنهاد از ژاپن برای این بازیکن رسید، زاهدی برای جدایی اصرار کرد و بالاخره برای جدایی از پرسپولیس با مدیران این باشگاه به توافق رسید.

شهاب طلبش را بخشید و مبلغی را هم به حساب پرسپولیسی‌ها واریز، کرد تا بتواند از این تیم جدا شود. نکته جالب توجه در خصوص جدایی زاهدی این بود که اوسمار به عنوان سرمربی پرسپولیس کاملا با جدایی زاهدی مخالف بود و حتی این موضوع را به خود این بازیکن و مدیران پرسپولیس اعلام کرد. اوسمار از سبک بازی زاهدی خوشش می‌آمد و دوست داشت این بازیکن را در تیمش داشته باشد.

با این حال مرغ شهاب یک پا داشت و مدیران پرسپولیس هم وقتی اصرار زاهدی را برای جدایی دیدند، با این موضوع موافقت کردند. زاهدی این روز‌ها ستاره لیگ ژاپن است و در همان بدو ورودش به این لیگ حسابی درخشیده و گل‌های مهمی را برای تیم جدیدش به ثمر رسانده است. درخششی که باعث حسرت پرسپولیسی‌ها شده و آن‌ها از داشتن چنین مهاجم گلزنی محروم هستند. گفتنی است اوسمار در مصاحبه‌ای که دوشنبه شب در برنامه فوتبال برتر داشت، ضمن تعریف از زاهدی ماجرای مخالفت خودش را با جدایی او تایید کرد و اعلام کرد که دوست داشت زاهدی در نیم فصل دوم هم در پرسپولیس می‌ماند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • ابهام درباره حضور ۲ پرسپولیسی مصدوم
  • عکس| یک‌پرسپولیسی به تراکتور پیوست!
  • مورد جالب ستاره پرسپولیسی/ اوسمار مخالف جدایی بود!
  • خبر بد برای درویش؛ توافق بازیکنان پرسپولیس در مکانی غیرمنتظره!
  • توافق خطرناک چند بازیکن پرسپولیس در رختکن!
  • «آقای قاضی» به شبکه دو می آید
  • اتحاد پرسپولیسی‌ها به ضرر درویش!
  • توافق مالی در رختکن پرسپولیس برای نحوه تمدید قرارداد
  • «آقای قاضی» به شبکه ۲ می‌آید
  • محکومیت ۸۰۰میلیونی؛ داغ پرسپولیسی‌ها تازه شد!