Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-19@23:31:21 GMT

مرز شملچه بازگشایی شد

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۵۶۷۷۹

مرز شملچه بازگشایی شد

به گزارش پایگاه خبری ناس، اسعد العیدانی، استاندار بصره امروز (سه‌شنبه) اعلام کرد که مرز شملچه بعد از چهار ماه تعطیلی به منظور انجام فعالیت‌های تجاری میان ایران و عراق بازگشایی شد.

وی گفت که این اقدام بعد از موافقت مصطفی الکاظمی، نخست وزیر عراق و همچنین وزارت بهداشت این کشور امروز اتخاذ شده است.

العیدانی با اشاره به اینکه طرف ایرانی تدابیر لازم برای ضدعفونی کردن کالا‌ها را اتخاذ کرده است، خاطرنشان کرد: این اقدام فشار به وجود آمده بر تجار استان بصره و دیگر مناطق جنوبی را کاهش می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



از سوی دیگر، عدنان عبدجاسم، معاون اداری گذرگاه شلمچه با تقدیر از موافقت مصطفی الکاظمی تاکید کرد که در ابتدا تنها برای واردات مواد غذایی از مرز شملچه استفاده خواهد شد و این مرز دو روز در هفته یعنی روز‌های یکشنبه و چهارشنبه فعال خواهد بود و در این دو روز ۵۰۰ محموله ارسال می‌شود.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: مرز شلمچه پارسی خبر بازگشایی مرز شلمچه عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۶۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت و توسعه حوزه‌های مختلف دانشگاه آزاد مرودشت در سال جاری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، سیروس فارسی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت در دیدار با حجت الاسلام مصطفی خاوری امام جمعه شهرستان مرودشت گزارشی از اقدامات انجام شده این واحد دانشگاهی در سال گذشته ارائه کرد و به تبیین و برنامه‌ریزی برخی از اهم اقدامات در سال جاری برای تقویت و توسعه حوزه‌های کاری در واحد مرودشت پرداخت.

حجت الاسلام مصطفی خاوری امام جمعه شهرستان مرودشت نیز بر ضرورت برنامه‌ریزی و تداوم تلاش هرچه بیشتر برای دانشجویان و رفع مشکلات در حوزه‌های مختلف و تحقق شعار رهبر معظم انقلاب به‌عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» در سال جاری تاکید کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۴۴۵ روستای بی برق در سیل سیستان و بلوچستان / برق ۳۸۰ روستا وصل شد
  • گزارش زنده: صنعت نفت ۰- پرسپولیس ۰
  • تقویت و توسعه حوزه‌های مختلف دانشگاه آزاد مرودشت در سال جاری
  • ترکیب صنعت نفت برای گرفتن امتیاز از پرسپولیس
  • رکورد ابدی مصطفی پاشا در تراکتور!
  • «مصطفی مرادیان‌نژاد» مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان شد
  • مسئولان قضایی در جهت تحکیم آرامش و امنیت مردم تدابیر مقتضی را اتخاذ کنند
  • تصمیماتمان را خودمان اتخاذ می‌کنیم
  • دهن‌کجی نتانیاهو به هم‌پیمانان غربی: تصمیمات‌مان را خودمان اتخاذ می‌کنیم
  • عکس العمل فرمانده ارتشی وقتی حس کرد کسی شده است!