Web Analytics Made Easy - Statcounter

سفیر ایران در عراق اظهار کرد: تاکنون مقامات عراقی به‌صورت سلبی یا ایجابی در مورد برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین درسال جاری صحبتی نکرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، «ایرج مسجدی» در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه با توجه به شیوع ویروس کرونا در نقاط مختلف جهان آیا امسال مراسم راهپیمایی اربعین در عراق برگزار خواهد شد یا نه؟ اظهار کرد: پیش‌بینی من این است که امسال عراق اجازه ندهد که زوار خارجی از جمله زوار ایرانی برای شرکت در مراسم اربعین به عراق سفر کنند و به احتمال زیاد دولت عراق برای خود زوار عراقی نیز محدودیت‌های زیادی را در این ارتباط ایجاد می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سفیر ایران در عراق ادامه داد: بعید می‌دانم امسال، مراسم اربعین به شکل سابق برگزار شود و در واقع احتمال برگزاری آن را ضعیف می‌دانم.


مسجدی افزود : عراقی ها به ما می‌گویند که در حال حاضر زود است که بخواهیم در مورد برگزاری مراسم اربعین صحبت کنیم و باید ببینیم که شرایط به چه نحو خواهد بود.


سفیر ایران در عراق همچنین گفت: فعلاً تصمیم و دستوری از طرف عراقی ها برای برگزاری مراسم اربعین داده نشده است./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی اربعین پیاده روی اربعین برگزاری مراسم مراسم اربعین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۶۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار دبیر شورای عالی امنیت ملی و همتای عراقی وی در سن‌پترزبورگ

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، در این دیدار احمدیان و قاسم الاعرجی ضمن مرور میزان اجرای توافق امنیتی، مقرر کردند کمیته‌های فرعی و عالی‌ هرچه‌ زودتر تشکیل جلسه دهند.

الاعرجی در این دیدار با راهبردی دانستن روابط عراق با جمهوری اسلامی ایران بر اجرای مصوبه‌ پارلمان عراق در اخراج نیروهای نظامی ائتلاف تأکید کرد.

مشاور امنیت ملی عراق در این ملاقات همچنین از نقش جمهوری اسلامی ایران در تأمین امنیت منطقه و ایجاد صلح و ثبات منطقه تقدیر کرد.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انتقاد کاربران عراقی از توییت اردوغان درباره بغداد
  • پیش بینی استقرار پایگاه فوریت‌های پزشکی در مسیر زوار شلمچه
  • زمان ارائه خدمات درمانی به زوار حسینی در مرز شلمچه اعلام شد
  • برگزاری نخستین نشست سلامت برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی
  • دیدار دبیر شورای عالی امنیت ملی و همتای عراقی وی در سن‌پترزبورگ
  • ۱۰ هزار میلیارد ریال از مطالبات پیمانکاران در سال جاری پرداخت می شود
  • پیش‌بینی اعتبار ۳ هزار میلیارد تومانی برای اربعین سال جاری
  • رویترز: حمله به نیروهای آمریکایی در عراق و سوریه
  • حمله پهپادی به نظامیان آمریکایی در پایگاه عین الاسد
  • رئیس جمهور ترکیه در سفر رسمی وارد بغداد شد