Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-03-29@15:07:33 GMT

تولید ۱۲ میلیون و ۸۶۰ هزار دستگاه لوازم‌خانگی

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۵۶۸۱۹

مدیرکل صنایع برق، فلزی و لوازم خانگی وزارت صنعت با اعلام رقم ۱۲ میلیون و ۸۶۰ هزار دستگاه در تولید لوازم‌خانگی، گفت: برای افزایش عرضه و کنترل قیمت این لوازم، راهکارهایی در دست تهیه داریم. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، کیوان گردان در گفتگوی ۱۸:۳۰ با بیان اینکه در مقایسه با سال گذشته در تولید لوازم خانگی ۳۰ درصد رشد داشتیم گفت: به دلیل تقاضای مشتریان، ۷ نوع لوازم خانگی قرار است در اولویت تولید داخل قرار بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او افزود: اتفاق بزرگی که در لوارم خانگی کشور رخ داده، این است که از سال ۹۷ ورود لوازم خانگی خارجی به داخل ممنوع شد که بخشی از آن‌ها در قالب برند‌های خارجی در داخل تولید می‌شد و در مورد تلویزیون ۸۰ درصد تولیدات این گونه بود، اما با خوداتکایی و تخصص مهندسان ایرانی در تولید این محصول، افزایش تولید تلویزیون را برای نخستین بار در کشور تجربه کردیم.

مدیرکل صنایع برق، فلزی و لوازم خانگی وزارت صنعت ادامه داد: برای اقشار آسیب پذیر نیز سبد‌هایی از لوازم خانگی پیش بینی کردیم که پس از اجرای برخی مقدمات،  جزئیات آن به اطلاع عموم خواهد رسید.

به گفته گردان برای ساماندهی مواد اولیه تولید لوازم خانگی و تخصیص ورق به صورت ویژه، راهکار‌هایی تدارک دیده شده که به افزایش عرضه و کنترل قیمت در بورس می‌انجامد و در هفته‌های آتی اجرایی خواهد شد.

همچنین در عرصه لوازم خانگی تدبیر شده تا در رقابت اختصاصی و تامین سهمیه‌های لازم، مواد اولیه به سهولت در اختیار تولید کننده قرار گیرد و تولیدکنندگان به بازار آزاد سوق داده نشوند.   حمیدرضا غزنوی سخنگوی انجمن تولیدکنندگان لوازم خانگی در ادامه اعلام کرد: با این سرعت به تولید دلخواه نمی‌رسیم.

برچسب ها: لوازم خانگی ، شناسه رهگیری ، وزارت صنعت

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: لوازم خانگی شناسه رهگیری وزارت صنعت لوازم خانگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۶۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف محموله ۶۰ میلیاردی قاچاق در لرستان

ایسنا/لرستان فرمانده انتظامی لرستان از توقیف یک دستگاه کامیون حامل ۱۶۱ هزار و ۳۳۶ قلم انواع لوازم خارجی قاچاق به ارزش بیش از ۶۰ میلیارد ریال در محورهای مواصلاتی استان خبر داد.

سردار یحیی الهی امروز دهم فروروین‌ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی با اشراف اطلاعاتی از تردد یک دستگاه کامیون حامل قاچاق از استان‌های جنوبی به مقصد پایتخت مطلع شدند.

وی خاطرنشان کرد: ماموران پس از اعزام چند اکیپ گشت به محورهای مواصلاتی کامیون حامل قاچاق را شناسایی و طی یک عملیات متوقف کردند.

فرمانده انتظامی لرستان با بیان اینکه در بازرسی از کامیون توقیف شده مقدار ۱۶۱ هزار و ۳۳۶ قلم انواع لوازم جانبی موبایل، لوازم آشپزخانه، آرایشی و بهداشتی و وسایل خرازی فاقد مدارک و قاچاق کشف شده است، گفت: برابر نظر کارشناسان ارزش محموله کشف شده بیش از ۶۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

سردار الهی بیان کرد: یک نفر در این رابطه دستگیر و همراه پرونده به مراجع ذی‌صلاح معرفی شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • توقیف محموله ۶ میلیاردی قاچاق در لرستان
  • توقیف محموله ۶۰ میلیاردی قاچاق در لرستان
  • کاهش مصرف سوخت و آلایندگی با استفاده از خودروهای برقی
  • توقیف محموله ۲۰ میلیاردی قاچاق در لرستان
  • تقلب در فروش لوازم خانگی
  • حکایت معنادار افزایش قیمت کارخانه ای و ناترازی در بازار ۱۴۰۲ خودرو
  • حکایت معنادار افزایش قیمت کارخانه و ناترازی در بازار ۱۴۰۲ خودرو
  • کلاهبرداری ۲۸ میلیاردی باند حرفه‌ای با مدارک افراد معتاد و کارتن‌خواب
  • چطور قسطی لوازم خانه بخریم؟ | همه چیز در مورد وام خرید کالا
  • کلاهبرداری ۲۸ میلیاردی یک باند حرفه‌ای با مدارک افراد معتاد و کارتن‌خواب