Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار چهارمحال و بختیاری پروژه راه‌آهن مبارکه- سفیددشت- شهرکرد را از پروژه‌های اولویت‌دار استان عنوان کرد و گفت: این پروژه باید تا پایان فعالیت دولت به پایان برسد، که پیگیری‌های لازم برای تخصیص۶۵۰ میلیارد تومان اعتبار به آن صورت گرفت و هیچ مشکلی برای تامین اعتبار این پروژه وجود ندارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری، اقبال عباسی شامگاه دوشنبه به همراه مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و در دیدار با محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، ضمن پیگیری برای تخصیص اعتبار به پروژه‌های نیمه‌تمام در استان، گفت: پروژه‌های نیمه‌تمام استان که اتمام آن‌ها بخش زیادی از مشکلات استان را از نظر زیرساختی، اشتغال و مسکن حل می‌کند، در هفته جاری جمع‌بندی و در سفر آتی رییس سازمان برنامه و بودجه به استان در مورد آن‌ها تصمیم‌گیری می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار چهارمحال و بختیاری پروژه راه‌آهن مبارکه- سفیددشت- شهرکرد را از پروژه‌های اولویت‌دار استان عنوان کرد و گفت: این پروژه باید تا پایان فعالیت دولت به پایان برسد، که پیگیری‌های لازم برای تخصیص۶۵۰ میلیارد تومان اعتبار به آن صورت گرفت و هیچ مشکلی برای تامین اعتبار این پروژه وجود ندارد.

وی با بیان اینکه طرح بن به بروجن برای تکمیل نیازمند اعتبار است، عنوان کرد: با همراهی مسؤولان سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری، روند تخصیص اعتبار برای تسریع در روند اجرایی این پروژه حیاتی برای تامین آب شرب نیمی از جمعیت استان صورت گرفت، تسریع در اجرای این پروژه از مطالبات اصلی مردم و مسؤولان است و ما مصمم هستیم عملیات اجرایی این پروژه با تزریق اعتبار مجدد هر چه سریعتر به اتمام برسد.

عباسی در خصوص محور شهرکرد به بروجن به لردگان، توضیح داد: عملیات اجرایی این محور مواصلاتی پس از تملک اراضی در یک قطعه عملیاتی از سر گرفته شده است و آزادراه لردگان به ایذه پس از تامین اعتبار، در ادامه این مسیر اجرایی و عملیاتی می‌شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری، جاده شهرکرد شلمزار ناغان و  بهسازی جاده‌های ارتباطی روستایی و تامین آب شرب روستاها را از دیگر اولویت‌های استان عنوان کرد.

وی در پایان در خصوص اضافه شدن ۲ هزار واحد دیگر به سهمیه ۲ هزار و ۴۴۰ واحدی مسکن محرومان استان، یادآور شد: روند اجرایی این طرح در حال بررسی است و امید است در سفر محمدباقر نوبخت به استان به تصویب برسد.

انتهای پیام/68023/م

منبع: فارس

کلیدواژه: محمدباقر نوبخت اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری طرحهای نیمه تمام چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۶۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور اعتبار نامه نمایندگان منتخب تهران در مجلس دوازدهم

به گزارش روابط عمومی فرمانداری تهران، در راستای اجرای انتخابات یازدهم اسفند ماه سال ۱۴۰۲ دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و برگزیده شدن ۱۴ نفر از منتخبین حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات اسلامشهر و پردیس، روز سه شنبه ۲۸ فروردین ماه جلسه مشترک هیات اجرایی و هیات نظارت بر انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به ریاست احمد قیومی معاون استاندار و فرماندار تهران و با حضور حامد شایان معاون سیاسی اجتماعی فرماندار و رئیس ستاد انتخابات شهرستان و همچنین اعضای این هیات در محل سالن جلسات شهید سردار حاج قاسم سلیمانی فرمانداری برگزار شد.

در این جلسه اعتبار نامه ۱۴ نفر از منتخبین مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران صادر و به امضای احمد قیومی معاون استاندار و فرماندار مرکز حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس رسید.

گفتنی است، مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۲۱ اردیبهشت ماه سال جاری برای انتخاب ۱۶ منتخب باقیمانده برای ۳۰ کرسی نمایندگی در حوزه انتخابیه تهران برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • اتمام ۵۳ پروژه اقتصادی تا پایان دولت در خراسان رضوی
  • تاکید بر اتمام طرح عظیم راه آهن اردبیل تا پایان سال
  • نهضت فیبر نوری در ۲۰۰ شهر کشور به اتمام رسید
  • پروژه‌های نیمه‌تمام برای تکمیل به بخش خصوصی واگذار شود
  • پروژه‌های نیمه‌تمام ایلام برای تکمیل به بخش خصوصی واگذار شوند
  • نیاز به ۹۰‌ همت اعتبار برای تکمیل پروژه آزادراه حرم تا حرم
  • صدور اعتبار نامه نمایندگان منتخب تهران در مجلس دوازدهم
  • سازه اصلی پل انجیرلو به اتمام رسیده است
  • دستگاه‌های اجرایی مرتبط تکمیل به‌موقع پل جدید انجیرلو را به‌صورت مستمر پیگیری کنند
  • صرف ۱۸ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار در منظریه