Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، عباس ملازینلی مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد صبح امروز محمد حسین حسینی فهرجی به مناسبت روز ثبت جهانی یزد مسیر پنج کیلومتری پارک هفتم تیر تا میدان امیرچقماق را با حرکت روپایی پیمود.

او با بیان اینکه رکورد ملی روپایی قدرت هم در اختیار محمد حسین حسینی فهرجی است گفت: یکی از برنامه های سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد در سالروز ثبت جهانی یزد ثبت رکورد ملی روپایی سرعت از سوی جوان افتخار آفرین یزدی است که با ثبت این رکورد می توان یزد را بیشتر به ایران معرفی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این مراسم محمد حسین حسینی فهرجی نیز گفت: از ثبت این رکورد برای استان و شهر یزد خشنود هستم و هدف نهایی من ثبت رکورد بیست ساعت روپایی بدون استراحت در کتاب گنیس است

حسین صادقی نماینده و ناظر فدراسیون، گفت: رکورد ثبت ملی روپایی سرعت از سوی جوان یزدی بدون خطا و به مدت دو ساعت به پایان رسید و پس از بررسی نتایج در چند روز آینده و تایید نتایج  از سوی فدراسیون این رکورد بی نظیر در کتاب ثبت رکورد های ملی ثبت می شود.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ثبت ملی ملی روپایی ثبت رکورد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۶۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت ستاره جوان سپاهان در جام‌حذفی

به گزارش قدس آنلاین، محمدجواد حسین نژاد هافبک خلاق تیم فوتبال سپاهان که دوران طولانی دور از میادین بود در تمرین امروز سپاهان شرکت کرد و کار با توپ را دنبال کرد.

هافبک جوان سپاهان در بازی با نساجی در ترکیب اصلی این تیم قرار گرفت و در بازی مقابل ملوان به میدان نرفت، اما با توجه به اینکه در تمرین سپاهان حاضر شد شانس بالایی برای حضور مقابل استقلال ملاثانی خواهد داشت.

حسین‌نژاد در اولین بازی مرحله حذفی مقابل شمس‌آذر هم غایب بود و برای این تیم بازی نکرد و این اولین حضور احتمالی او با پیراهن سپاهان در جام حذفی خواهد بود.

آخرین بازی که حسین‌نژاد با پیراهن این تیم گلزنی کرد، مقابل آلمالیق بود و پس از آن هفته‌های طولانی در گلزنی ناموفق بوده است و امیدوار است در این مسابقه به ناکامی خود پایان دهد.

دیدار تیم‌های استقلال ملاثانی و سپاهان جمعه، 7 اردیبهشت، در ورزشگاه بهنام محمدی برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • بازگشت ستاره جوان سپاهان در جام‌حذفی
  • جبهه مقاومت، میهمان بیست و یکیمین اجلاس پیرغلامان حسینی
  • شکایت از سید حسین حسینی توسط پلیس اراک
  • معرفی شاکی حسین حسینی از سوی فرماندهی فراجا
  • حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا
  • واکنش وحید شمسایی به حذف ژاپن از جام ملت‌ها
  • ماجرای بازوبند کاپیتانی استقلال پس از محرومیت حسین حسینی
  • منتظریم استقلال پشت سید حسین در بیاید
  • ثبت رکورد جدید جابجایی کالا از طریق ناوگان حمل و نقل کردستان
  • اعتراض تند روزنامه جوان به حسین شریعتمداری