Web Analytics Made Easy - Statcounter

طاهری گفت: شهرداری و آبفا موظفند ظرف مدت یک هفته نسبت به رفع مشکل فاضلاب و آب های سطحی در نقاط بحرانی شهر آبادان اقدامات لازم را انجام دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، «محمد طاهری» ظهر امروز (سه شنیه 17 تیر) در دومین نشست کارگروه بررسی مشکلات فاضلاب و آب‌های سطحی شهرستان آبادان اظهار کرد: سرپرست جدید اداره آبفا آبادان در حال تلاش برای رفع مشکلات آب و فاضلاب و همچنین دفع آب‌های سطحی در این شهرستان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون عمرانی فرماندار ویژه آبادان افزود: درخواست‌ها و گزارشات متعددی در خصوص بحث گرفتگی و انسداد فاضلاب و همچنین مشکلات آب‌های سطحی از سوی شهروندان به فرمانداری رسیده که باید همه موارد پیگیری و تقسیم کار شوند.

 

وی با بیان اینکه کلیه موارد و گزارشات مردمی در اختیار مناطق سه‌گانه شهرداری و آبفای آبادان قرار می‌گیرد اضافه کرد: شهرداری و آبفا موظفند ظرف مدت یک هفته نسبت به رفع مشکل فاضلاب و آب‌های سطحی در نقاط بحرانی سطح شهر آبادان اقدامات لازم را انجام دهند.

 

طاهری از مساعدت معاون بهداشت و درمان منطقه آزاد اروند در بحث کلر آب شرب شهری و روستای آبادان خبر داد و تصریح کرد: خوشبختانه در این زمینه دکتر موسوی قول مساعدت و همکاری را دادند تا هر چه زودتر نسبت به رفع مشکل کلر آب شهری و روستایی اقدامات لازم صورت گیرد.

 

وی به برگزاری نشست تخصصی در زمینه رفع مشکلات آب و فاضلاب شهرستان آبادان نیز اشاره کرد و اذعان داشت: مقرر شده معاون بهداشت و درمان سازمان منطقه آزاد اروند در هفته آینده نشست تخصصی با حضور شهرداری و آبفا در خصوص کمک به این دو ارگان جهت رفع مشکلات آب و فاضلاب، در نظر گرفتن تیم لایروبی، پمپاژ شبکه فاضلاب و سایر موارد ضروری که نیاز شهرستان است را به میزبانی این سازمان برگزار کند.

 

معاون عمرانی فرماندار ویژه آبادان ابراز کرد: باید لایروبی و آهک‌پاشی فاضلاب در مناطق مختلف آبادان از سوی شهرداری و با نظارت مرکز بهداشت در سطح شهرستان انجام شود که خوشبختانه تا امروز این عملیات 68 درصد در سطح شهرستان صورت گرفته اما با توجه به شیوع بیماری کرونا در سطح منطقه اجرای این عملیات بسیار ضروری و مهم است.

 

وی خطاب به شهرداری آبادان عنوان کرد: از شهرداری و مدیران مناطق انتظار داریم این عملیات را به صورت 100 درصدی در سطح شهرستان آبادان اجرایی کنند.

 

طاهری تاکید کرد: شهرداری و آبفا آبادان باید نسبت به رفع مشکلات نقاط بحرانی فاضلاب چه در مناطقی که دارای شبکه هستند و چه مناطقی که شبکه آب‌های سطحی دارند و شناسایی شدند اقدام مثبت و قابل توجهی را انجام دهند.

 

«سید مهدی موسوی» نیز بر جدی گرفتن بحث بیماری کرونا تاکید کرد و اظهار داشت: متاسفانه آمار مرگ و میر در خوزستان بسیار افزایش داشته و روزانه شاهد فوت بسیاری از مردم استان هستیم.

 

معاون بهداشت و درمان سازمان منطقه آزاد اروند ادامه داد: افرادی که دارای بیماری‌های زمینه ای هستند بیشتر در معرض خطر ابتلا به کووید 19 قرار دارند، لذا همه باید موضوع را جدی بگیریم و حتما از ماسک استفاده کنیم.

 

وی خاطر نشان کرد: دانشکده علوم پزشکی آبادان باید در خصوص بحث فاضلاب شهرستان و کلر آب، گزارشاتی را به ما ارائه دهد تا در منطقه آزاد اروند این مشکلات را حل و مرتفع کنیم.

 

موسوی به برگزاری نشست تخصصی در منطقه آزاد اروند نیز اشاره کرد و یاد آور شد: آماده هستیم در هفته آینده نشست تخصصی را به میزبانی منطقه آزاد اروند در خصوص رفع مشکلات فاضلاب و کلر آب شهرستان آبادان با حضور این کارگروه برگزار کنیم.

 

پایان پیام/660

منبع: شبستان

کلیدواژه: کلر آب آهک پاشی دفع آب های سطحی لایروبی شرکت آب و فاضلاب منطقه آزاد اروند آب های سطحی آب و فاضلاب منطقه آزاد اروند شهرستان آبادان شهرداری و آبفا آب های سطحی نسبت به رفع نشست تخصصی رفع مشکلات مشکلات آب کلر آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۶۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشت گندم به روش خاکورزی در خرمشهر

یاسر شریفی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خرمشهر گفت: در سال زراعی جاری بیش از پنج هزار هکتار از اراضی این شهرستان به روش خاکورزی حفاظتی زیر کشت گندم رفته است. 

به گفته اوهدف از کاربرد سیـستم های خـاکورزی حفـاظتی کنترل کافی علف های هرز و افزایش پوشـش بقایـای گیـاهی بـه منظور حفاظت از خاک در برابر فرسایش آبـی و بـادی و افـزایش مقـدار نفـوذ آب بـه خـاک است.

 خـاکورزی حفـاظتی روشـی است در کشاورزی که برای کم کردن عملیـات خـاکورزی (شخم)، حـداقل بـه هـم خوردگی خاک، حفظ بقایای گیاهی حداقل در ۳۰ درصد از سطح خاک بعـد از عملیات خاکورزی و کاشت و در نتیجـه کـاهش انـرژی مـورد نیـاز طراحی شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • مدیریت بحران آبفای یزد در آماده باش کامل
  • دوغارون؛ بهترین فرصت برای سرمایه‌گذاران حوزه کشاورزی است
  • کشت گندم به روش خاکورزی در خرمشهر
  • برخورد قانونی با فروشندگان متخلف گوشت قرمز
  • الحاق یک دستگاه آمبولانس پیشرفته به ناوگان امدادی جزیره جهانی قشم
  • چه کسی پاکبان را به قتلگاه فرستاد؟
  • بیانیه حمایت بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی آبادان در پی حملات موشکی سپاه به مواضع رژیم صهیونیستی
  • قطعی آب در انتظار ۲ منطقه در خرمشهر
  • آزاد سازی اراضی ملی در منطقه بابلکنار شهرستان بابل
  • کاهش هزینه‌های تولید درشرایط تحریم از سیاست‌های راهبردی سازمان منطقه آزاد اروند می‌باشد