Web Analytics Made Easy - Statcounter

تسوتا کاراپانچوا با صدور پیام تبریک به مناسبت انتخاب دکتر قالیباف به ریاست مجلس شورای اسلامی خطاب به وی تاکید کرد: مجلس ملی بلغارستان برای تعمیق روابط با پارلمان ایران و فعال کردن روابط سیاسی دوجانبه اهمیت زیادی قائل است.

متن پیام رئیس مجلس ملی بلغارستان خطاب به دکتر قالیباف به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر محمدباقر قالیباف ریاست مجلس شورای اسلامی

اینجانب تمایل دارم تا صمیمانه ترین آرزوهای خویش را به مناسبت انتخاب جنابعالی به عنوان رئیس مجلس شورای اسلامی به حضور ابراز نمایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اطمینان خاطر می دهم که مجلس ملی جمهوری بلغارستان برای تعمیق روابط بین موسسات پارلمانی دو کشور به عنوان پیش زمینه ای اساسی جهت توسعه گفت‌وگوها و فعال گردیدن روابط سیاسی دوجانبه بر اساس احترام متقابل و حسن نیت اهمیت زیادی قائل است.

باور دارم که در آینده هم فرصت های توسعه و متنوع سازی همکاری‌های پارلمانی به نفع دو کشور و ملت گسترده تر و غنی‌تر خواهند گردید.

تسوتا کاراپانچوا رئیس مجلس ملی بلغارستان/

منبع: پارسینه

کلیدواژه: مجلس ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۶۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار زیاد نخاله با رئیس مجلس

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با رییس مجلس شورای اسلامی دیدار کرد.

به گزارش ایسنا، زیاد نخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی امروز با حضور در بهارستان با محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت و گو کرد. 

صبح امروز نیز اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس با رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار داشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دیدار نوروزی امیر آشتیانی و قالیباف
  • قالیباف: همه جهان اسلام وظیفه دارند از ملت غزه حمایت کنند/ مقاومت ملت غزه بی‌نظیر است/ پیروزی جبهه مقاومت بر جبهه کفر، وعده قطعی الهی است/ اسماعیل هنیه: ما مجلس شورای اسلامی را مجلس حامی فلسطین و مقاومت فلسطین می‌دانیم
  • دومین دیدار قالیباف با رهبران مقاومت فلسطین
  • دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با قالیباف دیدار کرد
  • دومین دیدار قالیباف با رهبران مقاومت فلسطین در امروز
  • «زیاد نخاله» با قالیباف دیدار کرد
  • دیدار زیاد نخاله با رئیس مجلس
  • اسماعیل هنیه و زیاد نخاله با قالیباف دیدار کردند
  • اسماعیل هنیه با قالیباف دیدار کرد
  • دیدارهای نوروزی رئیس مجلس شورای اسلامی