Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-20@03:37:03 GMT

اعضای فراکسیون روحانیت مجلس مشخص شدند

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۵۷۰۰۸

اعضای فراکسیون روحانیت مجلس مشخص شدند

سخنگوی فراکسیون روحانیت مجلس گفت:  با اشاره به جلسه عصر امروز فراکسیون روحانیت مجلس گفت: این فراکسیون با اساسنامه جدید شکل گرفت با توجه به اینکه آمار روحانیت در مجلس یازدهم نسبت به دوره قبل دو برابر شده و تعداد نمایندگان روحانی از 16 نفر به 32 نفر ارتقاء یافته است.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، احد آزادیخواه با اشاره به جلسه عصر امروز فراکسیون روحانیت مجلس گفت: این فراکسیون با اساسنامه جدید شکل گرفت با توجه به اینکه آمار روحانیت در مجلس نسبت به دوره قبل دو برابر شده و تعداد نمایندگان روحانی از 16 نفر به 32 نفر ارتقاء یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد:از لحاظ کمی و کیفی افرادی در این دوره فراکسیون روحانیت مجلس حضور دارند که دارای سابقه نمایندگی، کار کشوری، فعالیت فرهنگی هستند و گرد هم آمدند تا فراکسیون روحانیت مجلس آغاز به کار کند.

آزادیخواه با اشاره به انتخابات هیئت‌رئیسه فراکسیون روحانیت مجلس افزود: در این جلسه حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید رضا تقوی با اجماع آراء رئیس فراکسیون روحانیت مجلس یازدهم شد.

وی افزود: آقایان محمدرضا میرتاج‌الدینی و حسن نوروزی به ترتیب به عنوان نایب‌رئیس اول و دوم، همچنین حجت‌الاسلام‌والمسلمین نصرالله پژمانفر و حجت‌الاسلام‌والمسلمین شجاعی علی‌آبادی به عنوان دبیر اول و دوم و بنده نیز به عنوان سخنگوی فراکسیون انتخاب شدند.

فعالیت فراکسیون روحانیت فراصنفی و مردمی است

سخنگوی فراکسیون روحانیت مجلس عنوان کرد: در این دوره مجلس پیش‌بینی می‌شود که فراکسیون با قوت و قدرت بهتری نسبت به دوره‌های قبل کار خود را انجام دهد چون از نظر فکری، نگاه اعتقادی و سیاسی بین اعضا تعامل جدی وجود دارد.

وی تصریح کرد: فراکسیون روحانیت در مجلس به طور جدی تصمیم دارد تا در مسائل مختلف کشور مانند معیشت مردم، اشتغال و تنگناها، نیازهای اساسی مردم ورود پیدا کند و فراکسیون روحانیت تنها جنبه صنفی نداشته باشد.

آزادیخواه تأکید کرد: فراکسیون روحانیت صنفی نیست بلکه فراکسیونی فراصنفی و تمام مردمی به عنوان جمع افرادی است که خود را مدیون انقلاب و مردم می‌دانند.

وی بیان کرد: اعضای فراکسیون روحانیت قرار است از تمامی ظرفیت‌های مجلس برای حل مسائل و مشکلات مردم استفاده کند.

سخنگوی فراکسیون روحانیت مجلس در خصوص رویکرد این فراکسیون در زمینه طرح‌ها و لوایح بیان کرد: در حوزه بیانیه‌ها و اعلام موضع‌ها فراکسیون روحانیت حتماً ورود خواهد کرد و در بحث رأی وزرا و مسائل مختلف سیاسی و اجتماعی قطعاً این فراکسیون حالت انفعالی نخواهد داشت.

وی ادامه داد:در حوزه طرح‌ها و لوایح فراکسیون روحانیت مجلس بی‌تأثیر نخواهد بود و طبیعتاً هم در حمایت از طرح‌ها و لوایح پیشنهادی و هم در رد یا تأیید یا در ابداع آن اثرگذار خواهد بود و دخالت خواهد کرد.

آزادیخواه خاطر نشان کرد: فراکسیون روحانیت مجلس در صورتی که در حوزه قانون‌گذاری کشور خلائی احساس کند قطعاً ورود پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام/4129/

منبع: آنا

کلیدواژه: حسن نوروزی فراکسیون روحانیت مجلس احد آزادیخواه فراکسیون روحانیت مجلس سخنگوی فراکسیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۷۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طراحی لیگ (INSITU) در بخش پرایمری و سکندری در هجدهمین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آزاد ایران

والا نبوی پور، سرپرست تیم این‌سایتو در هجدهمین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آزاد ایران در گفتگو با خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا گفت: ما هر روز قبل از اینکه مسابقات برگزار شود، تیم‌ها را قرنطینه و بعد از قرنطینه قوانین رو اعلام می‌کنیم و در همان جا به تیم‌ها مهلت می‌دهیم تا ربات‌ها را بسازند و تحویل پیست دهند و به مسابقه با یکدیگر بپردازند.

نبوی پور ادامه داد: فرق بزرگ این لیگ با تمام لیگ‌ها در این است که هزینه ساخت لیگ‌های دیگری مانند دانش‌آموزی لاین و مس بسیار بالاست و حداقل حدود ۵۰ میلیون تومان هزینه ساخت ربات‌ها می‌شود؛ اما در لیگ ما با پک دو تا سه میلیون تومانی می‎توانند شرکت‌کنندگان شرکت کنند و خودشان را آماده حضور در لیگ‌های دیگر می‌کنند. اصل ما یک مقدمه برای ورود به لیگ‌های دیگر است.

سرپرست این تیم با بیان اینکه لیگ در دو بخش پرایمری زیر ۱۴ سال و سکندری ۱۴ تا ۱۸ سال برگزار می‌شود، تصریح کرد: امسال ۴۴ تیم شرکت کردند که بیشترین تعداد تیم در لیگ‌ها؛ ۲۴ تیم پرایمری و ۲۰ تیم سکندری متعلق به لیگ ماست.

وی با اشاره به اینکه هر روز دو تسک و فیچر به دانش آموزان ارائه می‌دهیم، ابراز کرد: تغییر خط و لاین، میز، آتش‌نشان، بازو، خودوری خودران و لاین فالور باید رباتی می‌ساختند تا بتواند خط را تعقیب کند و این خط‌ها ممکن است تقاطع داشته باشد و در آخر در کاشی مشکی توقف می‌کند.

نبوی پور اضافه کرد: در ربات تسک آتش‌نشان ربات‌ها در کاشی قرار می‌گیرند و باید شمع وارمر را خاموش کنند و به نقطه آغازین بازگردند. در ربات میز و هزارتو باید ربات مسیر خودش را پیدا می‌کرد همچنن در لیگ امدادگر هم که به حالا ریموتی محسوب می‌شد به این صورت بود که یکسری قوطی نوشابه آبی و قرمز مشخص شده و در مسیر شمع و آوار بود و دوتا کاشی روی ارتفاع بود که یکی قرمز و یکی آبی در نظر گرفته می‌شد. در این شرایط تیم‌ها باید با کنترل قوطی هارو جمع میکردند و در مکان مشخص شده قرار می‌دادند. 

وی افزود: سناریو به این شکل بود که قوطی آبی مصدوم‌هایی که احتمال بازگشت دارند و قوطی‌های قرمز مصدوم‌هایی که احتمال بازگشت ندارند را تشخیص داده و بدیهی است قوطی آبی امتیاز بیشتری دارد.

سرپرست تیم اینسایتو در هجدهمین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آزاد ایران ادامه داد: ربات خودران یک مسیر سفید است که با خط مشکی مشخص شده و تیم‌ها باید در این مسیر حرکت کنند واین ربات‌ها یک مسیر‌هایی به تونل می‌رسند و داخل تونل باید چراغ ربات را روشن کنند و وقتی از تونل خارج می‌شوند باید چراغ را خاموش کنند. تسک فوتبالیست هم به صورت سوپرتیم برگزار می‌شود و باهم به رقابت می‌پردازند. 

وی افزود: بازی آرم را به صورت یک بازو ثابت طراحی می‌کنند و دو جسم را از یک نقطه به نقطه دیگر انتقال می‌دهند و برخلاف همه تسک‌هایی که بیشتر بحث برنامه نویسی بود این تسک بیشتر بر بحث مکانیک تمرکز دارد و باید محور‌های مکانیکی داشته باشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • طراحی لیگ (INSITU) در بخش پرایمری و سکندری در هجدهمین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آزاد ایران
  • مجلس هفته آینده درباره تعطیلی پنجشنبه‌ها تصمیم می‌گیرد
  • ‌سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس: اگر افرادی حجاب را قبول ندارند ناگزیر هستند از قانون تبعیت کنند
  • عملیات تنبیهی وعده صادق، مسرت و سرافرازی تمام آزادگان جهان را به دنبال داشت
  • بهادری جهرمی: رشد و زایش خانواده ربوکاپ آزاد را در هجدهمین دوره شاهد هستیم
  • بازداشت سخنگوی حزب التحریر در افغانستان
  • اعزام ۹ ورزشکار به مسابقات دوومیدانی جوانان آسیا
  • سخنگوی نمایشگاه کتاب شعار این دوره را در صفحه شخصی اعلام کرد!
  • گلایه سخنگوی دولت از بررسی نشدن لایحه تشکیل وزارت بازرگانی در مجلس
  • گلایه سخنگوی دولت از عدم بررسی لایحه تشکیل وزارت بازرگانی در مجلس