Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-03-28@14:57:30 GMT

وزیر کار هفته آینده به کمیسیون اجتماعی می‌رود

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۵۷۰۲۶

وزیر کار هفته آینده به کمیسیون اجتماعی می‌رود

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی یکشنبه هفته آینده برای ارائه گزارش و پاسخ به سؤالات نمایندگان در کمیسیون اجتماعی مجلس حاضر می‌شود.

علی بابایی نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس با اشاره به نشست هیأت رئیسه کمیسیون اجتماعی گفت: در این جلسه مقرر شد تا کمیته‌های تخصصی کمیسیون هر 2 هفته یک بار گزارش عملکرد خود را به صحن کمیسیون ارائه کنند و همچنین اعضا بر عملکرد کیفی کمیسیون تأکید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در کمیسیون اجتماعی چهار کمیته ساماندهی امور استخدامی، کمیته بیمه، کمیته نظارت و کمیته تعامل بین بخشی تشکیل شده و بنای کار بر این بوده تا از تشکیل کمیته‌های متعدد همانند دوره‌های قبل پرهیز شود.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار داشت: براساس تصمیم کمیسیون اجتماعی مجلس یکشنبه هفته آینده محمد شریعتمداری وزیر کار، رفاه و تأمین اجتماعی مهمان کمیسیون خواهد بود و جلسه صبح روز سه‌شنبه نیز با حضور محمدباقر قالیباف رئیس مجلس برگزار خواهد شد.

لینک کوتاه: asriran.com/0035cP

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: وزیر کار کمیسیون اجتماعی مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۷۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت تفحص از شستا و اتاق بازرگانی در مجلس

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس آخرین وضعیت تحقیق و تفحص از عملکرد شستا و اتاق بازرگانی را تشریح کرد و گفت که این ۲ گزارش در جلسه علنی قرائت خواهد شد. - اخبار سیاسی -

مهدی طغیانی نماینده مردم اصفهان و سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، درباره آخرین وضعیت بررسی تحقیق و تفحص از شرکت سرمایه گذاری سازمان تامین اجتماعی  «شستا»و عملکرد اتاق بازرگانی در مجلس ، اظهار کرد:اعضای کمیسیون اقتصادی در جلسه اخیر خود که در اسفند ماه سال گذشته برگزار شد گزارش اولیه تقاضای تحقیق و تفحص از شستا و اتاق بازرگانی را مورد بررسی و استماع قرار دادند.

وی در همین راستا افزود: پیرو قرائت دو گزارش فوق، برخی سوالات از سوی نمایندگان مطرح شد، از این رو تصمیم گیری درباره این دو گزارش به جلسه بعدی کمیسیون موکول شد.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس تاکید کرد:  احتمالا گزارش تقاضای تحقیق و تفحص از شستا و اتاق بازرگانی در سال جدید همزمان با آغاز مجدد جلسات علنی مجلس قرائت خواهد شد.

انتهای‌پیام/

دیگر خبرها

  • وزیر خارجه آمریکا هفته آینده به سه کشور اروپایی سفر می‌کند
  • بلینکن هفته آینده به اروپا می‌رود/ دیدار با مکرون درباره اوکراین در دستور کار
  • احزاب در ایران وارداتی هستند و بومی نیستند
  • سرنوشت لایحه مدیریت تعارض منافع در مجلس چه می‌شود؟
  • سرنوشت «لایحه مدیریت تعارض منافع» در مجلس چه می‌شود؟
  • سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس: بررسی قانون افزایش تعطیلات آخر هفته بعد از تعطیلات به جریان می افتد
  • آخرین وضعیت تفحص از شستا و اتاق بازرگانی در مجلس
  • خشم انگلیس از حملات سایبری چین
  • رسیدگی به افزایش تعطیلات پایان هفته پس از بازگشایی مجدد مجلس
  • الزام شهرداری‌ها به پرداخت سهم نیم درصدی کتابخانه‌های عمومی