Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-19@04:53:38 GMT

ستاره رئال به طب اسلامی روی آورد+عکس

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۵۷۰۲۷

به گزارش فارس، کریم بنزما، ستاره مسلمان رئال مادرید در صفحه اینستاگرامش از حجامت خود در ایام کرونا خبر داد و در پست خود از لفظ «الحمدالله» استفاده کرد.

بنزما یکی از ستاره های سرشناس مسلمان مستطیل سبز در دنیا است. این مهاجم فرانسوی در سال 2009 به رئال مادرید ملحق شد.

او در طول 11 سال حضورش در قوهای سپید 345 بازی انجام داده و 165 گل به ثمر رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۷۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جمهور فرانسه، رئال مادرید را تهدید کرد!

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد کیلیان امباپه با پاری سن ژرمن در پایان فصل جاری به اتمام خواهد رسید و او دیگر تصمیمی برای ادامه حضور در پارک دو پرنس ندارد و انتظار می‌رود که خیلی زود پیوستنش به رئال مادرید به صورت رسمی اعلام شود. 

رقابت‌های جام ملت‌های اروپای 2024 قرار است از اواخر خرداد ماه برگزار شود و این بازیکن هم به عنوان اصلی‌ترین ستاره تیم ملی فرانسه به همراه این تیم در آلمان حضور خواهد داشت تا در کنار هم تیمی‌هایش برای کسب عنوان قهرمانی این مسابقات تلاش کند.

مدیران رئال مادرید صراحتا اعلام کردند که خواهان حضور این ستاره فرانسوی در اردوی این تیم پس از رقابت‌های یورو هستند و اجازه حضور او در مسابقات المپیک 2024 که قرار است در مرداد ماه به میزبانی پاریس برگزار شود را نخواهند داد. 

ماکرون در گفتگو با خبرنگاران درباره المپیک اظهار داشت:« ما هر کاری که بتوانیم انجام خواهیم داد تا تیمی اهل رقابت و قدرتمند در المپیک داشته باشیم. من اطمینان زیادی به باشگاه‌های فرانسوی و اروپایی برای این رقابت‌ها دارم.»

او در پاسخ به این سوال که آیا منظورش از این حرف، اشاره به رییس رئال مادرید است گفت:« بله، دقیقا. من دقیقا به همین موضوع اشاره دارم.»

دیگر خبرها

  • افتخار ابدی برای چهار ستاره رئال مادرید
  • بلینگام کاپیتان سابق یونایتد را شوکه کرد
  • آنتونی رودیگر جهت پنالتی ستاره سیتی را لو داد + عکس
  • گیلاس روی کیک رئال مادرید؛ وینیسیوس جونیور و دنی کارواخال، آماده جدال با بارسلونا
  • خوشحالی مسوت اوزیل از پیروزی رئال مادرید مقابل منچسترسیتی / عکس
  • لورکوزن روی ستاره‌اش قیمتی نجومی گذاشت
  • ستاره سابق رئال مادرید: منچسترسیتی قوی‌تر است و احتمالا صعود می‌کند
  • ستاره سابق رئال: بعید است در اتحاد صعود کنیم!
  • امانوئل ماکرون رئال‌مادرید را تهدید کرد
  • رئیس جمهور فرانسه، رئال مادرید را تهدید کرد!