Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رییس جمهور آمریکا با انتشار یک ادعای جدید در فضای مجازی از کاهش نرخ مرگ و میر کرونا در این کشور خبر داد. تاریخ انتشار: 19:53 - 17 تير 1399 - کد خبر: ۶۳۵۶۵۶

خبرگزاری میزان - دونالد ترامپ، با انتشار پیامی در صفحه توییتری خود با اشاره به کاهش نرخ مرگ و میر ویروس کرونا در آمریکا نوشت:

بیشتر بخوانید: ترامپ: چرا رسانه‌های اخبار کذب، به کاهش مرگ و میر ویروس چینی نمی‌پردازند؟!

نرخ مرگ و میر کووید-۱۹ (ویروس چین) در آمریکا از اوج خود سقوط کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

واشنگتن تایمز از کاهش ده برابری مرگ و میرخبر می‌دهد و این نشانه آن است که ما پایین‌ترین نرخ مرگ و میر در جهان را داریم.

اخبار جعلی (رسانه‌های منتشر کننده اخبار جعلی) باید این موضوع را که مهم‌ترین حقیقت در حال حاضر است را گزارش کنند، که این کار را انجام نمی‌دهند.

انتهای پیام/

 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ترامپ کرونا در آمریکا نرخ مرگ و میر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۷۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح سرویس مخفی آمریکا برای محافظت از ترامپ در صورت زندانی شدن

کارمندان سرویس مخفی ایالات متحده در حال آماده سازی طرحی در صورت زندانی شدن دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا هستند. این را شبکه تلویزیونی ABC به نقل از منابع آگاه گزارش کرده است.

طبق اعلام این خبرگزاری، سرویس مخفی آمریکا اعلام کرد برای همه تاسیسات در سراسر جهان، ما مکان را مطالعه می‌کنیم و مدل‌های حفاظتی جامع و چند سطحی را توسعه می‌دهیم. علاوه بر این، ما در مورد عملیات حفاظتی خاص اظهار نظر نمی‌کنیم.

این سرویس همچنین تاکید کرد که در حال تدارک اقدامات خاصی هستند تا در صورت وقوع شرایط غیرمترقبه در پرونده جعل اسناد مالی سازمان ترامپ و پرداخت وجه به استورمی دنیلز، بازیگر فیلم‌های بزرگسال که از ترامپ شکایت کرد، بکار گیرند.

پیش از این مشخص شده بود که دونالد ترامپ تنها در مارس ۲۰۲۴، ۴.۹ میلیون دلار برای هزینه‌های حقوقی هزینه کرده است و تنها ۶.۸ میلیون دلار در حساب‌های او باقی مانده است که برای تأمین مالی وکلایش باقی مانده است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • دلار باز هم سقوط کرد/ دلار احتمالا به این عدد می‌رسد
  • سقوط شدید فروش گوشی‌های اپل در چین
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • بایدن حین کنایه به ترامپ گاف داد!
  • خرید آیفون در چین کاهش یافت
  • طرح سرویس مخفی آمریکا برای محافظت از ترامپ در صورت زندانی شدن
  • شیوع آنفلوانزای پرندگان در آمریکا
  • کیهان: مذاکره با آمریکا به نفع آمریکا است نه ایران
  • ترامپ: با بایدن، صلح در خاورمیانه وجود نخواهد داشت
  • قیمت طلا سقوط کرد