Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر صنعت لبنان و سفیر ایران در این کشور، روابط دوجانبه میان این دو کشور و راه‌های توسعه آن به‌ویژه در زمینه‌های اقتصادی و صنعتی را مورد بررسی قرار دادند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، روابط دوجانبه میان ایران و لبنان و راه‌های توسعه آن به‌ویژه در زمینه‌های اقتصادی و صنعتی، امروز سه‌شنبه در دیدار «عماد حب‌الله» وزیر صنعت لبنان با «محمد جلال فیروزنیا» سفیر ایران در این کشور مورد بحث و تبادل‌نظر قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس گزارش خبرگزاری رسمی لبنان «ان‌ان‌ای»، «حب‌الله» روابط تاریخی و ثابت میان دو کشور را ستود و از حمایت ایران از لبنان قدردانی کرد.

وی در ادامه از رویکرد دولت لبنان برای برقراری روابط اقتصادی با شرق با هدف تقویت اقتصاد، متنوع‌سازی منابع، فراهم کردن فرصت برای تبادل، ایجاد بازار جدید برای تولیدات لبنان و نیز تقویت شراکت‌ها سخن گفت.

«فیروزنیا» نیز برای دولت لبنان در انجام وظیفه خود آرزوی موفقیت کرد و ضمن اعلام امادگی ایران برای حمایت از لبنان در تمامی زمینه‌ها بویژه بخش صنعتی، از «حب‌الله» برای سفر به تهران دعوت کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: ایران و لبنان سفیر ایران همکاری منطقه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۷۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون وزیر علوم: افزایش تقلب در کنکور ناشی از توسعه فناوری است

به گزارش خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، همایش ملی تبیین ابعاد اجرایی و حفاظتی آزمون سراسری ۱۴۰۳ امروز (پنج شنبه، ۳۰ اردیبهشت) با حضور مسئولان و کارشناسان سازمان سنجش آموزش کشور در سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران برگزار شد.


حسن زمانیان، رئیس سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران با اشاره به اهمیت عملیات وعده صادق اظهار کرد: بسیاری از فرمایش‌های امام خمینی (ره) صادق بود و این موضوع در مورد بیانات مقام معظم رهبری نیز درست است و یکی از آنها با عملیات وعده صادق تحقق یافت و دیدیم مقام معظم رهبری فرمودند رژیم صهیونیستی باید سیلی بخورد و سیلی خورد.

وی ادامه داد: عملیات وعده صادق خود یک انقلاب بود و انقلابی پیچیده بود که اندیشکده‌های مهم در جهان باید سال‌ها آن را تبیین کنند.

معاون وزیر علوم با اشاره به کمک کشور‌های مختلف به رژیم صهیونیستی در عملیات وعده صادق بیان کرد: بیش از ۱۰ کشور به طور هماهنگ جهت مقابله با عملیات وعده صادق در اتاق‌های فرماندهی خود به رژیم صهیونیستی کمک کردند.

زمانیان یادآور شد: با وجود این کمک‌ها هیبت آمریکا و رژیم اسرائیل با عملیات وعده صادق شکسته شد و جمهوری اسلامی ایران بر سکوی افتخار نشست. دنیا از این پس با ادبیات دیگری با ایران سخن می‌گوید.

وی با تبریک به نیرو‌های نظامی و امنیتی کشور تاکید کرد که دانشگاه‌ها نیز به موازات این افتخارافرینی تلاش کنند دستاورد‌های علمی آنها در تراز این عملیات باشد.

معاون وزیر علوم در ادامه سخنان خود به موضوع کنکور به عنوان حیثیت و اعتبار آموزش عالی اشاره کرد و یاداور شد: طی سال‌های قبل تقلب در کنکور زیاد و پیچیده شده بود که یکی از دلایل آن عوارض جانبی توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات است.

وی با اشاره به تلاش وزارت علوم، سازمان سنجش و نهاد‌های امنیتی برای برگزاری امن کنکور تاکید کرد: سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران در زمینه تولید و ساخت تجهیزات الکترونیکی هوشمند پیشرفته است و امادگی دارد در حوزه جلوگیری از تقلب دیجیتالی نیاز‌های فناورانه سازمان سنجش را رفع کند.

به گزارش آنا، همایش ملی یک روزه تبیین ابعاد اجرایی و حفاظتی نوبت آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ امروز با حضور مسیولان اجرایی و امنیتی آزمون در سراسر کشور دز محل سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نادیا عابد

دیگر خبرها

  • نخست وزیر گرجستان: به دنبال توسعه روابط با ایران هستیم
  • سفر رئیسی به پاکستان نگاهی رو به جلو در گسترش روابط میان دو کشور است
  • سفر رئیس جمهور ایران به پاکستان نگاهی رو به جلو در گسترش روابط میان دو کشور است
  • مطالعات جدید برای ایجاد توازن میان مناطق غنی و فقیر درون استان ها / شاخص های توسعه درون استان‌ها نامتعادل توزیع شده اند
  • راهکارهای توسعه کیفی بخش تعاون در اقتصاد ایران چیست؟
  • روابط اقتصادی و تجاری استان بوشهر با ازبکستان توسعه یابد
  • راه اندازی رصدخانه ی تحقق شعار سال در اتاق بازرگانی سنندج
  • معاون وزیر علوم: افزایش تقلب در کنکور ناشی از توسعه فناوری است
  • روابط دوستانه ایران و روسیه زمینه ساز تقویت مناسبات است
  • روابط دوستانه ۲ کشور زمینه ساز تقویت مناسبات است