Web Analytics Made Easy - Statcounter

سالن اجتماعات بین‌الملل سرلشگر شهید منصور ستاری واقع در سرای نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی قزوین نیز از سوی طهرانچی و ستاری افتتاح شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سرای نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی استان قزوین عصر امروز با حضور  محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر سورنا ستاری معاون علمی و فناوری ریاست‌جمهوری و موسی خانی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان قزوین افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سرای نوآوری که به نام «شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی» نامگذاری شده، در زمینی به مساحت ۷ هزار مترمربع احداث شده و دارای بخش‌هایی از جمله سالن اجتماعات بین‌الملل، فضای کار اشتراکی، مرکز تکنولوژی‌های خلاق و... است.
با افتتاح این سرای نوآوری در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، منظومه کل فضا‌های تحقیقاتی این دانشگاه به بیش از ۲۰ هزار مترمربع افزایش یافته است.

سالن اجتماعات بین‌الملل سرلشگر شهید منصور ستاری واقع در سرای نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی قزوین نیز توسط دکتر طهرانچی و دکتر ستاری افتتاح شد.
در ادامه این سفر یک روزه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به استان قزوین، طهرانچی و ستاری فروشگاه «شهر کتاب» شعبه قزوین را نیز افتتاح کردند.
این شعبه از شبکه فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهر کتاب با ۲۱۰۰ مترمربع مساحت، شامل دو طبقه فروشگاه و یک طبقه رستوران و فضای رفاهی است.
در این مراسم علاوه بر مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر هدایت‌الله جمالی پور استاندار قزوین نیز حضور داشت.
محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی پس از افتتاح سرای نوآوری در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین و بازدید از بخش‌های مختلف آن، در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان قزوین حضور یافت.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی سورنا ستاری شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سرای نوآوری دانشگاه آزاد استان قزوین افتتاح شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۷۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«خدا رو شکر بین لشکر عشق هنوز قاسم سلیمانی زیاده»

خبرگزاری مهر _ گروه فرهنگ و ادب: سمانه خلف زاده شاعر و پژوهشگر در پی عملیات وعده صادق سپاه شعر جدیدی سروده که برای انتشار در اختیار خبرگزاری مهر قرار گرفته است.

متن این شعر را در ادامه می‌خوانید؛

اگر چه راه ناهموار و سخته

اگر چه دست شیطانی زیاده

خدا رو شکر بین لشکر عشق

هنوز قاسم سلیمانی زیاده

فدای اون شهیدی که با خونش

به ما راه رهایی رو نشون داد

همونکه مرد میدون بود

همیشه کجا به دشمن ظالم امون داد؟

جای عکسش توی قاب دل ماست

مسیرش تا ابد می‌مونه جاوید

تموم قطره‌های خون پاکش

چراغ راه شب شد

مثل خورشید کلام آشنای حاج قاسم

چراغ روشن آینده ماست

بذار تا چشم این دنیا ببینه

ببینه وعده صادق،

چه زیباست سلاح ما امید و علم و ایمان

پناه دخترای ما حجابه

ظهور آغاز هر چی مهربونی، فرج حُسن ختام انقلابه

کد خبر 6080679 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • دیدار دانشگاهیان دانشگاه آزاد رودهن با خانواده شهید
  • هجدهمین دوره مسابقات ربوکاپ افتتاح شد
  • آغاز به کار هجدهمین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آزاد ایران
  • «خدا رو شکر بین لشکر عشق هنوز قاسم سلیمانی زیاده»
  • تدوین دانشنامه دفاع مقدس در دانشگاه آزاد استان فارس
  • دانشگاه آزاد قزوین حمایت قاطع خود را از این اقدام غرور آفرین سپاه اعلام می‌کند
  • تجدید میثاق ارتشیان کرمان با سردار شهید حاج قاسم سلیمانی
  • امضای تفاهم‌نامه مشترک دانشگاه آزاد اسلامی واحد پردیس و واحد تهران شرق
  • دکتر طهرانچی: ساخت مسکن در ۹۵۷ هکتار از زمین‌های دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شد
  • راه شهید سلیمانی در مبارزه با اسرائیل ادامه دارد