Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

به نقل از اسکای نیوز، در نشست وزیران خارجه امارات،‌ اردن، مصر، عربستان، فلسطین، تونس، عمان، مراکش و کویت امروز (سه‌شنبه) تاکید شد، جامعه جهانی باید مواضع و تدابیر روشن و تاثیرگذاری برای ممانعت از اجرای طرح الحاق اسرائیل و حمایت از قانون بین‌الملل و حمایت از صلح اتخاذ کند.

در این بیانیه بر لزوم بازگشت به مذاکرات جدی و کارآمد برای حل درگیری‌های اسرائیل و فلسطین براساس راه حل دو کشوری و طبق قطعنامه‌های بین‌المللی مربوطه تاکید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پایبندی به طرح صلح عربی سال ۲۰۰۲ و موضع عربی حامی راه حل دو کشوری از دیگر نکات مورد تاکید بود.

در این بیانیه بر ادامه تلاش با برادران و دوستان در جامعه جهانی برای تجلی موضعی جهانی در مخالفت با الحاق و تحرک موثر برای منع اجرای آن تاکید شد.

در این بیانیه همچنین تصریح شد، باید تلاش‌های مسالمت‌آمیز واقعی منتهی به صلح عادلانه و فراگیری از سرگرفته شوند که ضرورت منطقه‌ای و جهانی و راهکاری استراتژیک عربی است.

این نشست بنا به دعوت اردن در سایه تنش‌های اراضی فلسطینی و تلاش برای الحاق بخش‌هایی از کرانه باختری به اسرائیل برگزار شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: کرانه باختری طرح الحاق اسراییل کشورهای عربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۷۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه مشترک ایران و پاکستان علیه رژیم صهیونیستی

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، ایران و پاکستان با صدور بیانیه‌ای از شورای امنیت سازمان ملل متحد خواستند که به ماجراجویی‌های اسرائیل در منطقه پایان دهند.

در این بیانیه آمده است: از شورای امنیت می خواهیم که ماجراجویی های اسرائیل در منطقه را متوقف کند. ما از شورای امنیت می خواهیم از هدف قرار دادن تاسیسات دیپلماتیک خارجی توسط اسرائیل جلوگیری کند.

این بیانیه می‌افزاید: ما خواستار توقف فوری و بدون قید و شرط جنگ در غزه، ارسال کمک‌ها و بازگشت آوارگان هستیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آفریقای جنوبی تحقیق درخصوص گورهای جمعی غزه را خواستار شد
  • بیانیه مشترک ایران و پاکستان علیه رژیم صهیونیستی
  • بیانیه حماس درباره مذاکرات توافق آتش‌بس
  • حماس پاسخ آمریکا را داد + جزئیات
  • تقویت همکاری‌های ایران و پاکستان در حل مشکلات منطقه موثر است
  • رئیسی: تقویت همکاری‌های ایران و پاکستان به عنوان دو کشور اسلامی مهم می‌تواند در حل مشکلات منطقه موثر باشد
  • موضع امت اسلامی زمینه‌ساز نظم عادلانه جهانی خواهد شد
  • تلاش ۲۰ کشور برای ممانعت از پاسخ ایران به اسرائیل | به اقدام متجاوزانه دیگر پاسخ قوی‌تر می‌دهیم | واکنش به حادثه امنیتی در سفارت ایران در فرانسه
  • نتانیاهو: در روز‌های آینده فشار نظامی بر حماس بیشتر می‌شود
  • ادعای نتانیاهو برای فشار نظامی بر حماس