Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ پیروز حناچی، شهردار تهران، در حساب توییتری خود نوشت: «بر‌اساس گزارش‌های علمی و مشاهدات میدانی، برداشتن طرح ترافیک منجر به افزایش سفرهای غیرضروری درون‌شهری می‌شود؛ ولی همان‌گونه که بارها بیان کرده‌ایم در مسیر صیانت از سلامت شهروندان در موضوع طرح‌‌های ترافیکی، تابع تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

اخبار مرتبط هشدار نماینده مجلس به شهردار: طرح ترافیک را لغو نکنید مجلس ورود می‌کند مشاور وزیر بهداشت: شورای شهر چرا طرح ترافیک را لغو نمی‌کند؟ مخالفت وزارت بهداشت با اجرای طرح ترافیک در تهران احتمال توقف اجرای طرح ترافیک در تهران ساعات اجرای طرح ترافیک تهران تغییر کرد طرح ترافیک سال گذشته خبرنگاران تا کی اعتبار دارد؟ جزییاتی درباره طرح ترافیک خبرنگاری/ کارت مترو تخفیف دار به چه کسانی داده می شود؟ استاندار تهران: در رابطه با لغو طرح ترافیک ستاد مقابله با کرونا تصمیم گیری می‌کند طرح ترافیک برای کادر درمانی رایگان شد نحوه اجرای طرح ترافیک در تهران و محاسبه نرخ ورود به محدوده

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا طرح ترافیک پیروز حناچی کرونا سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی اجرای طرح ترافیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۷۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح ۴ تقاطع غیر همسطح رشت تا پایان سال

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای گیلان، استاندار که عصر امروز به همراه شهردار و مسئولان شهری رشت، از میزان روند اجرای طرح میثاق شامل ۵ تقاطع غیر هم سطح در میدان امام حسین، میدان نیروی دریایی، خیابان آیت الله رودباری، بلوار حمیدیان و خیابان باهنر در رشت بازدید کرد، گفت: روند اجرای این طرح‌ها که از نیمه شهریور ۱۴۰۲ آغاز شده، به صورت مطلوب و مطابق زمان بندی در حال انجام است و در تلاشیم تا پایان امسال ۴ طرح از این ۵ طرح را به بهره برداری برسانیم.
اسدالله عباسی با بیان اینکه اجرای این طرح‌ها از مطالبات مردم است، افزود: با اجرای این طرح‌ها، گره ترافیکی شهر رشت باز خواهد شد.
شهردار رشت هم گفت: پنج تقاطع غیر همسطح رشت، به صورت میانگین ۲۵ درصد پیشرفت دارد و زمان اجرای بعضی از این طرح‌ها ۱۸ و بعضی ۲۴ ماهه است که بعضی از آن‌ها از بازه زمانی مورد نظر جلوتر هستند.
رحیم شوقی افزود: به استاندار امروز قول دادم با کار شبانه روزی، تا پایان سال ۴ طرح از ۵ طرح را افتتاح کنیم تا مردم در ایام عید مشکل ترافیکی نداشته باشند.

دیگر خبرها

  • واکنش هیئت فوتبال تهران به ماجرای مرگ یک فوتبالیست پیشکسوت
  • ارتباط نامعقول طرح سوال از شهردار کرج با جابجایی برخی مدیران
  • واکنش سخنگوی شورای شهر قم به انتقادات از سفر مدیران شهری به اروپا
  • زمین احداث پارکینگ وسایل نقلیه سنگین در کرمانشاه تامین شد
  • واکنش شهردار تهران به واگذاری فروشگاه شهروند به بخش خصوصی
  • احتمال کاهش محدوده طرح ترافیک
  • بازنگری در نحوه اجرای طرح ترافیک قطعی است/ احتمال کاهش محدوده طرح
  • زمان اجرای تغییرات در طرح ترافیک تهران
  • افتتاح ۴ تقاطع غیر همسطح رشت تا پایان سال
  • واکنش وزیر علوم به انتقادات دانشجویان به عدم حضور در دانشگاه‌ها