Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- اینتر به جمع باشگاه هایی که به جذب داوید آلابا علاقه مند هستند اضافه شد.
به گزارش آریا، آینده داوید آلابا مدافع اتریشی بایرن مونیخ در هاله ای از ابهام قرار دارد و شایعات زیادی مبنی بر جدایی او شنیده می شود. به نقل از بیلد، اینتر علاقه مند است داوید آلابا مدافع بایرن مونیخ را به خدمت گیرد، اما این بازیکن علاقه ای به انتقال به باشگاه ایتالیایی ندارد، بنابراین هیچ توافقی بین باشگاه و بازیکن وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


چلسی، پاری سن ژرمن و منچسترسیتی سه باشگاه دیگری هستند که به جذب داوید آلابا علاقه مند هستند، اما بایرن مونیخ معتقد است که هیچ وقت پیشنهاد جدی از این تیم ها دریافت نخواهد کرد. رئال مادرید و بارسلونا تنها باشگاه هایی هستند که آلابا مشتاق است فوتبالش را در آن ها ادامه دهد. با این وجود بایرن مونیخ امیدوار است که داوید آلابا به فوتبالش در این تیم ادامه دهد.
قرارداد داوید آلابا با بایرن مونیخ تا 30 ژوئن 2021 اعتبار دارد و گفتگوها برای تمدید قرارداد وی تاکنون نتیجه ای نداشته است. این مدافع اتریشی حقوق سالیانه 15 میلیون یورویی از بایرن مونیخ دریافت می کند و اکنون 20 میلیون یورو تقاضا کرده است.
بایرن مونیخ شاید برخلاف تصورات اولیه، تصمیم بگیرد داوید آلابا را به فروش رساند، تا مانع جدایی ستاره اتریشی اش به صورت بازیکن آزاد شود. قرارداد داوید آلابا مدافع اتریشی بایرن مونیخ در پایان فصل آتی خاتمه می یابد و قابل درک است که وی علاقه مند به حضور در یکی از دو تیم بارسلونا یا رئال مادرید باشد.
به گزارش تلگراف، داوید آلابا در صورت جدایی از بایرن مونیخ، حضور در لالیگا را به لیگ برتر ترجیح می دهد. بایرن مونیخ تصمیم گرفته است داوید آلابا را به فروش رساند. در حقیقت آن ها نگران هستند که داوید آلابا را در پایان فصل 2020/21 به صورت بازیکن آزاد از دست دهند. داوید آلابا هیچ مشکلی برای ادامه فعالیت در بایرن مونیخ در فصل آتی ندارد، اما در مذاکرات میان طرفین هیچ پیشرفتی حاصل نشده است.
پاری سن ژرمن یکی دیگر از باشگاه های علاقه مند به جذب داوید آلابا هستند ولی به وضوح آن ها نیز در رقابت با دو باشگاه بزرگ اسپانیایی از شانس کمی برخوردار خواهند بود. همه کاره و چند پسته بودن داوید آلابا باعث شده که در مذاکره با بایرن مونیخ برای تمدید قرارداد یا پیوستن به باشگاهی دیگر، در موقعیت خوبی قرار گیرد. پست اصلی او مدافع چپ است، اما با درخشش آلفونسو دیویس، در دفاع میانی به بازی گرفته شد و عملکرد خوبی داشت، در حالیکه قابلیت بازی در خط میانی را نیز داراست.
چهارشنبه هفته گذشته، جلسه ای میان مدیر برنامه داوید آلابا و سران بایرن مونیخ برگزار شد اما هنوز هیچ تصمیم قطعی راجع به آینده این بازیکن اتخاذ نشده است. از یک طرف، آلابا دوران فوق العاده ای را در بایرن مونیخ پشت سر گذاشته است و با حضوری 10 سال در این باشگاه، پیشرفت کرده است. از سوی دیگر، داوید آلابا تا سال 2021 با بایرن مونیخ قرارداد دارد و در ژوئن سال آینده می تواند این باشگاه را به صورت آزاد ترک کند. از پاری سن ژرمن و بارسلونا به عنوان مشتریان آلابا نام برده می شود و در صورت پیوستن به یکی از این دو باشگاه، حقوق سالیانه او افزایش چشمگیری خواهد داشت. با این حال، هنوز چیزی به طور قطعی مشخص نیست.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: اینتر داوید آلابا مدافع بایرن رئال مادرید بارسلونا جذب داوید آلابا بایرن مونیخ علاقه مند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۷۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دردسر جدید رئال: این ستاره جدا نمی‌شود

به گزارش "ورزش سه"، مندی از زمان پیوستن به رئال مادرید امیدوار بود که بتواند به یکی از ستاره‌های خط دفاعی این تیم تبدیل شود اما مصدومیت‌های متعدد و طولانی مدت باعث شد که فرصت چندانی برای نشان دادن توانایی‌هایش در ترکیب این تیم نداشته باشد. 

بسیاری از رسانه‌های اسپانیایی و خبرنگاران نزدیک به این باشگاه پیش از این اعلام کرده بودند که مدیران رئال به‌صورت جدی به دنبال فروش این بازیکن در پنجره‌های نقل و انتقالاتی گذشته بودند اما پیشنهادی برای او دریافت نکردند و همین باعث شد که او همچنان در رئال مادرید بماند. 

با توجه به علاقه جدی رئال به جذب آلفونسو دیویس از بایرن مونیخ، مارکا در خبری مدعی شده است که مدیران رئال باور دارند که تنها یکی از این دو بازیکن می‌تواند در فصل آینده در این تیم حضور داشته باشد اما به نظر می‌رسد که آنها با دردسر جدیدی روبه‌رو هستند. 

مندی می‌خواهد به حضورش در رئال ادامه دهد و به ترک این باشگاه حتی فکر هم نمی‌کند و شاید این موضوع باعث شود که شرایط برای جذب ستاره بایرن مونیخ کمی دشوار شود، هرچند که رئال منتظر تقابل با این تیم در نیمه نهایی لیگ قهرمانان است تا تصمیم نهایی‌اش را در این زمینه بگیرد.

دیگر خبرها

  • موسیالا: بی‌صبرانه منتظر بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در برنابئوی افسانه‌ای هستم
  • پلی به گذشته - برتری 4-0 بایرن مونیخ مقابل بارسلونا (لیگ قهرمانان اروپا - 2013/4/23) / فیلم
  • پیشنهاد تمدید به ستاره رئال مادرید در ال‌کلاسیکو
  • برتری 1-0 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ با گل کریم بنزما (لیگ قهرمانان اروپا - 2014/4/23) / فیلم
  • امیدواری بایرن: ستاره مصدوم بارسا مال ما!
  • اونای امری، سرمربی یا شغل «همه‌کاره» در استون ویلا؟
  • تمایل رئال مادرید برای جذب رایگان آلفونسو دیویس در سال 2025 / فابریتزیو رومانو
  • علاقه بایرن مونیخ به فرلاند مندی؛ افزایش احتمال معاوضه بازیکن فرانسوی با آلفونسو دیویس
  • اونای امری، جدی‌ترین گزینه هدایت بایرن مونیخ؛ افزایش تردیدها در مورد روبرتو دزربی
  • دردسر جدید رئال: این ستاره جدا نمی‌شود