Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@08:16:27 GMT

اجرای طرح زوج و فرد از درب منازل در کرج

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۵۷۲۲۳

اجرای طرح زوج و فرد از درب منازل در کرج

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت: اجرای طرح زوج و فرد خودروها به دستور استاندار البرز از درب منزل در کرج طی دو روز آینده پس از بررسی، در دستور کار قرار می گیرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، علی درویش پور، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز، عصر امروز، در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا که روز سه شنبه در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، گفت: با توجه به شرایط استان طبق دستور استاندار محترم، پیشنهاداتی در خصوص اعمال محدودیت در شهرستان های دارای وضعیت قرمز، ارائه شد و برخی از آنها در ستاد ملی مورد موافقت قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در موج اول شیوع کرونا، تجربه مهار این بیماری را در البرز داشتیم، ادامه داد: امید است با همراهی مردم و مسئولان بتوانیم از پیک دوم کرونا نیز با کمترین خسارت عبور کنیم.

درویش پور با تاکید بر اینکه اکنون نیاز است اعضای ستاد، اتخاذ تدابیر و اجرای مصوبات مقابله با کرونا را در اولویت امور خود قرار دهند، گفت: حالت اداری و تکلیفی عمل نکنیم بلکه باید از روند اجرای مصوبات اطمینان حاصل کنیم، چراکه حتی نجات جان یک نفر هم ارزشمند است.

وی افزود: جلسات، تا جای ممکن به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شود و در موارد ضروری نیز استفاده از ماسک و رعایت اصول بهداشتی الزامی است.

معاون استاندار البرز اضافه کرد: با دستگاه هایی که سهل انگاری کرده و رعایت اصول بهداشتی را نداشته باشند، بشدت برخورد خواهد شد.

وی گفت: حفاظت از سلامت مردم در راس امور ما قرار دارد و طبق دستور استاندار محترم، بازرسی و نظارت در راستای این امر با اهتمام ویژه ای دنبال می شود.

درویش پور افزود: گندزدایی معابر در شهرها و روستاها توسط شهرداری ها و دهیاری ها از فردا آغاز شود و هیچ نقطه مغفول نماند.

وی عنوان کرد: سیستم حمل و نقل بویژه در کرج و فردیس از جا به جایی مسافران بدون ماسک خودداری کند.

معاون استاندار البرز با اشاره به اینکه اصناف نقشی کلیدی در توقف شیوع کرونا دارند، گفت: سازمان صمت استان در خصوص تشدید بازرسی ها در صنوف تدابیر لازم را انجام دهد.

وی افزود: کمبود ماسک و مواد ضدعفونی کننده در استان غیر قابل قبول است چراکه زیرساخت های لازم فراهم است و موانع این امر باید توسط کمیته پشتیبانی حل و فصل شود.

درویش پور گفت: ایجاد محدودیت و تمهیداتی که از تجمع افراد در بوستان ها و مراکز تفرجگاهی جلوگیری شود، باید در دستور کار شهرداری ها قرار گیرد.

وی افزود: مراکز نقاهتگاهی استان نیز توسط سپاه پاسداران و دستگاه های مربوطه آماده سازی شود چراکه روند شیوع کرونا شدت گرفته است.

معاون استاندار البرز اضافه کرد: صدا و سیمای البرز بعنوان رییس کمیته اطلاع رسانی، نسبت به بسیج رسانه ها اقدام کند چراکه مهمترین عامل موفقیت در پیک اول کرونا، رسانه ها بودند.

وی گفت: در خصوص وضعیت بانک ها نیز باید تصمیم گیری کنیم تا چگونگی ارائه خدمات و سلامت کارکنان بانک ها و مردم مشخص شود.

انتهای پیام/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: کرج طرح زوج و فرد البرز سلامت معاون استاندار البرز استاندار البرز درویش پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۷۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با مأموریت‌های چندگانه در حال فتح قله‌ها هستیم/ سد «معشوره» و «راه آهن» لرستان در دستور کار دولت است

 احمد وحیدی عصر امروز در جلسه تکریم و معارفه استاندار لرستان، اظهار داشت: ملت ما در حال نزدیک شدن به فتح قله‌ها است و به تعبیر مقام معظم رهبری در این مسیر نباید خسته شویم.

وی با اشاره به عملیات وعده صادق، اضافه کرد: این عملیات از قله‌های فتح محسوب می‌شود و ملت ایران در مسیر تحول و تکامل تاریخ نقش‌آفرینی کرده‌است.

وزیر کشور با تأکید به مقاومت ملت ایران، یادآور شد: غیورمردان ما در اقصی نقاط کشور و جبهه مقاومت در حال فعالیت هستند و کشور ما با مأموریت‌های چندگانه در حال حرکت در مسیر قله‌ها است.

وحیدی با بیان اینکه ما افول رژیم غاصب در نقشه راه کشور را دنبال می‌کنیم، بیان کرد: دشمن می‌خواهد وعده‌های دروغین به ما تحمیل کند.

سد «معشوره» و «راه آهن» لرستان در دستور کار دولت است

وحیدی با اشاره به اینکه لرستان کارهای زیادی دارد و باید کارهای زیادی در آن صورت گیرد، در این رابطه نیز کار دولت با خواسته‌ها کاملاً تطابق دارد، افزود: ساخت سد معشوره مطالبه مردم بوده و اتفاقاً دولت آن را هم دنبال کرده است، جزو مصوبات سفر قرار گرفت، البته احداث آن زمان بر است و با تأمین اعتبارات لازم احداث خواهد شد.

وی با اشاره به راه اندازی مجدد پروژه راه آهن به عنوان مطالبه مردم، گفت: اتفاقاً این پروژه هم در دستور کار دولت قرار گرفت و الان ۵۱ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وزیر کشور با اشاره به افزایش تولید گندم در لرستان طی این دولت، افزود: احیای نزدیک به ۲۰۰ واحد اقتصادی از اقدامات دیگر دولت بوده است.

وحیدی با بیان اینکه اینها موج حرکتی است که در استان بوده و باید تقویت شود، ادامه داد: ۳۰ هزار میلیارد تومان در استان سرمایه گذاری شده که ۲۰ هزار میلیارد آن از سوی بخش خصوصی صورت گرفته است.

وی با تاکید بر بستر سازی برای مشارکت مردم در حوزه سرمایه‌گذاری و اقتصاد لرستان، بیان داشت: از عملکرد، اخلاق و تلاش استاندار قبل تقدیر و تشکر می‌کنم، برای استاندار جدید هم که از مدیران برجسته و توانمند هستند و در کارنامه خود تجربه استانداری را دارد، آرزوی موفقیت دارم.

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • اجرای طرح ملی فیبر نوری منازل و کسب و کارها در دیلم
  • مصوبات شورای مسکن در شهرجدید مهستان، گره نهضت ملی مسکن در این شهر را باز کرد
  • اجرای پروژه فیبر نوری منازل و کسب‌وکارها در ۵ شهر استان سمنان
  • اجرای پروژه فیبر نوری منازل و کسب و کارها در ۵ شهر استان سمنان
  • با مأموریت‌های چندگانه در حال فتح قله‌ها هستیم/ سد «معشوره» و «راه آهن» لرستان در دستور کار دولت است
  • اجرای بیش از ۴۵۰ کیلومتر حفاری در پروژه ملی توسعه شبکه فیبرنوری منازل و کسب و کارها در خراسان شمالی
  • آغاز اجرای طرح آزمایشی جمع‌آوری زباله از جلوی در منازل در تبریز
  • مسائل مرتبط با رضایتمندی مردم در اولویت کاری ما قرار دارد
  • پروژه فیبر‌نوری منازل و کسب‌وکارها؛ بزرگترین پروژه تاریخ ارتباطات آذربایجان غربی
  • اجرای ۸۰ پروژه فنی و خدماتی در نفت و گاز آغاجاری