Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، «دومنیک راب»، وزیر امور خارجه انگلیس با «سامح شکری»، همتای مصری خود گفت‌وگو کرد.

وزارت خارجه انگلیس با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که دو طرف در این گفتگوی تلفنی در ارتباط با مسائل منطقه و از جمله موضوع فلسطین و از سرگیری مذاکرات سازش رایزنی کردند.

موضوع مقابله با شیوع کرونا از دیگر موضوعاتی بوده است که وزرای خارجه انگلیس و مصر درباره آن گفتگو کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این نیز، بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی به صورت تلفنی در ارتباط با موضوع اشغال کرانه باختری گفتگو کرده بود.

مخالفت انگلیس و دیگر کشورهای اروپایی با طرح الحاق کرانه باختری به اراضی اشغالی فلسطین از این جهت صورت می‌گیرد که این کشورها خواهان تحقق راه حل دودولتی برای حل و فصل قضیه فلسطین هستتند و بر این باور هستند که موضوع طرح الحاق کرانه باختری به نابودی راه حل دودولتی منجر می‌شود.

کد خبر 4968614

منبع: مهر

کلیدواژه: انگلیس مصر دومینیک راب سامح شکری ایالات متحده آمریکا عراق رژیم صهیونیستی ویروس کرونا لبنان دونالد ترامپ ایران عربستان سعودی روسیه فلسطین افغانستان ترکیه الحاق کرانه باختری سوریه خارجه انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۷۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر خارجه ایران با دبیر کل سازمان ملل دیدار و گفتگو کرد

حسین امیرعبداللهیان، وزیر خارجه ایران که در نیویورک به سر می‌برد، عصر پنجشنبه به وقت محلی با آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل دیدار و گفتگو کرد.

 وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران که برای شرکت در نشست شورای امنیت سازمان ملل به نیویورک سفر کرده است، پس از سخنرانی در این شورا با آنتونیو گوترش دبیر کل سازمان ملل دیدار و طرفین درباره آخرین تحولات منطقه غرب آسیا (خاورمیانه) و مسائل بین المللی گفتگو کرد.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی سیاست خارجی

دیگر خبرها

  • گفت‌وگوی وزرای خارجه ایران و ترکیه درباره تحولات اخیر منطقه
  • وزیر خارجه ایران با دبیر کل سازمان ملل دیدارو گفتگو کرد
  • وزیر خارجه ایران با دبیر کل سازمان ملل دیدار و گفتگو کرد
  • عکس/ دیدار وزرای خارجه ایران و اردن در نیویورک
  • یورش گسترده صهیونیست‌ها به کرانه باختری/ ۲۰ نفر بازداشت شدند
  • بازداشت جوان فلسطینی به دست نظامیان صهیونیست
  • بازداشت جوان فلسطینی به دست نظامیان صهیونیست در کرانه باختری+فیلم
  • اهداف سفر وزیر خارجه انگلیس به رژیم صهیونیستی دعوت به خویشتنداری
  • سفر وزرای خارجه انگلیس و آلمان به سرزمین اشغالی
  • گفتگوی تلفنی وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و ژاپن