Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی آبی ها خواستار بهبود عملکرد آبراهام است.

طرفداری - تامی آبراهام، مهاجم انگلیسی باشگاه چلسی در نیم فصل دوم رقابت های لیگ برتر انگلیس، در زمینه گلزنی ضعیف عمل کرده است و این در حالی است که در نیم فصل اول این رقابت ها، گل های زیادی را برای چلسی به ثمر رسانده بود.

به گزارش اسکای، فرانک لمپارد، سرمربی باشگاه چلسی پیش از تقابل با کریستال پالاس، راجع به عملکرد تامی آبراهام صحبت می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از قرارداد آبراهام با باشگاه چلسی فقط دو سال دیگر باقی مانده است و آبی ها خواستار تمدید قرارداد او هستند. از لمپارد سوال شد که آیا مذاکرات مربوط به تمدید قرارداد آبراهام بر عملکرد او تاثیرگذار بوده است که او پاسخ داد:

از نظر من، در مذاکرات خود برای تمدید قرارداد تامی (آبراهام) در شرایط بحرانی و وخیمی قرار نداریم. بحث های مربوط به تمدید قرارداد را به تامی و باشگاه واگذار کرده ام تا طرفین در این باره مذاکرات خود را انجام دهند. من فکر نمی کنم که در حال حاضر، چنین چیزهایی (بحث های مربوط به تمدید قرارداد) در ذهن او باشد، حداقل او الان نباید به چنین چیزهایی فکر کند. هدف او اکنون باید بازی های پیش روی ما باشد و باید به این فکر کند که چه قدر در میدان می تواند برای ما مفید واقع شود، حال این امکان وجود دارد که او به عنوان یک بازیکن تعویضی وارد میدان شود یا ممکن است از ابتدا بازی را آغاز کند.

تنها راه درخشش مجدد آبراهام، کار و تلاش زیاد در تمرینات است

او فصل بسیار خوبی را داشته است اما در نیم فصل دوم نتوانسته تا به اندازه نیم فصل اول لیگ گلزنی کند. با این حال، با توجه به این که او بازیکن جوانی است، طبیعی است که چنین دوره هایی را نیز تجربه کند. تنها یک راه برای خروج از این وضعیت (عدم گلزنی) وجود دارد و آن راه، کار و تلاش زیاد در تمرینات است. من فکر می کنم که تامی اکنون در چنین شرایطی قرار دارد. بعد از اینکه مذاکرات مربوط به تمدید قراردادش را به خودش و باشگاه واگذار کردم، امیدوارم که او فقط بر روی عملکرد خودش تمرکز کند تا بتواند همان تامی آبراهامی شود که در اوایل فصل شاهد آن بودیم.

همچنین بخوانید

لمپارد: از حضور ورنر در چلسی هیجان زده‌ام؛ در بازی مقابل استون ویلا باید کنترل همه چیز را در دست بگیریم

آبراهام: اولین هت تریک من به کمک توموری انجام شد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مربوط به تمدید قرارداد نیم فصل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۷۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کونسیسائو تا ۲۰۲۸ در پورتو ماندنی شد

سرجیو کونسیسائو سرمربی تیم فوتبال پورتو که تا تابستان سال ۲۰۲۵ با این تیم قرارداد دارد امروز قراردادی ۳ ساله را با این تیم امضا کرد و بدین ترتیب او تا تابستان سال ۲۰۲۸ هدایت اژد‌ها را برعهده خواهد داشت.

پینتو داکاستا رئیس باشگاه پورتو بعد از تمدید قرارداد با کونسیسائو گفت: با ‏کونسیسائو تمدید کردیم به‌خاطر همه کار‌هایی که برای پورتو انجام ‏داده و می‌دانم که در آینده انجام خواهد داد. حضور او گارانتی ‏موفقیت و پیروزی‌های بیشتر ما است.

سرجیو کونسیسائو هم بعد از تمدید قراردادش گفت: می‌خواهم از ‏رئیس باشگاه و اعتمادش تشکر کنم. این تمدید فقط به‌خاطر رابطه ‏دوستانه صمیمی ما که همه از آن خبر دارند انجام نشد بلکه هدفش ‏موفقیت ورزشی پورتو بود. ما در چهار سال گذشته شش جام ‏گرفتیم. می‌دانم که به زودی شاهد انتخابات ریاست باشگاه هستیم. ‏من قراردادم را تمدید کردم ولی همه می‌دانیم که کار کردن در اف‌سی ‏پورتو به قرارداد ربط ندارد و عشق و علاقه می‌خواهد. این باشگاه، ‏باشگاه قلب من است و من این شانس و افتخار را داشته‌ام و دارم ‏که به آن خدمت کنم.

کونسیسائو از سال ۲۰۱۷ هدایت پورتو را بر عهده گرفته و با ‏این تیم سه‌بار قهرمان لیگ پرتغال شده و سه جام دیگر هم به ‏دست آورده است. پورتو در حال حاضر با ۶۲ امتیاز در رتبه سوم ‏جدول لیگ پرتغال قرار دارد. ‏

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • کونسیسائو تا ۲۰۲۸ در پورتو ماندنی شد
  • آمادگی رم و اسپیناتزولا برای تداوم همکاری؛ احتمال تمدید دو ساله قرارداد
  • خوشحالی کاپیتان بارسا: تمدید با خیال راحت
  • انتقاد تند از چلسی: یک مشت پسربچه!
  • بایرن مونیخ با الکساندر پاولوویچ تمدید می‌کند
  • مذاکرات مثبت لیورپول با فاینورد برای جانشینی اشلوت با کلوپ
  • میلان و از سرگیری مذاکرات برای جذب سرو گیراسی
  • مذاکرات مثبت لیورپول با آرنه اسلوت
  • واکنش «اوسمار» به تمدید قرارداد با پرسپولیس
  • واکنش «اوسمار» به تمدید قرارداد با پرسپولیس برای فصل آینده