Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-19@21:54:10 GMT

رئیس جمهور جنجالی برزیل کرونا گرفت

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۵۷۲۵۱

رئیس جمهور جنجالی برزیل کرونا گرفت

 

به گزارش جماران به نقل از یورونیوز، نتیجه آزمایش کرونای «ژائیر بولسونارو» رئیس جمهور برزیل مثبت اعلام شد.

پس از «بوریس جانسون» بولسونارو دومین رهبری است که به بیماری «کووید-۱۹» مبتلا شده است. نتیجه تست کرونای رئیس جمهور برزیل در حالی مثبت اعلام شده است که او طی ماه های گذشته بارها شیوع این ویروس را کم اهمیت جلوه داده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ژائیر بولسونارو در مورد نتیجه آزمایش خود گفت: «حالم خوب است. معمولی است. حتی مایلم بروم این اطراف پیاده روی کنم اما با توجه به توصیه های بهداشتی امکانش نیست.»

رئیس جمهور برزیل طی ماه های گذشته بارها بدون رعایت فاصله گذاری اجتماعی در میان هوادارانش حضور یافت. او همچنین با آنها دست می داد و بسیاری از اوقات نیز از ماسک استفاده نمی کرد. ژائیر بولسونارو گفته بود که بدن «ورزشکار» او در مقابل ابتلا به ویروس جدید کرونا مقاومت خواهد کرد. وی همچنین مدعی شده بود که این ویروس تنها منجر به یک «آنفلوانزای خفیف» می شود.

رئیس جمهور راست افراطی برزیل از منتقدان اجرای محدودیت برای جلوگیری از شیوع ویروس جدید کرونا است. او بارها از فرمانداران و دیگر مقامات محلی کشورش به دلیل اجرای قرنطینه و وضع محدودیت برای جلوگیری از شیوع نوع جدید ویروس کرونا انتقاد کرده بود.


 

اخبار مرتبط رئیس جمهوری که مردم با ترس و لرز او را انتخاب کردند/ «ترامپ استوایی» مدافع شکنجه، ضد زن و هوادار حمل سلاح را بشناسیم+ تصاویر اقدام عجیب رئیس جمهور برزیل+ تصاویر عکس/ آزادی رئیس جمهور محبوب از زندان آتش آمازون دامان رئیس جمهور برزیل را گرفت؛اعتراض کشاورزان و سیاستمداران برزیلی ادامه تنش میان فرانسه و برزیل بر سر آتش سوزی جنگل های آمازون

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا ژائیر بولسونارو رئیس جمهور برزیل سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۷۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس/ استقبال متفاوت سمنانی‌ها از رئیس جمهور

تعدادی از اهالی سمنان با لباس محلی به همراه اسب از رئیس جمهور کشورمان استقبال کردند.

دیگر خبرها

  • نامه های مردم استان سمنان به رئیس جمهور
  • نمایش «واپسین نفس» به جشنواره سراسری تئاتر ایثار راه یافت
  • زنگ خطر مدیریتی برای فولاد در صورت شکست مقابل مس
  • عکس/ استقبال متفاوت سمنانی‌ها از رئیس جمهور
  • پیگیری مطالبات جامعه آزمایشگاهیان کشور
  • استقبال از رئیس جمهور در سمنان
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • ارتش ۸ شهید مدافع حرم را تقدیم انقلاب کرده‌ است
  • عکس/ رژه روز ارتش با حضور رئیس جمهور
  • فیلم/ هشدار رئیس جمهور به صهیونیست‌ها