Web Analytics Made Easy - Statcounter

جنبش کتائب حزب الله عراق گفت همان گونه که نقش آمریکا و صهیونیست‌ها در کشتارهای وحشیانه در جریان اعتراضات این کشور کاملا روشن است حالا هم عامل زنجیره ترور مخالفان اشغالگری آمریکا در عراق هستند.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، کتائب حزب الله اتهام پراکنی رسانه‌های معاند علیه الحشد الشعبی در قضیه ترور هشام الهاشمی کارشناس امنیتی عراق را در راستای پروژه آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه مقاومت برابر اشغالگری آمریکا توصیف کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس گزارش شبکه المیادین، کتائب حزب الله عراق در بیانیه‌ای تاکید کرد که اتهام پراکنی‌ها علیه مقاومت در زنجیره ترور مخالفان حضور آمریکا در عراق، یک خط مشی آشکار  رسانه‌های معاند است.

کتائب حزب الله با بیان اینکه رسانه‌های معاند با اتهام پراکنی علیه عراقی‌های شریف، تریبون صهیونیست‌ها شده اند، گفت: «سرعت اتهام پراکنی علیه طرف‌های مخالف پروژه اشغالگری آمریکا ثابت می‌کند که آلت قتل و تهمت، هر دو یک چیز است».

در این بیانیه آمده است: «دخالت آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها در کشتارهای وحشیانه در جریان اعتراضات یک ساله اخیر کاملا روشن شده بود و کارنامه جنایات تروریستی آمریکا و حامیان آن خط مشی تروریستی و کینه توزانه آنها را رسوا می‌کند و رذل و پستی تصمیم سازان این ترورها را نشان می‌دهد».

کتائب حزب الله در پایان آورده است: «مجاهدان مبارز ما، مزین به اخلاق دلاورمردی و پهلوانی و اصول و ارزش‌های محکم دین اسلام هستند و ترورهای این سرکش‌ها، سربازان مقاومت را از انجام وظیفه قانونی، اخلاقی و ملی خود باز نمی‌دارد».

به گفته مدیر روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت کشور عراق و با استناد به تصویرهای دوربین‌های مدار بسته، شب گذشته، دو فرد موتورسوار در منطقه «زیونه» بغداد، «هشام الهاشمی» تحلیل‌گر و کارشناس امور امنیتی عراق را هدف قرار دادند و وی پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داد.

گفته می‌شود که وی پس از اتمام یک مصاحبه تلویزیونی ترور شده است. برخی اکانت‌های مرتبط با گروه تروریستی داعش اعلام کردند که اعضای این گروه این ترور را انجام داده‌اند، اما برخی رسانه‌ها تلاش می‌کنند این حمله را به الحشد الشعبی منتسب کنند.

انتهای پیام/.

منبع: فارس

کلیدواژه: الحشد کتائب حزب الله عراق ترور کتائب حزب الله اتهام پراکنی صهیونیست ها رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۷۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکار جدید حزب‌الله لبنان ؛ پهپاد هرمس ۴۵۰ اشغالگران منهدم شد | جزئیات ۸عملیات دیروز علیه صهیونیست‌ها

به گزارش همشهری آنلاین، مقاومت اسلامی لبنان یک فروند پهپاد هرمس ۴۵۰ رژیم صهیونیستی را در العیشیه سرنگون کرد و در پاسخ به حملات صهیونیست‌ها به روستاهای جنوبی، ۲ ساختمان مورد استفاده سربازان اشغالگر در متولا (المطلله) را هدف قرار داد.

به گزارش المیادین، حزب‌الله لبنان در پاسخ به حملات اشغالگران به روستاهای جنوبی و غیرنظامیان، ۲ ساختمان مورد استفاده سربازان اشغالگر در شهرک «متولا» را با سلاح‌های مناسب هدف قرار داد و به آنها ضربه مستقیم وارد کرد که آخرین آنها شهرک کفر کلا بود.

مقاومت تاکید کرد که این ۲ عملیات در حمایت از مردم ثابت قدم فلسطین در نوار غزه و در حمایت از مقاومت آنها انجام شد.

به موازات آن، حملات رژیم صهیونیستی به روستاهای جنوب لبنان ادامه دارد و توپخانه دشمن حومه شهرک خیام را هدف قرار داد.

پیش از این حزب‌الله با سلاح‌های مناسب تجهیزات جاسوسی مقر «المالکیه» را با سلاح‌های مناسب مورد اصابت مستقیم قرار داده بود.

حزب‌الله لبنان همچنین با سلاح‌های مناسب، تجهیزات جاسوسی مقر «میسکاو عام» را هدف قرار داد که منجر به انهدام مجدد آن شد. این امر پس از آن صورت گرفت که اشغالگران این تجهیزات را به دنبال هدف قرار دادن آنها توسط حزب الله جایگزین کرده بودند.

مبارزان مقاومت لبنان در عین حال ساعت ۱۹ و ۴۵ دقیقه شامگاه یکشنبه مواضع نظامیان دشمن صهیونیستی را در مجاورت مقر «العاصی» با گلوله‌های توپ هدف قرار دادند.

حزب‌الله لبنان اعلام کرد در مجموع روز گذشته ۸ عملیات علیه صهیونیست‌ها انجام داد.

کد خبر 846216 منبع: ایسنا برچسب‌ها اسرائیل خبر ویژه لبنان - حزب الله

دیگر خبرها

  • هشدار پنتاگون به عراق درباره ادامه حملات علیه نیروهای آمریکا
  • تکذیب بیانیه منسوب به حزب‌الله عراق درمورد ازسرگیری حملات علیه پایگاه‌های نظامی آمریکا
  • تکذیب بیانیه منسوب به کتائب حزب‌الله عراق
  • حزب‌الله عراق: عملیات علیه نظامیان آمریکا را از سر می‌گیریم
  • حزب‌الله عراق: عملیات علیه نظامیان آمریکایی را از سر می‌گیریم
  • شکار جدید حزب‌الله لبنان ؛ پهپاد هرمس ۴۵۰ اشغالگران منهدم شد | جزئیات ۸عملیات دیروز علیه صهیونیست‌ها
  • عملیات خود را علیه نیروهای آمریکایی از سر می‌گیریم
  • عملیات‌ های جدید حزب الله لبنان علیه رژیم صهیونیستی
  • عملیات‌های جدید حزب الله علیه رژیم صهیونیستی
  • آمریکا و رژیم صهیونیستی عامل حمله به پایگاه حشد شعبی هستند