Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ ابوالفضل عمویی در توضیح جلسه امروز (سه‌شنبه) گفت: کمیسیون امنیت ملی در ادامه جلسات خود برای بررسی حادثه نطنز، عصر امروز جلسه‌ای با حضور آقای علوی وزیر اطلاعات و معاونین، مقامات ارشد فرماندهی پدافند هوایی ارتش و مقامات ارشد نیروی انتظامی برگزار کرد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور وزیر اطلاعات در جلسه امروز این کمیسیون برای بررسی حادثه نطنز گفت که طبق توضیحات ارائه‌شده تاکنون نتایجی قابل توجهی درباره حادثه نطنز حاصل شده و با پایان بررسی دقیق و فنی موضوع، نتایج قطعی اعلام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابوالفضل عمویی در توضیح جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: کمیسیون امنیت ملی در ادامه جلسات خود برای بررسی حادثه نطنز، عصر امروز جلسه‌ای با حضور آقای علوی وزیر اطلاعات و معاونین، مقامات ارشد فرماندهی پدافند هوایی ارتش و مقامات ارشد نیروی انتظامی برگزار کرد.

به گفته وی در این جلسه، مقامات مربوطه با ارائه گزارشی از حوزه مسئولیت خود، به تشریح ابعاد امنیتی واقعه نطنز پرداختند و بعد از استماع نظرات اعضای کمیسیون به سوالات آنها پاسخ دادند.

عمویی در پایان گفت: براساس گزارش ارائه شده در این جلسه، تاکنون نتایجی قابل توجهی درباره حادثه نطنز حاصل شده و بررسی دقیق تر ابعاد مخلتف موضوع انفجار نطنز ادامه دارد. با پایان بررسی دقیق و فنی موضوع، نتایج قطعی از طریق دستگاه‌های ذی‌ربط به اطلاع مردم خواهد رسید.

اخبار مرتبط در مورد حادثه نطنز شورای عالی امنیت ملی جمع‌بندی نهایی را ارائه می‌دهد/ اگر دخالتی صورت گرفته باشد، پاسخ مناسب می‌دهیم واکنش روسیه به حادثه نطنز سوله آسیب‌دیده نطنز محل انجام چه کاری بود؟ حادثه نطنز تلفات جانی نداشته اما خسارت‌های مالی قابل توجه بود آژانس اتمی عدم وجود مواد هسته‌ای در محل حادثه در سایت نطنز را تایید کرد علت حادثه در سایت هسته‌ای نطنز مشخص شد؛ به دلیل ملاحظات امنیتی در زمان مناسب اعلام می‌شود نگرانی در خصوص نشت مواد رادیو اکتیو در نطنز وجود ندارد حادثه در یکی از سوله های در حال احداث سایت هسته ای نطنز

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا کمیسیون امنیت ملی کمیسیون امنیت ملی مجلس نطنز انفجار نطنز سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی کمیسیون امنیت ملی وزیر اطلاعات مقامات ارشد حادثه نطنز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۷۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگیری لفظی مقامات صهیونیست پس از پراندن چند شیء مشکوک در اصفهان | وزیر امنیت ملی: مسخره بود! + ویدئو

دریافت 1 MB

به گزارش همشهری آنلاین، در درگیری‌های لفظی که بین مقامات صهیونیست درباره پراندن ریزپرنده‌های مشکوک در اطراف اصفهان رخ داد، وزیر امنیت ملی این رژیم نوشت: که مسخره بود!

کد خبر 845538 منبع: صدا و سیما برچسب‌ها ایران و اسرائیل دفاع - پدافند اسرائیل خبر ویژه تبریز استان اصفهان

دیگر خبرها

  • درگیری لفظی مقامات صهیونیست پس از پراندن چند شیء مشکوک در اصفهان | وزیر امنیت ملی: مسخره بود! + ویدئو
  • واکنش مقامات اروپایی به حادثه امروز اصفهان
  • علت شنیده شدن صدای انفجار در اصفهان چه بود؟ | حادثه اصفهان خسارتی به همراه داشت؟
  • مقام ارشد نظامی: حادثه اصفهان هیچ خسارتی نداشته است
  • علت شنیده شدن صدا ی انفجار در اصفهان چه بود؟ | حادثه اصفهان خسارتی به همراه داشت؟
  • (ویدئو) مقابله با ریزپرنده‌ها در آسمان اصفهان؛ حادثه اصفهان هیچ خسارتی نداشته است
  • دومین جلسه مجازی آمریکا و اسرائیل درباره حمله به رفح
  • بررسی تحولات افغانستان محور گفتگوهای مقامات سازمان ملل و هند
  • تعیین مجازات برای خرید و فروش سلاح در فضای مجازی
  • لفاظی تازه یک اسرائیلی؛ تل‌آویو دنبال حمله دیپلماتیک به ایران؟