Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از درمان بیش از ۱۳۰ کودک بیمار با مشکلات مغزی و نخاعی در شهرستان های ریگان و بم توسط پزشکان داوطلب خبر داد. 

"رضا فلاح" با اشاره به افزایش تولد کودکان با مشکلات مغزی و نخاعی در اثر ازدواج های فامیلی در مناطق کم برخوردار استان بیان کرد: بیش از ۱۳۰ کودک توسط متخصص ارتوپدی و متخصص کاردرمانی در مناطق کم برخوردار شهرستان های ریگان و بم ویزیت و تحت درمان قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

وی با اشاره به ارزش ریالی خدمات ارائه شده به مبلغ بیش از ۱۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان افزود: در این پروژه کودکان ویزیت شده توسط متخصص ارتوپدی  ویزیت شدند و برای درمان متخصص کاردرمانی آموزش ها و مشاوره در خصوص نحوه بکارگیری تجهیزات و ابزارهای مربوط به توانبخشی، فیزیوتراپی و کاردرمانی دریافت کردند. 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان خاطرنشان کرد: با کمک و همراهی خیرین و پزشکان داوطلب با توجه به وضعیت کودکان با مشکلات مغزی و نخاعی در مناطق کم برخوردار و صعب العبور شهرستان ریگان درصدد راه اندازی کلینیک فیزیوتراپی و خدمات درمانی هستیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بیماری مغزی هلال احمر اخبار اجتماعی کرمان استانی اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۷۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زندگی دوباره ۴ بیمار در مشهد با اهدای اعضای بانوی مرگ مغزی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مسئول واحد فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در هزار و چهارصد و هشتاد و دومین عمل اهدای عضو از اهدا کننده مرگ مغزی درمرکز پیوند عضو منتصریه دانشگاه؛  ۴ عضو زنده یاد طوبی رجائی ۷۰ ساله برای پیوند به بیماران نیازمند به طور رایگان اهداشد.

دکتر ابراهیم خالقی افزود: کبد  مرحومه طوبی رجائی در بیمارستان بوعلی سینا شیراز  به آقای ۶۵ ساله ساکن بندرعباس که سال‌ها از بیماری کبدی رنج می‌برد؛ پیوند شد.

وی گفت: قرنیه‌های زنده یاد طوبی رجائی برای پیوند به بانک چشم دانشگاه علوم پزشکی مشهد و قسمتی از پوست وی برای پیوند به بیماران بخش سوختگی بیمارستان امام رضا (ع) مشهد ارسال شد.

مسئول واحد فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: زنده یاد طوبی رجائی از بیمارستان امام حسن (ع) بجنورد  به واحد فراهم آوری اعضای پیوندی در مرکز پیوند اعضای دانشگاه مشهد معرفی شد و پس از دریافت رضایت از خانواده اش، در بیمارستان منتصریه تحت عمل جراحی اهدای عضو قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • فهرست مراکز کاردرمانی در مشهد
  • ویزیت رایگان در‌ مناطق روستایی کنت
  • ویزیت رایگان اردو‌های جهادی در مناطق محروم روستایی بخش کوهسار سلماس 
  • پیوند اعضای بانوی مرگ مغزی بجنوردی به ۵ بیمار
  • اعضای بانوی مرگ مغزی در مشهد به پنج بیمار زندگی بخشید
  • بیمار مرگ مغزی در مشهد به ۵ نفر زندگی دوباره بخشید
  • قضات و کارکنان عدلیه کرمان حامی ۱۳۵ کودک یتیم شدند
  • جراحی موفقیت‌آمیز خونریزی مغزی کودک در شهر مرزی سراوان
  • عمل جراحی موفقیت‌آمیز خونریزی مغزی کودک ۹ ساله در بیمارستان رازی سراوان
  • زندگی دوباره ۴ بیمار در مشهد با اهدای اعضای بانوی مرگ مغزی