Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس سیاسی جام نیـوز به نقل از آناتولی، نیروهای مبارزه با قاچاق انسان در ازمیر و گارد ساحلی حوزه دریای اژه، ۲۷۶ تبعه خارجی که قصد عبور غیرقانونی از سواحل ازمیر به جزایر یونان را داشتند، دستگیر کردند.

این مهاجران غیرقانونی اتباع کشورهای افغانستان، ایران، بنگلادش، سوریه، سومالی و آفریقای مرکزی بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ایلنا

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: دستگیری مهاجران ترکیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۷۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگرداندن ۸۵ هزار افغانستانی غیر مجاز به کشورشان

   به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کرمان کرمان، روح‌الله خضری‌پور در این باره افزود: از ابتدای پارسال تاکنون هیچ گونه مجوز اقامت جدید برای اتباع خارجی داده نشده  و گاهی مجوزهای قبلی این مهاجران تمدید شده  ونیز در این مدت تعداد قابل توجهی از مهاجران افغانستانی فاقد مجوز اقامت نیز به کشورشان بازگردانده شده‌اند.

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمان  گفت:  امسال بازگرداندن افغانستانی های غیر مجاز  باجدیت  ادامه دارد و در نتیجه استان کرمان برای حضور اتباع فاقد مجوز و غیرمجاز ناامن شده است.

وی تاکید کرد: مهاجرت از کشور افغانستان به‌ دلیل تجاوز، سلطه‌گری و بحران‌زایی دولت‌های زیاده‌خواه در سال‌های اخیر تشدید شده  و بخش قابل توجهی از این مهاجران به ایران اسلامی پناه آورده‌اند.

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمان ابراز امیدواری کرد: شرایط کشور افغانستان برای بازگشت حداکثری مهاجرانی که حدود چهار دهه میهمان جمهوری اسلامی ایران بوده‌اند فراهم شود و این افراد بتوانند پس از بازگشت در آبادانی میهن‌شان موثر باشند.

 

دیگر خبرها

  • موج جدید اخراج مهاجران افغان از پاکستان
  • بازگرداندن ۸۵ هزار افغانستانی غیر مجاز به کشورشان
  • ‌صدور هشدار قرمز ‌برای دریای عمان/ پیش‌بینی ناپایداری جوی‌
  • مرحله دوم اخراج پناهجویان افغانستانی از پاکستان
  • فرود مهاجران تابستان گذران در مازندران
  • گارد آمریکایی، ستاره لیگ بسکتبال ایران
  • برگزاری نشست نمایندگان دادستان‌های کشور‌های حاشیه دریای خزر
  • نشست نمایندگان دادستان‌های کشورهای حاشیه دریای خزر برگزار شد
  • دستگیری عامل خروج غیرقانونی مواد پتروشیمی از کشور در پوشش ضایعات پلاستیک
  • دستگیری عامل خروج غیرقانونی موادپتروشیمی از کشور در پوشش ضایعات پلاستیک