Web Analytics Made Easy - Statcounter

در مراسمی که عصر امروز با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در واحد قزوین برگزار شد، خان محمدی به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان قزوین معرفی شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، محمدرضا خان محمدی سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی استان قزوین در مراسم تکریم و معارفه ای که عصر امروز با حضور دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در واحد قزوین برگزار شد، با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی یکی از افتخارات آموزش عالی کشور است، گفت: به نوبه خود از زحمات و تلاش‌های دکتر موسی‌خانی و همکاران ایشان در دانشگاه آزاد اسلامی استان قزوین قدردانی می کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: تقویت نقاط درخشان دانشگاه آزاد اسلامی استان قزوین و توجه بیشتر به دیگر ظرفیت های این دانشگاه، از اولویت های ماست. تلاش داریم ادبیاتی نوین و بدیع را وارد دانشگاه آزاد اسلامی استان قزوین کنیم.

خان محمدی با تأکید بر اینکه اکنون نمی‌توان آموزش و پژوهش را از هم جدا کرد، گفت: دانشگاه باید نیاز صنعت و جامعه را بشناسد و در سراهای نوآوری و واحدهای فن‌آور راهکار یافته و محصول تولید کند.

وی در پایان تأکید کرد: با روحیه مضاعف، از تمامی امکانات و ظرفیت های دانشگاه آزاد اسلامی استان قزوین برای پیشبرد اهداف این دانشگاه و ارتقای بیش از پیش آن استفاده خواهیم کرد.

گفتنی است در این مراسم معاونان، مدیران و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی استان قزوین حضور داشتند.

انتهای پیام/4129/

منبع: آنا

کلیدواژه: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قزوین دانشگاه آزاد اسلامی استان قزوین خان محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۷۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی لرستان منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر، «محمدمهدی طهرانچی»، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور حکمی، «محمدرضا جابر انصاری» را به‌عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی لرستان و واحد خرم‌آباد منصوب کرد.

«جابر انصاری» متولد سال ۱۳۵۳ بروجرد، دارای مدرک دکترای تخصصی رشته مدیریت دولتی گرایش تصمیم‌گیری و خط‌مشی‌گذاری عمومی و عضو هیئت عالی دانشگاه بروجرد است.

بنابراین گزارش، «طهرانچی» طی نامه‌ای جداگانه، از زحمات و تلاش‌های «سیامک بهاروند» رئیس سابق دانشگاه آزاد اسلامی لرستان و واحد خرم‌آباد قدردانی و برای وی آرزوی موفقیت کرد.

کد خبر 6088238

دیگر خبرها

  • مقوله حجاب اولویت دانشگاه است
  • رقابت داوطلبان گروه‌های ریاضی و انسانی در قزوین
  • افزایش تولیدات علمی و فرهنگی دانشگاه در راستای تحقق شعار سال
  • آغاز نوبت اول کنکور/ رقابت داوطلبان گروه‌های ریاضی و انسانی در نخستین روز
  • رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی لرستان منصوب شد
  • آغاز نوبت اول آزمون سراسری از فردا در قزوین
  • برداشت سه تُن گل محمدی ارگانیک از مزرعه تحقیقاتی دانشگاه آزاد مرکز زواره
  • دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی سرپرست شهرداری نور شد
  • برداشت ۳ تُن گل محمدی ارگانیک از مزرعه تحقیقاتی دانشگاه آزاد زواره
  • ۵ مصدوم بر اثر برخورد خودرو با گاردریل در آزاد راه قزوین - رشت