Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالنبی سواعدی سه شنبه در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: به مناسبت بزرگداشت روزملی کارآفرینی و آموزش فنی وحرفه ای و با هدف شناسایی و معرفی الگوهای کارآفرینی مهارت محور به جامعه، سومین جشنواره مهارت آموختگان کارآفرین برتر برگزارمی شود.

وی افزود: شناسایی و معرفی مهارت آموختگان کارآفرین به جامعه و استفاده از توانمندی آنان در جهت ارائه الگوهای کارآفرینی مهارت محور، تشویق و ایجاد انگیزه در مهارت آموختگان برای راه اندازی کسب و کار جدید و تشکیل بانک اطلاعات مهارت آموختگان کارآفرین از دیگر اهداف این جشنواره است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان گفت: جشنواره مهارت آموختگان کارآفرین برتر در ۲ مرحله استانی و کشوری برگزار می شود که در مرحله استانی کارآفرینان برتر در سطح استان های کشور شناسایی و معرفی خواهند شد و در مرحله کشوری ، از میان برگزیدگان رتبه های اول تا پنجم استان ها، مهارت آموختگان کارآفرین برتر در سطح کشور انتخاب می شوند.

وی عنوان کرد: آن دسته از مهارت آموختگان مراکز آموزش دولتی و آموزشگاه های فنی و حرفه ای آزاد که تاریخ صدور گواهینامه مهارت آنان از ۹۶/۷/۱ الی ۹۸/۷/۱ بوده، پس از مهارت آموزی اقدام به راه اندازی کسب و کار مرتبط کرده و حداقل یک نفر را به کارگیری نموده اند، مجاز به شرکت در جشنواره و تکمیل فرم های مربوطه خواهند بود.

سواعدی عنوان کرد: واجدین شرایط می توانند جهت کسب اطلاعات و انجام مراحل ثبت نام به مراکز آموزش فنی و حرفه ای در سطح استان مراجعه نمایند.

به گزارش ایرنا ۶ مرداد روزملی کارآفرینی و آموزش فنی وحرفه ای بوده و از ۳۱ تیرماه بزرگداشت هفته ملی مهارت در سطح کشور برگزار می شود.

برچسب‌ها سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور اهواز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور اهواز سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور اهواز مهارت آموختگان کارآفرین برتر فنی و حرفه ای آموزش فنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۸۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین جزییات از مراسم افتتاحیه سومین جشنواره پژواک رادیو

به گزارش جام جم آنلاین از ستاد خبری سومین جشنواره رادیویی پژواک، ساجد قدوسیان، رئیس کمیته برگزاری مراسم افتتاحیه و اختتامیه جشنواره پژواک و کارگردان برنامه گفت: مراسم افتتاحیه سومین جشنواره پژواک روز چهارم اردیبهشت همزمان با سالگرد رادیو در استودیو شماره یک ساختمان شهدای رادیو ساعت ۱۵ برگزار می‌شود. اجرای مراسم هم به عهده پیمان طالبی است.

وی با بیان اینکه مراسم افتتاحیه بخش‌های متنوعی دارد، تصریح کرد: در این مراسم قرار است از محمد قربانی، پیشکسوت رادیو تقدیر کنیم. همچنین خاطره بازی با حضور هنرمندان از دیگر بخش‌های این مراسم است. قرار است نمایش‌های طنز با محوریت مباحثی که رادیویی‌ها با آن دست و پنجه نرم می‌کنند، اجرا شود. محمد قربانی از پیشکسوتان رادیو است که به تاریخ شفاهی رادیو شهره است. او از دهه ۴۰ راهی رادیو شد.

دیگر خبرها

  • فعالیت کلاس‌های درس مدارس خوزستان تا روز آخر
  • معرفی کاریابی‌های برتر استفاده کننده از سامانه جستجوی شغل
  • زلفی گل: دانشگاه فنی و حرفه‌ای به دانشگاه مهارت ملی تبدیل می‌شود
  • خسرویان: جهش تولید با جهش مهارت در کشور محقق می‌شود
  • دانشگاه آزاد همدان میزبان ۲۵ شرکت صنعتی و خدماتی در رویداد صدرا
  • دشواری ساخت مستند‌های رادیویی | ضرورت آموزش و مهارت در تولید مستند‌های رادیویی
  • آخرین جزییات از مراسم افتتاحیه سومین جشنواره پژواک رادیو
  • برگزاری مراسم پایانی سومین جشنواره شکرستان
  • تفاهم نامه همکاری سه جانبه آموزش فنی در خوزستان به امضا رسید
  • انعقادتفاهم نامه توانمندسازی منابع انسانی و تربیت نیروی متخصص و ماهر در خوزستان