Web Analytics Made Easy - Statcounter

طرفداری - در جریان شکست 2-1 آاس رم مقابل ناپولی، کریس اسمالینگ از ناحیه ران مصدوم شد و زمین بازی را در همان نیمه اول ترک کرد. اکنون مدت زمان دور کریس اسمالینگ از میادین مشخص شده است.

به نقل از فوتبال-ایتالیا؛ عضله نزدیک کننده ران راست کریس اسمالینگ دچار کشیدگی شده است. چنین مصدومیتی به حداقل 10 روز زمان برای ریکاوری نیاز دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین کریس اسمالینگ حداقل 3 بازی آینده رم مقابل پارما، برشا و هلاس ورونا را از دست می دهد. رم امیدوار است کریس اسمالینگ برای دیدار با اینتر آماده شود. همچین داویده سانتون به دلیل مصدومیت از ناحیه ساق پا، حدود 10 روز از میادین دور خواهد بود.

همچنین بخوانید: کریس اسمالینگ تا پایان فصل 2019/20 سری آ در آاس رم می ماند / رسمی ناپولی 2-1 آاس رم؛ سومین شکست پیاپی جالوروسی با سوپرگل اینسینیه

منبع: طرفداری

کلیدواژه: کریس اسمالینگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۸۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان بازگشت بیرانوند به میادین مشخص شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ علیرضا بیرانوند دروازه‌بان مصدوم پرسپولیس بزودی آماده حضور در دروازه تیمش خواهد شد.

به نقل از فارس این گلر ملی‌پوش که در اردوی تیم ملی مصدوم شده بود گچ دست خود را تا فردا باز خواهد کرد اما به بازی پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک در جام حذفی نخواهد رسید.بیرانوند به احتمال فراوان برای بازی حساس پرسپولیس مقابل سپاهان آماده خواهد شد تا در این بازی حساس و مهم، سنگربان تیمش باشد.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897556

دیگر خبرها

  • هافبک استقلال زیر تیغ جراحی می رود
  • ستاره سپاهان پیش از مصدومیت (عکس)
  • مصدومیت شدید در لیگ برتر: مهاجم از هوش رفت
  • پایان طلسم 177 روزه ربیعی و ذوب‌آهن!
  • برناردو سیلوا: فوتبال همینه، سه روزه اوضاع درست میشه!
  • زمان بازگشت بیرانوند به میادین مشخص شد
  • مدت دوری کاپیتان پرسپولیس مشخص شد
  • حداقل یک تغییر در ترکیب بارسا برای الکلاسیکو
  • سید حسین حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم
  • مدت دوری کاپیتان پرسپولیس از ترکیب مشخص شد