Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش شبکه خبری "المیادین" لبنان، نصرالله با بیان این که روی آوردن به شرق به معنای قطع ارتباط با جهان از جمله غرب و ایالات متحده نیست، افزود که تنها مورد استثنا در این مسأله رژیم غاصب صهیونیستی است.

نصرالله تصریح کرد: هر کس به بحران رسیدگی می‌کند باید به فکر سراسر لبنان و نه فقط به فکر یک منطقه یا یک روستا باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چون پیامدهای این بحران گریبانگیر همه خواهد شد.
وی تنها راه رهایی از اوضاع فعلی و شرایط اقتصادی و معیشتی که لبنانی‌ها در آن زندگی می‌کنند، را فداکاری، اخلاص و تلاش همه افراد دانست.

نصرالله اضافه کرد: این که ایران قبول می‌کند فراورده‌های نفتی لبنان را با ارز ملی (لیره) در اختیار  ما قرار می‌دهد، یک فداکاری از طرف تهران است.
دبیرکل حزب‌الله لبنان گفت :‌ کسانی که نگران تبدیل شدن لبنان به نمونه ایرانی هستند، نگران نباشند، چرا که این اتفاق هرگز نخواهد افتاد، زیرا لبنان اصلاً ویژگی های تبدیل شدن به نمونه ایرانی را ندارد، زیرا الگوی اقتصاد ایران موجب شد که این کشور ۴۰ سال زیر فشار تحریم‌ها مقاومت کند.
برخی می‌گویند آمریکا مانند اکسیژن است و بدون آن نمی توانیم نفس بکشیم، اما اگر خود آنها اکسیژن را از ما قطع کردند چه کار باید بکنیم آیا دیگر نباید نفس بکشیم یا باید به دنبال منبع اکسیژن دیگری بگردیم؟
وی افزود: ما نمی خواهیم اکسیژن را از کسی جدا کنیم و تمام ملاحظات خود را کنار می‌گذاریم تا لبنان از این مرحله دشوار عبور کند.
نصرالله ادامه داد:‌ متأسفانه برخی افراد این گونه اعلام کردند که حزب‌الله درصدد این است که لبنان را وارد یک محور [خاص] کند.

وی افزود: شنیده‌ام برخی از شخصیت‌ها می گویند حزب‌الله بدنبال آن است که لبنان را به نمونه ایرانی تبدیل کند، ما این را نگفتیم، بلکه ما از آنان درخواست کمک می‌کنیم.

این خبر تکمیل می شود. 

310 310

کد خبر 1407748

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سید حسن نصرالله حزب الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۸۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ایران در بریکس تاکنون مثمرثمر بوده است

شهریار حیدری ؛ نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با پارس نیوز، اظهار داشت: پیمان بریکس، پیمان فرامنطقه‌ای است و جمع کشورهای عضو در این گروه صاحب قدرت‌های ژئوپلیتیک و اقتصادی هستند. آمریکا برای همه کشورهای قدرتمند در قاره‌های مختلف، در مواقعی از تهدیدات به عنوان یک ابزار برای تحریم، تنش و برخورد علیه کشورهای مختلف استفاده می‌کند.

وی با بیان اینکه کشورهای قدرتمند برای مقابله با تهدیدات آمریکا به سمت تشکیل پیمان‌های جدید می‌روند، ادامه داد: چندین پیمان از قبیل شانگهای، بریکس و .. شکل گرفته و در آینده نیز احتمال شکل گرفتن پیمان‌های کوچکتر نیز وجود دارد که هدف از تشکیل این پیمان‌ها ، جلوگیری از شکنندگی در مقابل تهدیدات آمریکا و غرب است.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس افزود: با توجه به قرار داشتن کشور در شرایط تحریم، عضویت جمهوری اسلامی ایران در پیمان بریکس که با رایزنی دولت و وزارت خارجه انجام شد، دستاوردهایی از قبیل تولید قدرت جدید در منطقه، تقویت روابط اقتصادی، دور زدن تحریم‌ها و کمرنگ شدن  و جلوگیری از اثرات تحریم‌ها را به دنبال خواهد داشت.

حیدری در خصوص اثرگذاری تعاملات پارلمانی پیمان بریکس بر روابط دولت‌ها نیز بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران همواره بر تقویت روابط اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی با کشورهای مختلفی که حاضر به ارتباط دیپلماسی با کشورمان هستند، تأکید دارد. البته هرگونه پیوستن به پیمان‌های بین‌المللی، منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای و همچنین توافق با کشورهای دیگر نیز نیازمند تأیید مجلس است.

دیگر خبرها

  • حضور ایران در بریکس تاکنون مثمرثمر بوده است
  • دست خالی غرب در برابر ایران | وقتی تیغ تحریم دیگر نمی‌بُرد!
  • واکنش ایران به ادعای آمریکا علیه اشخاص و شرکت‌های ایرانی درباره فعالیت‌های سایبری
  • ضربه کاری به ارتش اسرائیل و ترجمه عملی تهدیدات نصرالله
  • اتصال سرویس کارت‌های اعتباری ایران و روسیه/ مسکو از تجربه دهه‌ها مقاومت ایران در برابر تحریم بهره می گیرد
  • تحریم های جدید ضد ایرانی دولت بایدن
  • آمریکا دو شرکت و چهار فرد ایرانی را تحریم کرد
  • بایدن اثر تحریم های ضد ایرانی را خنثی می‌کند
  • ابعاد مهم سفر رئیس‌جمهور به اسلام آباد
  • نمونه ایرانی پدافند ضدهوایی بوک روسی در ایران/ عکس