Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی استان کرمان از اجرای طرح پاک سازی جنوب و شرق استان کرمان خبر داد و گفت: کشف 3 تن و420 کیلوگرم انواع موادمخدر مهمترین دستاورد این طرح بود.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سردار عبدالرضا ناظری در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در استمرار  اجرای طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی، طرح پاک سازی جنوب وشرق استان کرمان طی 72 ساعت در رده های انتظامی جنوب و شرق استان کرمان به مرحله اجرا درآمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این طرح با تلاش بی وقفه رده های انتظامی و پلیس های تخصصی طی چندین عملیات 3 تن و 420 کیلوگرم موادمخدر کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی در استان کرمان همچنین بیان داشت: در این رابطه 72 قاچاقچی و 127 فروشنده مواد مخدر دستگیر که با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان کرمان در پایان از شهروندان خواست ضمن مشارکت با پلیس به نحو موثرتری در زمینه توسعه امنیت پایدار نقش آفرینی کنند و پلیس هم مقتدرانه برای امنیت و آرامش مردم تلاش و اجازه جولان به اشرار مسلح و قاچاقچیان مواد مخدر را نخواهد داد. 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کرمان موادمخدر ناجا حوادث استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۸۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۳۱ هزار و ۹۲۰ نخ سیگار قاچاق در کرمان

سرهنگ امین یادگارنژاد گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز در ۲ عملیات جداگانه از یک دستگاه اتوبوس و یک  مغازه، ۳۱ هزار و ۹۲۰ نخ سیگار قاچاق کشف و تحویل انبار سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان دادند.

وی افزود: بدین منظور ۳ متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی کرمان معرفی شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان از مردم خواست در صورت اطلاع از هرگونه اخبار و اطلاعات در خصوص جرائم و مفاسد اقتصادی با تلفن ۰۹۶۳۰۰ سامانه خبری پلیس امنیت اقتصادی تماس بگیرند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • دستگیری قاتل به بهانه اختلافات ملکی در تالش
  • کشف ۳۱ هزار و ۹۲۰ نخ سیگار قاچاق در کرمان
  • غافلگیری حاملان ۴۳۵ کیلو موادمخدر در ریگان
  • اجرای طرح امنیت محله محور در شهرستان کرخه
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان
  • کشف ۵ تن و ۶۰۰ کیلو گرم آرد قاچاق در قزوین
  • جمع‌آوری و دستگیری ۲۸ معتاد و خرده‌فروش موادمخدر در صومعه‌سرا
  • کشف ۷۰۰ کیلو گردو قاچاق در بازرسی از یک اتوبوس
  • ۷۰۰ کیلو گردو قاچاق در بازرسی از یک اتوبوس کشف شد