Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سعید رمضانی سرپرست تیم فوتبال استقلال تهران اظهار داشت: زمانی که تست های کرونای بازیکنانمان مثبت اعلام شد آن ها را سریع قرنطینه کردیم، اما ایفمارک و سازمان لیگ اعلام کردند در ۲ روز متوالی باید دوباره از این بازیکنان تست گرفته شود تا مطمئن شوند که ما راست می گوییم یا خیر.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رمضانی ادامه داد: فردا دوباره از بازیکنانی که تست آن‌ها منفی بوده تست مجدد می‌گیریم و امیدوارم جواب آن باز هم منفی باشد.

او افزود: پزشکان استقلال نظارت دقیق روی بازیکنان دارند و  آن ها شیوه نامه های بهداشتی را به خوبی رعایت کرده اند.  وقتی به سازمان لیگ اعلام کردیم تست بچه‌های ما مثبت شده، انتظار داشتم آن‌ها بگویند تیم استقلال سریعا قرنطینه شود و حق شرکت در مسابقات را ندارد، اما خیلی راحت گفتند اگر ۲۵ درصد نیستید باید بازی کنید که این موضوع فاجعه است. ما گزارشاتی داشتیم که اهواز در میان مناطق قرمز قرار دارد و برخی افراد باشگاه فولاد هم مبتلا به کرونا هستند و به همین منظور به فدراسیون نامه زدیم که شرایط بررسی شود، اما جوابی نگرفتیم.

رمضانی افزود: خدمت مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان  باید بگویم که بچه‌های ما هیچ گونه مغازه فلافلی فروشی در اهواز نرفته اند و مهمانی هم نگرفته اند.  اطلاعات دقیق داریم حتی قبل از بازی ما با فولاد چند بازیکن این تیم درگیر کرونا بودند، ولی متاسفانه در بازی ما آن‌ها به میدان رفتند. اصلا نمی‌گویم بازیکنان ما از طریق بازیکنان فولاد کرونا گرفتند چرا که شرایط پرواز ما هم بد بود، ولی من اعتقاد دارم  این تهمت زدن‌ها درست نیست و بحث سلامتی بازیکنان ما و فولاد باید اولویت داشته باشد.

رمضانی گفت: ما تا جایی که در توانمان باشد نظارت روی بازیکنان را داریم، اما باشگاه نمی‌تواند در زندگی خصوصی بازیکنان دخالت کند. ما تمام موارد را به بازیکنان می‌گوییم، اما نمی‌توانیم آن‌ها را زندانی کنیم.

او درباره مثبت بودن تست کرونای فیزیوتراپ قبل سفر به اهواز گفت:قبل سفر به اهواز تست هیچ یک از اعضای تیم مثبت نبوده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه استقلال لیگ برتر فوتبال سعید رمضانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۸۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود بدون مسابقه سپاهان در جام حذفی؟

بعد از مشکلاتی که برای میزبانی نماینده خوزستان در لیگ دسته اول به وجود آمد، برگزاری مسابقه جام حذفی این تیم مقابل سپاهان نیز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تیم‌های فوتبال استقلال آبی‌پوش ملاثانی و فجر سپاسی شیراز قرار بود دیروز (یکشنبه) در چارچوب دیداری از هفته بیست‌وهشتم لیگ دسته اول مقابل هم قرار بگیرند، اما این بازی برگزار نشد. دلیل این موضوع هم ممانعت از ورود تیم‌ها به ورزشگاه غدیر اهواز عنوان شد که در نهایت لغو مسابقه را به دنبال داشت.

این در حالی است که طبق تقویم برگزاری مرحله یک‌هشتم مسابقات جام حذفی، استقلال خوزستان باید روز 7 اردیبهشت 1403 میزبان سپاهان اصفهان باشد. در شرایط فعلی که ورزشگاه تختی اهواز مشکل نور و چمن دارد و امکان برگزاری مسابقه در استادیوم غدیر نیست، برگزاری این مسابقه جام حذفی هم در هاله‌ای از ابهام است. 

عبدالکاظم طالقانی رئیس هیئت فوتبال استان خوزستان در پاسخ به سؤال خبرنگار تسنیم، ابهام در برگزاری مسابقه مذکور را تأیید کرد.

با این تفاسیر اگر استقلال ملاثانی قادر به برگزاری بازی و تأمین محل میزبانی نباشد، سپاهان در آستانه صعود بدون دردسر به مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی قرار گرفته است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • محل میزبانی استقلال‌ملاثانی از سپاهان مشخص شد
  • ورزشگاه دیدار ملاثانی و سپاهان در جام حذفی تغییر کرد
  • معرفی ورزشگاه میزبانی استقلال ملاثانی از سپاهان در جام حذفی
  • مدیریت متفاوت در قرمز و آبی‌های اهواز؛ یکی دخالت می‌کند، یکی حمایت!
  • مورد عجیب بازیکن فولاد؛ ۷ فصل و فقط ۱۶ دقیقه بازی
  • لغو شدن بازی تیم‌های استقلال ملاثانی و فجر سپاسی پیگیری می‌شود
  • رضاییان: هواداران بیایند تا فولاد بماند
  • افزایش ۳۹۲۱ هزار واحدی شاخص بورس
  • صعود بدون مسابقه سپاهان در جام حذفی؟
  • لغو دیدار تیم‌های استقلال ملاثانی و فجر سپاسی