Web Analytics Made Easy - Statcounter

دولت چین به منظور بهبود خدمات حمل و نقل ریلی بین این کشور و اروپا، ۲۸.۳ میلیون دلار از بودجه کشور را به این امر اختصاص داده است.

 

به گزارش پول نیوز به نقل از شینهوا، بزرگترین سازمان برنامه ریزی اقتصاد چین برای حمایت از ساخت مراکز حمل و نقل در پنج شهر و بهبود خدمات حمل و نقل ریلی بین چین و اروپا، 200 میلیون یوان (حدود 28.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

3 میلیون دلار آمریکا) از بودجه دولت مرکزی سرمایه‌گذاری کرده است.

براساس بیانیه کمیسیون ملی توسعه و اصلاحات چین، این وجوه برای حمایت از ساخت پروژه‌های نمایشی در ژنگژو، چونگ کینگ، چنگدو، شیان و ارومچی و به منظور بهبود بهره وری در خدمات شبکه حمل و نقل ریلی استفاده می‌شود.

این کمیسیون همچنین اعلام کرد که برای هدایت مقامات محلی در ساخت مراکز حمل و نقل و حمایت از ساخت مشترک طرح راه ابریشم جدید (طرح کمربند و جاده)، هماهنگی‌های بیشتری انجام خواهد داد.

خدمات حمل و نقل ریلی چین و اروپا که در سال 2011 آغاز شد، به عنوان بخش مهمی از طرح کمربند و جاده برای تقویت تجارت بین چین و کشورهای شرکت کننده در این طرح در نظر گرفته می‌شود.

در میان بحران شیوع ویروس کرونا، این خدمات ریلی همچنان یک کانال حمل و نقل مطمئن محسوب می‌شود.

 

منبع: تسنیم

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: سرمایه گذاری چین پول نیوز شبکه ریلی حمل و نقل حمل و نقل ریلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۸۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطار ترانزیتی افغانستان -ترکیه وارد شبکه ریلی راه‌آهن شرق نشده است

پیرو انتشار اخباری مبنی بر ورود و توقف اولین قطار ترانزیتی افغانستان- ترکیه در ایران، طبق استعلام و بررسی های صورت گرفته، تاکنون هیچ قطار تجاری ترانزیتی از سوی کشور افغانستان وارد محدوده ریلی جمهوری اسلامی ایران در محدوده راه آهن شرق و مرز ریلی خواف نشده است.

دیروز برخی رسانه ها به نقل از منابع افغانستانی خبر از ورود نخستین قطار ترانزیتی از مبدا ایستگاه "روزنک" هرات افغانستان به مرز ریلی خواف واقع در اداره کل راه آهن شرق داده بودند، رسانه ها بار این قطار را هزار و ۱۰۰ سنگ معدنی "تالک" به مقصد ترکیه ذکر کرده اند.

خبرنگاران  از استانداری خراسان رضوی موضوع ورود این قطار به محدوده ریلی این استان را جویا و معاونت استانداری خواستار پیگیری تخصصی موضوع از اداره کل راه آهن شرق شد.

مسوولان محلی راه آهن شرق ورود هرگونه قطار باری ترانزیتی به محدوده ریلی این اداره کل را رد و تاکید کرده اند: اظهار نظر در این خصوص برعهده روابط عمومی شرکت راه آهن جمهوری اسلامی است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • سرمایه‌گذاری ۹هزار میلیارد ریالی در شهرکهای صنعتی قزوین
  • سرمایه گذاری ۹ هزار میلیارد ریالی در شهرک‌های صنعتی قزوین
  • سرمایه‌گذاری ۹ هزار میلیاردی در شهرک‌های صنعتی قزوین
  • قطار ترانزیتی افغانستان -ترکیه وارد شبکه ریلی راه‌آهن شرق نشده است
  • افزایش چشمگیر مبادلات تجاری ریلی میان چین و اروپا طی سه ماهه نخست سال ۲۰۲۴
  • ساخت بزرگ‌ترین پروژه ذخیره‌سازی باتری در اروپا
  • صادرات اولین محموله تجاری افغانستان به اروپا از طریق خط آهن ایران به ترکیه
  • تکریم مدیر پیشین و معرفی سرپرست جدید مدیریت سرمایه انسانی بانک توسعه تعاون
  • آغاز عملیات توسعه ۶۰۰ متر شبکه آب شهر کبودراهنگ
  • قطار وعده‌ها برای ساخت راه‌آهن در چهارمحال و بختیاری