Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@17:38:13 GMT

جوان ۲۲ ساله معمولانی در رودخانه غرق شد

تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۵۸۶۵۳

جوان ۲۲ ساله معمولانی در رودخانه غرق شد

بخشدار معمولان گفت: جوان ۲۲ ساله حین شنا در آب‌های آزاد این بخش غرق و جان باخت.

سیدحبیب‌الله موسوی عصر سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در پلدختر اظهار داشت: این جوان که سعید جودکی نام داشت به علت عدم آشنایی با فنون شنا در نقطه‌ای عمیق‌تر در آب رودخانه چول هول بخش معمولان از توابع شهرستان پلدختر غرق شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پس از یک ساعت تلاش اهالی روستا، پیکر بی جان این جوان از آب رودخانه بیرون کشیده شد.

بخشدار معمولان از جوانان خواست در صورت عدم آشنایی به فنون شنا به هیچ وجه اقدام به شنا کردن در رودخانه نکنند.

انتهای پیام

منبع: فارس

کلیدواژه: شنا روستا آب جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۸۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع سیل در روستای پشوئیه شهداد + فیلم

در بارش‌های اخیر در استان کرمان شاهد وقوع سیل در روستای پشوئیه شهداد بودیم به طوری که ارتفاع سیلاب‌ها از کف روخانه به ۸ متر می‌رسید. - اخبار استانها -

محسن محمدی بخشدار شهداد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، با اشاره به اینکه از ساعت 2 روز گذشته بارش باران در بخش شهداد آغاز شد، اظهار داشت: بر اثر این بارش‌ها جاری شدن سیل را در روستای پشوئیه داشتیم.

وی با بیان اینکه دو تیم ارزیاب از هلال احمر و بسیج به این منطقه اعزام شدند، گفت: سیل 8 متر از کف رودخانه ارتفاع داشت و تردد و عبور و مرور به هیچ عنوان امکان‌پذیر نبود.

بخشدار شهداد با اشاره به اینکه تا ساعت 3 بامداد امروز صبر کردیم تا سیلاب‌ها تا اندازه‌ای فروکش کردند، افزود: آب منطقه قطع شده بود و با توجه به احتمال بارش‌های مجدد و وقوع دوباره سیل یک تانکر 20 هزار لیتری به منطقه اعزام شد.

بخشدار شهداد با بیان اینکه برق منطقه هم قطع شده بود، ادامه داد: با تلاش کارکنان شرکت برق همان شب گذشته برق روستای پشوئیه وصل شد.

وی با اشاره به صدور هشدار وقوع سیل از طرف استانداری کرمان، گفت: ماشین‌آلات سنگین عمرانی ما از قبل در روستاهایی که پیش‌بینی سیل شده بود مستقر شده بودند و زمانی که سیل می‌خواست وارد روستا شود همین ماشین‌آلات از ورود سیل به پشوئیه جلوگیری کردند.

محمدی با بیان اینکه بخشی از سیل به مزارع کشاورزی روستا وارد شده و به محصولات کشاورزی خساراتی وارد شده است، افزود: خوشبختانه در این سیل خسارت جانی نداشتیم و عصر امروز هم به همت سپاه ثارالله استان کرمان 50 بسته معیشتی و هزار بطری آب معدنی بین 50 خانوار ساکن روستای پشوئیه توزیع شد.

وی با اشاره به اینکه ساعت 20 دیشب خانمی با ما تماس گرفت که در مسیر کشیت به سمت پشوئیه گرفتار سیل شدند و در محاصره سیلاب قرار دارند، گفت: بلافاصله ماشین‌آلات ما برای کمک به منطقه اعزام شدند و دو خانواده با دو دستگاه ماشین را نجات داده و به آنها اسکان موقت دادیم، راه را هم به صورت موقت ترمیم کردیم.

بخشدار شهداد با بیان اینکه روستاهای سیرچ، ابراهیم آباد، امیرآباد، پشوئیه، جهر و شهرهای اندوهجرد و شهداد همیشه مشکل وقوع سیل را داشتیم و به همین دلیل آمادگی لازم برای پیشگیری از سیل را در این مناطق داشتیم، ادامه داد: تا کنون خسارت جانی نداشتیم و سیل به هیچ خانه‌ای وارد نشده است.

وی با اشاره به اینکه امروز هم در روستای جهر وقوع سیل را داشتیم و از شب قبل به مردم، دامداران و همه دهیاران اطلاع‌رسانی شد بود و مردم آمادگی قبلی داشتند، گفت: جاده روستاهای پشوئیه و جهر هم که مسدود شده بودند، خوشبختانه هر دو بازگشایی شدند.

انتهای پیام/511/

 

دیگر خبرها

  • الاهلی به دنبال هافبک جوان اتلتیکومادرید
  • غرق شدن دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار
  • کشف جسد دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار + جزییات ماجرا
  • سقوط مرگبار مادر ۱۹ ساله در ارتفاعات ماغر
  • وقوع سیل در روستای پشوئیه شهداد + فیلم
  • دستگیری قاتل فراری جوان محلاتی
  • قتل جوان ۱۷ ساله و دستگیری قاتل در نهاوند
  • ادامه تلاش برای یافتن کودک چهار ساله غرق شده در رود خرسان
  • رادیو ۸۴ ساله شد/ اینجا تهران است، رادیو ایران
  • گره تیم ملی را جوان 24 ساله باز کرد (عکس)