Web Analytics Made Easy - Statcounter

انحصار وکلا به دلیل تعارض منافع/ آزمون وکالت باید به صورت آزمون جامع برگزار شود؛ نقش موسسات خیریه در مدیریت کمک‌های مردمی؛ سرمایه‌گذاری یک هزار و ۳۰۰ میلیارد تومانی در ۴ پروژه اردبیل/ ضرورت استقرار صنایع مادر در استان؛ رونق گردشگری گرمی با تکمیل مجموعه تفریحی گیلارلو

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، پربیننده‌ترین اخبار خبرگزاری فارس استان اردبیل در روز گذشته (سه‌شنبه، ۱۷ تیرماه ۱۳۹۹) را اینجا مشاهده می‌کنید:

انحصار وکلا به دلیل تعارض منافع/ آزمون وکالت باید به صورت آزمون جامع برگزار شود

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: محدودیت پذیرش کارآموز وکالت به دلیل تعارض منافع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نقش موسسات خیریه در مدیریت کمک‌های مردمی

رییس کل دادگستری استان اردبیل گفت: موسسات خیریه نقش مهمی در مدیریت کمک‌های مردمی دارند.

سرمایه‌گذاری یک هزار و ۳۰۰ میلیارد تومانی در ۴ پروژه اردبیل/ ضرورت استقرار صنایع مادر در استان

معاون سازمان ایمیدرو گفت: چهار پروژه مهم برای استان اردبیل در نظر گرفته شده است که در همین راستا یک هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری خواهد شد که یارانه این تسهیلات از طریق وزارت متبوع ومجوز لازم برای تامین تسهیلات آن از طریق بانک عامل و زمین را نیز از طریق شهرک صنعتی هماهنگ کردیم.

رونق گردشگری گرمی با تکمیل مجموعه تفریحی گیلارلو

رئیس اداره گردشگری شهرستان گرمی گفت: با تکمیل مجموعه تفریحی در حال ساخت گیلارلو در گرمی، گردشگری شهرستان رونق می‌گیرد.

برای مطالعه خبر روی هر عنوان کلیک کنید.

انتهای پیام/3463/777

منبع: فارس

کلیدواژه: اردبیل سرمایه گذاری گردشگری وکالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۸۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه های نیمه تمام خیرساز در اولویت تکمیل

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس اردبیل، گفت: تکمیل پروژه‌های نیمه تمام خیرساز در اولویت تکمیل در سال جاری قرار دارند. - اخبار استانها -

بهزاد محمدی خلفلو در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل، با اشاره به وضعیت ساخت و توسعه فضاهای آموزشی و تربیتی استان اردبیل اظهار کرد: سرانه فضای آموزشی استان اردبیل نسبت به میانگین کشوری پائین است و ضرورت دارد با تلاشی مضاعف در ارتقای سرانه فضای آموزشی تلاش کرده و با همت همه جانبه کاستی ها را برطرف کنیم.

وی خاطرنشان کرد: با همه کمبود اعتباری و نیروی انسانی ما موفق شدیم در سال جاری به 100 درصد برنامه های مصوب خود در احداث و تحویل پروژه های آموزشی دست پیدا کرده و مدارسی که تکمیل کردیم در اختیار آموزش و پرورش قرار دهیم.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس اردبیل افزود: سال 1402 سال پرخیر و برکتی در حوزه مدرسه سازی بود به طوری که موفق شدیم 217 کلاس درس را با اعتباری بالغ بر 480 میلیارد تومان تکمیل و تحویل آموزش و پرورش دهیم که این عملکرد سند افتخاری بر پیشانی اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس اردبیل بوده است.

محمدی خلفلو تصریح کرد: 200 پروژه مدرسه سازی نیز در این استان با همت خیرین و نوسازی مدارس در حال اجراست که یکی از این پروژه های مهم دارالفنون با 300 میلیارد تومان اعتبار در حال تکمیل است که از محل مسئولیت اجتماعی بانک عامل احداث شده و در قالب 30 کلاس درس و سالن آمفی تئاتر و همچنین سالن ورزشی تحویل آموزش و پرورش می‌شود.

وی بیان کرد: سهم اداره کل نوسازی مدارس در تکمیل این پروژه تخصیص 15 میلیارد تومان برای خرید تجهیزات و امکانات مورد نیاز این واحدهای آموزشی بوده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۱۳ پروژه ملی استان اردبیل در اولویت تکمیل است
  • شبکه کشاورزی مغان ۲۰ میلیارد تومان اعتبار دارد
  • اولویت پروژه‌های عمرانی اردبیل در سال ۱۴۰۳ تکمیل پروژه‌های شاخص و اساسی است
  • افزایش ۱۳ درصدی تردد اتوبوس‌ها نسبت به سال گذشته در فارس
  • حافظیه و تخت‌جمشید در صدر پربازدیدترین اماکن گردشگری قرار دارند
  • پروژه های نیمه تمام خیرساز در اولویت تکمیل
  • سرمازدگی به ۶۰ هزار هکتار از مزارع گندم و جو استان اردبیل خسارت زد
  • سرمازدگی به ۶۰ هزار هکتار از مزارع گندم و جو خسارت زد
  • بازدید بیش از ۹۰۰ هزار گردشگر از اماکن مذهبی، تاریخی و طبیعی استان فارس
  • بازدید بیش از ۷ میلیون مسافران نورزی از اماکن مذهبی، تاریخی و طبیعی فارس