Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-24@12:43:12 GMT

ثبت نام آسیب دیدگان اقتصادی از کرونا تمدید شد

تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۵۸۷۴۰

ثبت نام آسیب دیدگان اقتصادی از کرونا تمدید شد

به گزارش صدای ایران از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، بیستمین جلسه کارگروه مقابله با پیامدهای اقتصادی ناشی از شیوع ویروس کرونا روز سه‌شنبه به ریاست معاون اقتصادی رئیس جمهور و با حضور نمایندگان دستگاه‌ها برگزار شد و روند اعطای تسهیلات به شاغلین و کارفرمایان مشاغل در رسته‌های چهارده گانه آسیب‌دیده مورد بررسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وضعیت ارسال پیامک به کارفرمایان و خویش فرمایان درخصوص اعطای تسهیلات به کسب و کارهای آسیب دیده و همچنین بررسی درخواست وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح برای پرداخت وام یک میلیون تومانی به کارکنان و بازنشستگان نیروهای مسلح از جمله موضوعاتی بود که در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت.
در این جلسه محمد نهاوندیان با بیان اینکه پرداخت سریع تسهیلات به خسارت‌دیدگان ناشی از شیوع ویروس کرونا مورد تاکید دولت و شخص رئیس جمهور است، از بانک‌های عامل تعیین شده در این زمینه خواست همکاری و تلاش بیشتری برای پرداخت سریع تسهیلات به ثبت‌نام کننندگان داشته باشند.
تمدید ۵ روزه مهلت ثبت نام برای دریافت تسهیلات، مصوبه مهم این کارگروه بود که براساس آن همه شاغلین و کارفرمایان در رسته‌های ۱۴ گانه آسیب دیده مصوب در کارگروه اقتصادی کرونا، می‌توانند تا  ۲۵ تیرماه با مراجعه به سامانه اینترنتی وزارت رفاه و تامین اجتماعی به آدرس KARA.MCLS.gov.ir  نسبت به ثبت نام برای دریافت تسهیلات اعطایی اقدام کنند.
براساس مصوبه کارگروه مقابله با پیامدهای اقتصادی ناشی از شیوع ویروس کرونا، برای دریافت این تسهیلات از بانک‌ها در سقف مبالغی که نیاز به معرفی ضامن کارمند می‌باشد، رسمی بودن ضامن کارمند الزامی نیست.


منبع: صدای ایران

کلیدواژه: آسیب دیدگان از کرونا آسیب های اقتصادی کرونا صدای ایران ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۸۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر ارتباطات از احتمال رفع فیلتر «گوگل‌پلی» خبر داد

  به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در پاسخ به سوالی درباره اقدامات انجام‌شده برای رفع فیلتر «گوگل‌پلی» اظهار کرد: موضوع رفع فیلتر «گوگل پلی» را چندین بار در کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه مطرح کردیم و امیدوارم در جلسه هفته آینده این کارگروه، بررسی شده و رفع فیلتر انجام شود.   به گفته وزیر ارتباطات، کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه ۱۲ + ۱ عضو دارد؛ ۱۲ عضوی که صاحب رأی هستند و مرکز ملی هم سیزدهمین عضو آن است.   زارع‌پور ادامه داد: دولت در مجموع ۶ عضو در این کارگروه دارد و اکثریت آرا متعلق به نمایندگان دولت نیست. در هر حال این موضوع باید به تصویب جمع برسد.

دیگر خبرها

  • وزیر ارتباطات: بررسی رفع فیلتر «گوگل پلی» در کارگروه فیلترینگ برای بار سوم
  • وزیر ارتباطات: رفع فیلتر «گوگل پلی» را در کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه
  • وزیر ارتباطات از احتمال رفع فیلتر «گوگل‌پلی» خبر داد
  • درخواست رفع فیلتر این اپلیکیشن در کمیته فیلترینگ بررسی می‌شود
  • بررسی مشکلات خبازان خندابی در کارگروه آرد و نان
  • پویش مشهد مهربان مشارکتی مردمی برای احیای زندگی آسیب‌دیدگان
  • علل عدم جذب تسهیلات طرح‌ها در بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی از این پس پایش می‌شود
  • بررسی مشکلات دو واحد تولیدی و معدنی استان یزد
  • تحقق ۱۵۰ درصدی تعهد اشتغال در شهرستان خوروبیابانک
  • تمدید فراخوان عمومی رویداد «قهرمان مدرسه» تا ۱۰ اردیبهشت‌ماه