Web Analytics Made Easy - Statcounter

آخرین اخبار معتبر نقل و انتقالات فوتبال اروپا را هر شب در طرفداری مرور کنید.

طرفداری -  مطابق رسم هرساله و با نزدیک شدن به فصل نقل و انتقالات تابستانی، هرشب به مرور آخرین اخبار معتبر نقل و انتقالات فوتبال اروپا می پردازیم. در این مطلب، به مرور آن دسته از اخبار نقل و انتقالات می پردازیم که توسط رسانه ها و روزنامه های معتبر منتشر شده باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مروری داریم به آخرین اخبار نقل و انتقالات اروپا در تاریخ 7 جولای:

کای هاورتس، هافبک 21 ساله و آلمانی باشگاه بایرلورکوزن مورد توجه باشگاه چلسی قرار گرفته است اما اولویت اصلی او، حضور در لیگ قهرمانان اروپا است. (گل)

جورجینیو، هافبک ایتالیایی و 28 ساله باشگاه چلسی، جایگاه خود را در تیم فرانک لمپارد از دست داده است و امکان جدایی او از چلسی وجود دارد. (گاردین)

ژروم بواتنگ، مدافع میانی 31 ساله و آلمانی باشگاه بایرن مونیخ تا ژوئن سال 2021 با این باشگاه قرارداد دارد و به احتمال فراوان در فصل آینده نیز در بایرن مونیخ حضور خواهد داشت. (کریستین فالک)

اینتر علاقه مند است داوید آلابا، مدافع بایرن مونیخ را به خدمت بگیرد اما این بازیکن علاقه ای به انتقال به باشگاه ایتالیایی ندارد. چلسی، پاری سن ژرمن و منچسترسیتی سه باشگاه دیگری هستند که به جذب داوید آلابا علاقه مند هستند. رئال مادرید و بارسلونا تنها باشگاه هایی هستند که آلابا مشتاق است فوتبالش را در آن ها ادامه دهد. (بیلد)

خبرهای زیادی در مورد جدایی تیاگو از بایرن مونیخ منتشر شده است ولی بعید است انتقال تیاگو به لیورپول اتفاق بیفتد. البته نمی توان این اتفاق را غیرممکن دانست. (جیمز پیرس)

امروز هفتم جولای، روزی است که طبق قرارداد لائوتارو مارتینز با اینتر، دیگر بند فسخ 111 میلیون یورویی وجود ندارد. حالا باشگاه بارسلونا برای ترانسفر این بازیکن باید بر سر مبلغ مورد نظر اینتر با این تیم مذاکره کند. (مارکا)

رالف رانگنیک، مدیر ورزشی سابق باشگاه لایپزیش به عنوان سرمربی فصل آینده باشگاه میلان منصوب شده است. (فابریتزیو رومانو)

پاتریک شیک مهاجم اهل چک آ اس رم، تابستان گذشته به صورت قرضی با حق خرید به لایپزیش پیوست اما سران لایپزیش گزینه دائمی کردن قراردادش را فعال نکردند. لایپزیش آماده است پیشنهاد جدیدی به سران رم بدهد که مطابق آن بتواند با قراردادی قرضی با حق خرید اجباری در پایان فصل، پاتریک شیک را به خدمت گیرد. (جانلوکا دی مارتزیو)

در صورتی که کالیدو کولیبالی پس از پایان فصل از ناپولی جدا شود، این باشگاه ایده به خدمت گرفتن جرمن پتزلا مدافع آرژانتینی فیورنتینا را در سر دارد. (جانلوکا دی مارتزیو)

اینتر در ژانویه به معاوضه روبرتو گالیاردینی، هافبک خود با فرانک کسیه، هافبک میلان علاقه مند بود اما میلان پیشنهاد نراتزوری را رد کرد. حالا کونته و باشگاه اینتر ممکن است دوباره برای جذب هافبک ساحل عاجی وارد عمل شوند. (جانلوکا دی مارتزیو)

آرسنال با نگرش متئو گوندوزی مشکل داشته و به همین دلیل در روزهای آینده قرار است با نمایندگان او جلسه ای برگزار شود. باشگاه انگلیسی به دنبال فروش گوندوزی است و شاید از نام او در معاوضه با بازیکنی از سایر باشگاه ها استفاده شود. (دیوید اورنشتاین)

منبع: طرفداری

کلیدواژه: نقل و انتقالات بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۹۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری 1-0 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ با گل کریم بنزما (لیگ قهرمانان اروپا - 2014/4/23) / فیلم

10 سال از تقابل تیم های آنچلوتی و گواردیولا در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا گذشت.

دانلود (5.2MB)

دیگر خبرها

  • تاکید ستاره بایرن مونیخ: جایی نمی‌روم
  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات بازیکنان تهاجمی در تاریخ فوتبال / نیمار در صدر
  • فوتبال از دریچه فان؛ تلاش چلسی برای متوقف کردن آرسنال
  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات مدافعان در تاریخ فوتبال / یوشکو گواردیول در صدر
  • پاسخ جالب چالهان‌اوغلو به میلانی‌ها پس از قهرمانی اینتر+ عکس
  • پلی به گذشته - برتری 4-0 بایرن مونیخ مقابل بارسلونا (لیگ قهرمانان اروپا - 2013/4/23) / فیلم
  • برتری 1-0 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ با گل کریم بنزما (لیگ قهرمانان اروپا - 2014/4/23) / فیلم
  • قهرمانی در جام جهانی ستاره جنجالی را نابود کرد
  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات هافبک‌ها در تاریخ فوتبال / کوتینیو در صدر
  • پلی به گذشته؛ کامبک بایرن مونیخ مقابل پورتو در لیگ قهرمانان اروپا (21 آوریل 2015) / فیلم