Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- سال گذشته پرداخت بیش از ۱۰ میلیارد تومان وام اشتغال جهت کمک به مددجویان در شهرستان پارسیان سبب ایجاد ۳۱۳ موقعیت شغلی در این شهرستان شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از پارسیان، در بازدید از 2 واحد تولیدی در شهرک صنعتی پارسیان، به واحد مصنوعات چوبی و درب و پنجره‌سازی رسیدیم که با دریافت تسهیلات از کمیته امداد، علاوه بر تولید، اشتغال مددجویان این کمیته را نیز فراهم آورده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

360 میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی در گرگان پرداخت شدتصمیم ویژه 3 جانبه وزارت صمت برای افزایش اشتغالزایی در صنعت فرش دستبافاز گوشه و کنار خراسان جنوبی| از توقف صادرات تخم‌مرغ از خراسان جنوبی تا پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به روستائیان

عبدالمجید نصیریان، رئیس کمیته امداد پارسیان با اشاره به خدمات این نهاد در سال گذشته، گفت: سال گذشته حدود 10 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه اشتغال واگذار که با همکاری کارفرمایان برای 313 نفر از جوانان و مردم این شهرستان اشتغالزایی ایجاد شد.

نصیریان، با اشاره به شعار سال مبنی بر جهش تولید، افزود: با توجه به سیاست کمیته امداد برای حمایت از تولید، درصد بالایی از وام اشتغالزایی را در زمینه صنعت و تولید هزینه می‌کند و در سال 99 هم تصمیم داریم تسهیلات را با توجه به شعار سال در زمینه تولید و همچنین صنعت هدایت کنیم.

وی، با بیان اینکه توانمند‌سازی و شکوفایی استعدادها و تامین خوداتکایی نیازمندان و محرومان از مهمترین اهداف کمیته امداد است، تصریح کرد: فراهم‌سازی زمینه لازم برای ایجاد اشتغال پایدار و جلوگیری از وابستگی مددجویان به این نهاد از مهمترین اهداف پرداخت تسهیلات است.

مهاجر، مسئول واحد تولیدی مصنوعات چوبی با قدردانی از کمیته امداد در راه اندازی این کارگاه، گفت: 150 میلیون تومان از کمیته امداد تسهیلات دریافت نمودیم که با راه اندازی این واحد تولیدی، برای 6 نفر به صورت مستقیم ایجاد شغل کنیم.

جاوید، مسئول کارگاه درب و پنجره‌سازی upvc نیز از همکاری و پرداخت وام اشتغال کمیته امداد قدردانی ‌و خاطرنشان کرد: 150 میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه دریافت ‌و همچنین برای 6 نفر از مددجویان کمیته امداد نیز ایجاد شغل کردیم.

گزارشگران: مصطفی حمزوی، حسین پاسالار و آرزو فضیلت زاده

انتهای پیام/866/ ز

R7555/P/S6,58/CT16 بیشتر بخوانید... هنر صنعتی با اشتغالزایی برای ۱۰۰۰ نفر و درآمد یک میلیاردی برای هر کارگاه یادداشت اقتصادی|سطح توقعات از کشاورزی برای اشتغالزایی را بالا نبریم کارآفرینی که با یک دستگاه کوچک مدعی اشتغالزایی ۳هزار نفری در روستاهاست

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کمیته امداد وام اشتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۹۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانک‌های استان سمنان تخصیص بیشتر تسهیلات تبصره ۱۸ را افزایش دهند

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد رضا هاشمی ظهر سه شنبه در جلسه کارگروه تخصصی اشتغال استان به میزبانی سالن یادگار امام استانداری سمنان ضمن بیان اینکه اقدامات لازم برای ایجاد اشتغال تعهد شده استان مطلوب بوده است، ابراز داشت: برای پیشبرد هرچه بهتر برنامه‌ریزی‌ها و سیاست‌های این حوزه باید دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط همکاری بیشتری داشته باشند.

وی افزود: طی ارزیابی شش ماهه نخست سال گذشته در موضوع تعهد اشتغال ایجاد شده، استان سمنان توانست بین استان‌های کشور رتبه نخست را به خود اختصاص دهد.

استاندار سمنان بابیان اینکه بانک‌های عامل باید برای تخصیص ۱۰۰ درصدی تسهیلات تبصره ۱۸ تلاش بیشتری انجام دهند، ابراز داشت: رسیدن به بیش از این میزان می‌بایست در دستور کار بانک‌ها قرار گیرد.

هاشمی در ادامه تصریح کرد: در مراجعات مردمی سفر دور دوم رئیس جمهور به استان سمنان بالغ بر یکصد و ۱۱ هزار درخواست به ثبت رسید که پیگیری و رسیدگی خواهند شد.

وی افزود: اعتبارات دور دوم سفر ریاست جمهوری به استان در حوزه‌های اقتصادی و عمرانی به نسبت دور قبل سفر با رشد بسیار چشمگیری همراه بود که امیدواریم این اعتبارات بتواند سهم اشتغال استان را افزایش دهد.

کد خبر 6086383

دیگر خبرها

  • ایجاد ۴۰ هزار فرصت شغلی در استان کرمانشاه
  • تولید، اشتغال و تأمین معاش خانواده، ثمره پشتکار بانوی اراکی
  • بانک‌های استان سمنان تخصیص بیشتر تسهیلات تبصره ۱۸ را افزایش دهند
  • پرداخت ۱۴۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه توسط بانک کشاورزی در سال ۱۴۰۲
  • ۷۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان ایلام پرداخت شد
  • راه‌اندازی صندوق «ضمانت» تسهیلات اشتغال مددجویان در سال جاری
  • اشتغال مددجویان کمیته امداد میامی با ۳۳۰ میلیارد ریال محقق شد
  • پرداخت ۵۶۷ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال و تولید در خراسان جنوبی
  • پرداخت ۵۶۷ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال و تولید در استان
  • از تعطیلی پلی‌اکریل تا خیاطی در منزل؛ داده‌های اشتغال‌زایی گمرا‌ه‌کننده‌اند