Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایتنا- بالاخره کاربران اپل کارت برای انجام تراکنش‌های خود دیگر به نرم‌افزار والت نیازی نخواهند داشت و می‌توانند این کار را از طریق درگاه وبی که به این منظور طراحی شده است، انجام دهند. بالاخره کاربران اپل کارت برای انجام تراکنش‌های خود دیگر به نرم‌افزار والت نیازی نخواهند داشت و می‌توانند این کار را از طریق درگاه وبی که به این منظور طراحی شده است، انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
به گزارش ایتنا و به نقل از  engadget، کاربران اپل کارت تا به امروز برای انجام تراکنش‌های خود به‌صورت کامل به نرم‌افزار والت متکی بودند. بااین‌حال اپل به‌تازگی برای این کارت اعتباری خود درگاه وبی ترتیب داده است که کاربران می‌توانند از طریق آن حساب‌های خود را حتی در صورت عدم دسترسی به والت پرداخت کنند.
 
این پرتال علاوه بر امکان مشاهده و پرداخت صورت‌حساب‌ها از طریق دسکتاپ یا لپ‌تاپ، میزان اعتبار در دسترس کاربران را نیز نمایش می‌دهد و به شما اجازه می‌دهد که توضیحات اخیر در این رابطه را به‌صورت فایل پی در اف دانلود کنید.
 
همچنین کاربران می‌توانند با روشی سریع پرداخت‌های خود را برنامه‌ریزی کرده، حساب‌های بانکی خود را به این سیستم وصل کنند و نیز با پشتیبانی تماس بگیرند.
 
گزارش‌های به‌دست‌آمده در این رابطه حاکی از آن است که این اولین باری است که اپل به کاربران اجازه می‌دهد که از روشی دیگر به‌غیراز نرم‌افزار والت به اطلاعات کارت اعتباری خود دست پیدا کنند. بسیاری از کاربران از زمان عرضه اپل کارت در سال گذشته درخواست ارائه پرتال وب این خدمات را نیز داشتند.
 
به‌این‌ترتیب شما در حال حاضر می‌توانید با استفاده از اپل آی دی مرتبط با کارت اعتباری خود به وب‌سایت یاد شده وارد شوید و از خدمات متعدد آن استفاده کنید.
 

منبع: ايتنا

کلیدواژه: اپل کارت پرداخت آنلاین مدیریت برای انجام اپل کارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۹۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵ درصد تخفیف پرداخت عوارض شهرداری قم تا پایان تیرماه

مدیرکل تشخیص و وصول درآمد شهرداری قم گفت: به دنبال تصویب شورای اسلامی شهر مبنی بر طرح تخفیف و کاهش عوارض، در صورت وجود بدهی شهروندان می‌توانند از این ظرفیت استفاده کرده و با پرداخت عوارض از ۲۵ درصد تخفیف تا پایان تیر ماه بهره مند شوند.

محمد وحید نیا در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم، از کاهش عوارض خبر داد و اظهار کرد: بر اساس تصویب شورای اسلامی شهر با تأیید مراجع ذی صلاح، طرح تخفیف و کاهش عوارض در چهار ماهه نخست سال ۲۵ درصد، چهارماهه دوم ۲۰ درصد و در چهارماهه سوم ۱۵ درصد خواهد بود.

وی افزود: مؤدیان عوارض ساختمانی خود را در بازه زمانی که اعلام شده پرداخت کنند به صورت نقدی از این تخفیف و یا کاهش عوارض می‌توانند برخوردار شوند.

مدیرکل تشخیص و وصول درآمد شهرداری قم تصریح کرد: این مصوبه‌ای برای عموم شهروندان قابل اجراست و مشمول تمام شهروندان عزیز می‌شود.

وی ادامه داد: در صورت وجود بدهی شهروندان می‌توانند از این ظرفیت استفاده کرده و با پرداخت عوارض از ۲۵ درصد تخفیف تا پایان تیر ماه بهره مند شوند.

وحید نیا با اشاره به دیگر تخفیف‌ها مانند قانون جوانی جمعیت تاکید کرد: در راستای اهداف تعیین شده و تأکیدات مقام معظم رهبری این تخفیف نیز به مشمولین داده شد و شهرداری قم در این طرح پیشگام بوده است.

وی با بیان اینکه برخی طرح‌های در سال‌های اخیر با شرط یک بار استفاده، تکرار شده است، عنوان کرد: از دیگر تخفیف‌ها می‌توان به طرح‌های تخفیفی برای مددجویان کمیته امداد، بهزیستی، خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان ۲۵ درصد به بالا که در قانون جامع ایثارگران و قوانین بودجه در نظر گرفته شده اشاره کرد.

کد خبر 745817

دیگر خبرها

  • راهنمای خرید از فروشگاه بدون کارت بانکی | چگونه از کهربا استفاده کنیم؟
  • ۲۵ درصد تخفیف پرداخت عوارض شهرداری قم تا پایان تیرماه
  • بازوی حامی باش، راهکار جدید اپلیکیشن بله برای حمایت از کودکان
  • افزایش حداکثر ۴۵ درصدی نرخ تاکسی در تهران/ شهروندان آنلاین پرداخت کنند
  • چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟
  • مجرمان سایبری در کمین بازنشستگان
  • مجرمان سایبری درکمین بازنشستگان
  • خطری جدی کاربران آیفون را تهدید می‌کند؛ آی‌مسیج را غیرفعال کنید!
  • خطری جدی کاربران آیفون را تهدید می‌کند/ آی‌مسیج را غیرفعال کنید!
  • اضافه شدن سرویس پرداخت مستقیم بازارپی به امکانات تپسی