Web Analytics Made Easy - Statcounter

ذبیح‌الله برجسته مدیر بیمارستان امام جعفر صادق (ع) میبد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد،  با اشاره به افزایش بیماران کرونایی در این شهستان و اعلام وضعیت قرمز، گفت: اکثر مبتلایان به این بیماری  افرادی هستند که به استان‌های شمالی و جنوبی به  مسافرت  رفته اند و یا در اجتماعاتی مانند؛ جشن‌های عروسی و دورهمی های خانوادگی شرکت کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

‎او با اشاره به این موضوع که اکثر بیماران به صورت خانوادگی اسیر کرونا هستند، افزود: بازگشت افراد درگیر از استان‌های مذکور به میبد و حضور در جمع همکاران یا خانواده‌هایشان  سبب افزایش این بیماری شده است.

‎برجسته تصریح کرد: میبدی‌ها به این موضوع که در اسفند و فروردین پیک بیماری را پشت سر گذاشته ایم و دیگر به آن دوره برنمی گردیم، توجهی نکنند و به صورت کاملاً جدی به دستورالعمل‌های بهداشتی عمل کنند تا مجدداً به اوج درگیری در شهرستان نرسیم.

‎او ادامه داد: مردم میبد تا حد امکان در اجتماعات حاضر نشوند و در صورت حضور حتما فاصله را رعایت و از ماسک استفاده کنند و دست‌ها را مرتباً ضد عفونی و شست و شو دهند.

‎مدیر بیمارستان میبد با اشاره به مصوبات ستاد مبارزه با کرونای شهرستان، گفت: رعایت کردن مسائل بهداشتی و جدی گرفتن آن  از سوی مردم شاید تنها راه تامین سلامت مردم و جامعه باشد که متاسفانه برخی رعایت نمی‌کنند و حتی در مراجعه با بیمارستان از ظرفیت خوبی که برای تامین سلامتی آن‌ها ایجاد شده استفاده نمی‌کنند.

‎ذبیح الله برجسته با اشاره به فعالیت عادی و شرایط امن بیمارستان امام صادق (ع) در این روزها، گفت: اگر روند این بیماری افزایش یابد مجبور به تعطیلی بخش‌های دیگر بیمارستان و بستری کردن بیماران کرونایی می‌شویم.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا ویروس بیماران کرونایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۹۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی چهارمین دستگاه دیالیز بیمارستان بین‌المللی دارالشفاء میرجاوه

فرامرز دهمرده رئیس بیمارستان دارالشفاء میرجاوه گفت:  این دستگاه از نوع ATF و کاملا ایرانی است که توانایی پاسخگویی کامل به بیماران دیالیزی شهرستان را داراست و بیماران دیگر نیازی به مراجعه به سایر شهرستان‌ها ندارند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • راه اندازی چهارمین دستگاه دیالیز بیمارستان بین‌المللی دارالشفاء میرجاوه
  • افتتاح بخش بیماران نیازمند به مراقبت‌های خاص در همدان
  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • حـذف کودکان مهاجر از سلامت
  • در اکثر خانواده‌های ایرانی یک مورد ابتلا به سرطان دیده می‌شود | ابتلای مردان به این سرطان بیشتر شده است
  • هوش مصنوعی به زودی امکان درمان در خانه را فراهم خواهد کرد
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • هوش مصنوعی نارسایی قلبی را از طریق اسکن پا تشخیص می‌دهد