Web Analytics Made Easy - Statcounter

با طرفداری همراه باشید با پر بازدید ترین اخباری که در 24 ساعت اخیر در سایت طرفداری منتشر شده است. 

طرفداری - پر بازدید ترین اخبار منتشر شده در سایت طرفداری را با شما مخاطبان مرور خواهیم کرد. 10 خبر پربازدید طرفداری در هفدهم تیر 1399:

مورینیو: دعوای لوریس با سون، زیبا بود؛ من مقصر این درگیری بودم

ژوزه مورینیو پس از دیدار تاتنهام مقابل اورتون گفت:

دعوای لوریس با سون، زیبا بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاید این برخورد از جلسات تیمی ناشی می شود. مقصر این دعوا، من بودم. اینقدر که من از بازیکنان خود انتقاد می کردم، آنها نسبت به عملکردشان حساس نبودند. این درگیری نشانه خوبی داشت. حالا آنها هم یکدیگر را زیر سوال می برند!

وریا غفوری در قرنطینه؛ عکس دردناک کاپیتان استقلال 

از یک سو طرفداران استقلال و گروهی از اهالی فوتبال می گویند آغاز دوباره رقابت های لیگ برتر باعث شد بازیکنان این تیم کرونا بگیرند و حالا سلامت گروهی از آن ها در خطر باشد. از طرف دیگر عده ای هم معتقدند فوتبال در اغلب کشورهای اروپایی، با وجود کرونا در حال برگزاری است و ابتلای بازیکنان استقلال، فولاد و ... به خاطر رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی بوده است.

بدون توجه به این اظهار نظر ها، عکس واقعا دردناک است. اگر به وریا غفوری دقت کنید، اصلا شرایط خوبی ندارد و شدت بیماری را می توان در همین عکس حدس زد. در تصویر، چهره پسر وریا هم داخل شیشه دیده می شود که با حسرت صحنه بوسه دختر کوچک وریا به پدر را نگاه می کند.

وریا غفوری در قرنطینه؛ عکس دردناک کاپیتان استقلال  فوتبال برتر در لیست 10 برنامه پر بیننده تلویزیون نیست

در نظرسنجی انجام شده مرکز تحقیقات رسانه ملی از مخاطبان صدا و سیما، فوتبال برتر در رده ده برنامه پر مخاطب خرداد ماه تلویزیون قرار ندارد. این اتفاق یعنی قرار نگرفتن تنها برگ برنده شبکه سوم سیما در فوتبال در میان 10 برنامه پربیننده، می تواند یک پیام کاملا صریح برای مدیران تلویزیون داشته باشد. آنها که پس از تعطیل کردن مهم ترین برنامه ورزشی سیما، با بهانه به راه انداختن برنامه ای پربیننده هرگز ترسی به خود راه ندادند، حالا باید ببینند حضور در میان بهترین ها و البته پرمخاطب ترین ها کار راحتی نبوده و اگر سال ها تکرار شده دلایل مختلفی داشته که قطعا در زمان تعطیلی برنامه نود کمترین توجهی به آنها نشده است.

عادل فردوسی پور برای تهیه کنندگی برمی گردد یا اجرا؟

دوستداران عادل فردوسی پور برای شنیدن گزارش های او همچنان باید منتظر باشند. انتشار یک خبر تازه پیرامون بازگشت عادل فردوسی پور با برنامه ای شبیه برنامه نود، این شایعه را به دنبال داشت که عادل قرار است دوباره به عرصه اجرا و گزارشگری هم برگردد اما منابع آگاه می گویند عادل در برنامه جدیدش که دنباله همان ال کلاسیکوی پخش شده از فیلیمو است، فقط تهیه کننده خواهد بود، هرچند خودش تمایل دارد این بار اجرا را هم برعهده بگیرد. گزارشگری عادل فردوسی پور داستان متفاوتی دارد.

رالف رانگنیک به عنوان سرمربی فصل آینده میلان منصوب شد / غیر رسمی

به گزارش فابریتزیو رومانو، باشگاه میلان با رالف رانگنیک برای هدایت این باشگاه به توافق رسیده است و او سرمربی فصل آینده میلان خواهد بود. رانگنیک به عنوان جانشین پیولی که از ماه اکتبر هدایت روسونری را بر عهده دارد، منصوب خواهد شد. همچنین میلان در حال مذاکره با رانگنیک است تا هم به عنوان سرمربی و هم به عنوان مدیر ورزشی در این باشگاه فعالیت کند. پائولو مالدینی مدیر ورزشی فعلی باشگاه میلان است. رانگنیک سابقه مربیگری در تیم های هوفنهایم و لایپزیش را داشته است و به عنوان مدیر ورزشی باشگاه های لایپزیش و سالزبورگ نیز ایفای نقش کرده است.

اطلاعیه مسیح دانشوری؛ تست کرونای 11 بازیکن استقلال مثبت است

بر اساس درخواست باشگاه استقلال از دکتر سید علیرضا ناجی - رئیس مرکز تحقیقات ویروس شناسی بیمارستان مزبور و استاد ‌تمام ویروس‌شناسی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، تست کرونا از ۶۱ نفر از بازیکنان و کادر فنی تیم استقلال در تاریخ ۱۳ تیرماه در مجموعه ورزشی انقلاب، محل تمرین تیم استقلال انجام شد. در همین ارتباط و از مواردی که تست کرونا گرفته شد، ۱۲نفر (یک نفر پزشک تیم و بقیه از بازیکنان) پاسخ قطعی مثبت داشته‌اند که اسامی آنان در اختیار باشگاه و مسئولان‌ مربوطه قرار داده شد.

ترکیب کریستیانو رونالدو و لیونل مسی بهترین بازیکن تاریخ فوتبال / کاریکاتور

عمر مومنی از مخاطبین خود پرسیده ترکیب کریستیانو رونالدو و لیونل مسی را چگونه تصور می کنند و با ایموجی بز (

منبع: طرفداری

کلیدواژه: عادل فردوسی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۹۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طاق‌بستان، پر بازدیدترین جاذبه تاریخی کرمانشاه

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه گفت: ۷۴۴ هزار و ۴۸۴ گردشگر از جاذبه‌های کرمانشاه بازدید کردند که طاق بستان در صدر پربازدیدترین آثار تاریخی این دیار قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، داریوش فرمانی، امروز_ سه‌شنبه هفتم فروردین _ در جمع خبرنگاران با بیان اینکه از بیست‌وچهارم اسفند سال گذشته تا پایان روز پنجم فروردین بیش از ۷۴۴ هزار و ۴۸۴ گردشگر از جاذبه‌های کرمانشاه دیدن کردند، اظهار کرد: بیشترین آمار بازدید گردشگران مربوط به جاذبه‌های تاریخی، طبیعی و تفریحی است.

وی افزود: در بین آثار تاریخی استان، طاق‌بستان در صدر پر بازدیدها قرار گرفته است و پس از آن محوطه جهانی بیستون، تکیه معاون‌الملک و معبد آناهیتا قرار دارند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه در خصوص میزان اقامت مسافران نوروزی در کرمانشاه در این مدت نیز تصریح کرد: جمعاً ۷۹ هزار و ۱۰۴ مسافر نوروزی در مراکز اقامتی کرمانشاه اسکان پیدا کرده‌اند.

وی ادامه داد: بیشترین آمار اسکان مربوط به مراکز اقامتی غیررسمی با ۳۸ هزار و ۸۱۳ نفر و پس از آن مراکز اقامتی رسمی با ۳۵ هزار و ۸۰۷ نفر و مراکز اقامتی اضطراری با ۴۴۸۴ نفر مسافر نوروزی بوده است.

فرمانی در خاتمه گفت: در بین مراکز اقامتی رسمی، بیشترین آمار اسکان مربوط به هتل‌ها، خانه مسافرها، بوم‌گردی‌ها و میهمان‌پذیرها است.

کد خبر 739311

دیگر خبرها

  • حداد عادل: نوه‌هایم در فوتبال قائل به پیغمبری من هستند!
  • حداد عادل: نوه‌هایم در پیش‌بینی فوتبال قائل به پیغمبری من هستند | همیشه کارهایم را کنار می‌گذارم تا فوتبال تماشا کنم
  • حداد عادل : نوه‌هایم در پیش‌بینی فوتبال قائل به پیغمبری من هستند
  • جدایی هافبک خارجی استقلال خوزستان به دلیل ابتلا به هپاتیت
  • تیم ملی دیگر حریف آسان نخواهد داشت/ جوانگرایی باید با برنامه باشد
  • شرایط عرضه سهام استقلال و پرسپولیس در فرابورس
  • طاق‌بستان، پر بازدیدترین جاذبه تاریخی کرمانشاه
  • قیمت استقلال و پرسپولیس برای عرضه در فرابورس مشخص شد
  • شکست حقوقی پرسپولیس از مهاجم استقلال
  • آرای کمیته استیناف؛ شکایت پرسپولیس علیه استقلال و بلانکو رد شد