Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-20@14:44:26 GMT

علت اصلی دور ماندن سپاهان از کورس قهرمانی

تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۵۹۳۸۲

علت اصلی دور ماندن سپاهان از کورس قهرمانی

تیم فوتبال سپاهان اصفهان در چارچوب هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال ایران در ورزشگاه پاس قوامین مقابل سایپا به تساوی بدون گل رضایت داد تا موقتا با ۴۱ امتیاز در رده دوم قرار بگیرد و فاصله‌اش با صدر جدول به ۱۲ امتیاز افزایش پیدا کند.

با این نتیجه علنا سپاهان دیگر شانسی برای انجام دادن یک معجزه و رسیدن به پرسپولیس ندارد و حالا جایگاه دومی این تیم نیز در خطر است، چرا که فولاد اگر دیدار عقب افتاده‌اش برگزار شود و به برتری برسد با ۴۲ امتیاز به رده دوم صعود خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما چرا سپاهان اینقدر از صدر جدول دور شد؟ دلیل اصلی این ماجرا را باید در همین دیدار آخر پیدا کنیم. نبردن در یک دیدار خارج از خانه. اتفاقی که برای هشتمین هفته متوالی رخ داد و طلایی‌پوشان در خارج از خانه به برتری نرسیدند.

شاگردان «امیرقلعه‌نویی» در هشت دیدار اخیر خارج از خانه خود هفت تساوی و یک باخت داشته‌اند و آخرین پیروزی آنها به هفته هفتم برمی‌گردد. جایی که با ۲ گل از سد گل‌گهر سیرجان گذشتند. سپاهان پیش از این دیدار ۲ پیروزی و یک تساوی خارج از خانه به نام خود ثبت کرده بود. در مجموع طلایی‌پوشان فقط یک شکست خارج از خانه دارند اما امتیازهای زیادی را نیز در این راه از دست داده‌اند.

در سوی مقابل و در صدر جدول تفاوت بزرگ پرسپولیس در کسب بردهای خارج از خانه است. پرسپولیس در بازی‌های خارج از خانه ۲۷ امتیاز به دست آورده و سپاهان موفق به کسب ۱۷ امتیاز شده است. فاصله ۱۰ امتیازی که سه امتیاز پرسپولیس بابت دیدار انجام نشده برابر سپاهان است که به حسابش واریز شده است.

حال باید دید چه زمانی طلسم «امیر قلعه‌نویی» و تیمش در کسب پیروزی خارج از خانه خواهد شکست.

برچسب‌ها باشگاه پرسپولیس تیم فوتبال سپاهان لیگ برتر فوتبال امیرقلعه نویی پروندهٔ خبری رقابت های ورزشی در روزهای کرونایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس تیم فوتبال سپاهان لیگ برتر فوتبال امیرقلعه نویی باشگاه پرسپولیس تیم فوتبال سپاهان لیگ برتر فوتبال امیرقلعه نویی خارج از خانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۹۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ برتر فوتبال؛ اعلام ترکیب پرسپولیس مقابل صنعت‌نفت

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، از ساعت ۱۹ امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین و در هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران، پرسپولیس میهمان صنعت نفت است. این دیدار در ورزشگاه تختی آبادان برگزار می‌شود.   پرسپولیس هم اکنون با ۴۹ امتیاز در رتبه دوم جدول رده‌بندی است و صنعت نفت هم با ۱۶ امتیاز در جایگاه پانزدهم قرار دارد.   سرخپوشان پایتخت در این دیدار با ترکیب امیررضا رفیعی، گئورگی گولسیانی، حسین کنعانی‌زادگان، عبدالکریم حسن، دانیال اسماعیلی‌فر، مسعود ریگی، سروش رفیعی، اوستون اورونوف، مهدی ترابی، امید عالیشاه و عیسی آل‌کثیر به میدان می‌روند.

دیگر خبرها

  • حسینی در مسیر قهرمانی سپاهان و تراکتور!
  • اشجاری: پرسپولیس کار سختی نسبت به استقلال دارد
  • آتش پرسپولیس به جان نفت در آبادان/ صدر جدول تا اطلاع ثانوی قرمز شد
  • پیروزی نزدیک تیم‌های صدر جدول/ راه هموار مس برای رسیدن به قهرمانی
  • لیگ برتر فوتبال؛ اعلام ترکیب پرسپولیس مقابل صنعت‌نفت
  • ترکیب تیم‌های صنعت نفت و پرسپولیس اعلام شد
  • اعلام ترکیب پرسپولیس برای دیدار با صنعت‌نفت
  • ترکیب پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان مشخص شد
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان
  • ساعت بازی فوتبال پرسپولیس - صنعت نفت در هفته بیست و چهارم